EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 809
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä muistan 90 MM-kisat lähinnä Toto Schillacin kisoina. Muuten tais olla aika vaisut kisat?

Se oli se kisa kun Gazza hävityn välierän jälkeen itki niin paljon että käveli vahingossa L-Saksan bussiin. Näin legenda kertoo.

Mä muistan kuin eilisen päivän pudotuspelit Englanti-Belgia, Englanti-Kamerun sekä tuon surullisen välierän Englanti-L-Saksa, jossa tolpatkin kolisi jatkoajalla.. melkein väittäisin että tuo puolivälierä Englanti-Kamerun on yksi parhaista matseista mm-kisoissa ikinä.

oli vähän eri meininki kuin tässä.

no eteenpäin...
 

Barney

Jäsen
Oliko ne muuten edelliset EM-kisat, kun jokaisessa ottelussa repeytyi pelaajien paitoja rikki?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minä muistan 90 MM-kisat lähinnä Toto Schillacin kisoina. Muuten tais olla aika vaisut kisat?
Noi oli ekat MM-kisat jotka katoin. On varmaan siksi itselle ne ikimuistoisimmat kisat. Paljon tasokkaampia kisoja on varamsti sen jälkeen nähnyt, mutta eka on aina eka.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lauantaitanssit mainittu.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aika heikosti puolusti Walker tilanteessa. Samalla Ukrainan pelajaa otti kirjaimellisesti Ricen kainaloon.

On muuten fiilis että tämä peli karkaa käsitä Brychiltä samalla tavalla kuin Portugalin ja Belgian välinen ottelu.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Siinä meni kiekko sivurajasta yli niin kuin Linkku tulkitsi aikanaan Valioliigaa selostaessa
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse muistan myös Renen skorpioni-potkun maaliviivalta. Oliko jopa Englantia vastaan?

Mä muistan Renen Popstarsista, Jackson Shuudifonyan ja jonkun kolmannen kaa muovattiin heistä uusi supersuosittu poikabändi Indx. Levyjä painettiin valmiiksi joku triplaplatinamäärä, keikkoja varattiin kaikille isoilla areenoille halki Suomen. Parilla ekalla keikalla tais käydä yhteensä 13 ihmistä, sen jälkeen loput keikat siirrettiin koska ”Renellä on selkä kipeä”. Lopulta ne triplaplatinamäärät levyjä vietiin murskaamoon, siirrettyjä keikkoja ei vieläkään oo järjestetty ja Jackson ja Rene on Burger Kingin kassalla. Se kolmas heebo on edelleen varmaan jossain MTV3:n rekvisiittakomerossa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ymmärrän, että jalkapöydän päälle tallaaminen tai sääreen rappaaminen napiksilla sattuu oikeasti, kun jonkun levypainon pudotus tai pöydänkulmaan kolhaisukin jo tekee niin. Sitä en sitten enää ymmärrä, että mikäli jokaisessa ottelusta vastaavaa sattuu about sata kertaa ja välillä paukkuu säärtä ja nilkkaa ympäri, miksi helvetissä niitä ei suojata paremmin? Ihan hirveästi ei liikkuvuutta heikentäisi laajentaa säärisuojaa tai tuoda jokin mullistava materiaali kengän ylle siten, ettei potkutekniikka kärsisi, mutta suojaus olisi edes hitusen parempi.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Ukraina voittaa em-kisat niin niiden pitäisi saada palkkioksi Krimin niemimaa takaisin sekä vapaavalintaisesti joko EU tai NATO jäsenyys.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllähän Toto oli kuitenkin kovempi. Viimeisillä minuuteilla vaihdosta ratkaisemaan eka matsi Itävaltaa vastaan, ja siitä sitten kuudella häkillä maalikunkuksi.

Ennakkoon hehkutettu Baggio jäi vielä statistiksi.

Oli Toto kyllä kova. Viimeinenhän tuli pronssipelissä aika heppoisesta pilkusta Englantia vastaan. Voittomaali 2-1. Toto tuli kyllä niin puskista silloin maailman tietoisuuteen ja hävisikin aika nopeasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko tämä jotenkin tylsä peli kun vanhoja muistellaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös