Kyllä se syntyään afrikkalaisille meni, mikä on tosiaan harvinaista.No jos esim. Abraham on nykyään eurooppalainen, niin menikö se puolimaratonin kaksoisvoitto sinne Afrikkaan?
Kyllä se syntyään afrikkalaisille meni, mikä on tosiaan harvinaista.No jos esim. Abraham on nykyään eurooppalainen, niin menikö se puolimaratonin kaksoisvoitto sinne Afrikkaan?
Näinhän et aluksi sanonut, vaan kirjoitit, että kaksoisvoitto on menossa Afrikkaan. Mielestäni tuo on aika eri asia, kuin puhuminen syntyjään afrikkalaisista. Eihän kukaan ole kiistänyt sitä, että tuo kaksikko on syntynyt Afrikassa. Ihme vänkäämistä.Kyllä se syntyään afrikkalaisille meni, mikä on tosiaan harvinaista.
Enkä minä ole väittänyt, että kukaan olisi kiistänyt. Siihen vain tartuttiin, että kutsuin Afrikassa syntyneitä afrikkalaisiksi.Eihän kukaan ole kiistänyt sitä, että tuo kaksikko on syntynyt Afrikassa.
Tässähän on selvinnyt, että kyse ei ole vain Abrahamista, vaan Ralphin mielestä Afrikassa syntynyt, Eurooppaan kuukauden ikäisenä muuttanut hypoteettinen henkilö on 25-vuotiaana ja kansalaisuuden saatuaankin afrkkalainen ja hänen mitalinsa "menevät Afrikkaan".Abraham juoksi vielä 2013 eritrealaisena, vaikka tulikin Sveitsiin jo 2004 pakolaisena. En lähtisi kyllä mieltäni pahoittamaan, jos häntä kutsuu afrikkalaiseksi. Vaikka on siis toki myös sveitsiläinen ja eurooppalainen.
Alunperin tartuttiin siihen, että sanoit kaksoisvoiton menneen Afrikkaan. Olen tuosta yhä eri mieltä Abrahamin osalta. Turkkilaista ostourheilijaa pitänevät kaikki afrikkalaisena, ja taitaa itsekin olla mielessään yhä kenialainen, kun ei hirveästi hopeaa juhlinut.Enkä minä ole väittänyt, että kukaan olisi kiistänyt. Siihen vain tartuttiin, että kutsuin Afrikassa syntyneitä afrikkalaisiksi.
Ivan Tikhon voittoon! Let's go Ivan!