Mä muistan Renen Popstarsista, Jackson Shuudifonyan ja jonkun kolmannen kaa muovattiin heistä uusi supersuosittu poikabändi Indx. Levyjä painettiin valmiiksi joku triplaplatinamäärä, keikkoja varattiin kaikille isoilla areenoille halki Suomen. Parilla ekalla keikalla tais käydä yhteensä 13 ihmistä, sen jälkeen loput keikat siirrettiin koska ”Renellä on selkä kipeä”. Lopulta ne triplaplatinamäärät levyjä vietiin murskaamoon, siirrettyjä keikkoja ei vieläkään oo järjestetty ja Jackson ja Rene on Burger Kingin kassalla. Se kolmas heebo on edelleen varmaan jossain MTV3:n rekvisiittakomerossa.
Mä muistan Renen Popstarsista, Jackson Shuudifonyan ja jonkun kolmannen kaa muovattiin heistä uusi supersuosittu poikabändi Indx. Levyjä painettiin valmiiksi joku triplaplatinamäärä, keikkoja varattiin kaikille isoilla areenoille halki Suomen. Parilla ekalla keikalla tais käydä yhteensä 13 ihmistä, sen jälkeen loput keikat siirrettiin koska ”Renellä on selkä kipeä”. Lopulta ne triplaplatinamäärät levyjä vietiin murskaamoon, siirrettyjä keikkoja ei vieläkään oo järjestetty ja Jackson ja Rene on Burger Kingin kassalla. Se kolmas heebo on edelleen varmaan jossain MTV3:n rekvisiittakomerossa.
Jep, oli syytäkin tsuumailla pilkun suuntaan Batman katseella!Tuossahan kenttä petti tukijalan alta oikein komeasti…
Ymmärrän, että jalkapöydän päälle tallaaminen tai sääreen rappaaminen napiksilla sattuu oikeasti, kun jonkun levypainon pudotus tai pöydänkulmaan kolhaisukin jo tekee niin. Sitä en sitten enää ymmärrä, että mikäli jokaisessa ottelusta vastaavaa sattuu about sata kertaa ja välillä paukkuu säärtä ja nilkkaa ympäri, miksi helvetissä niitä ei suojata paremmin? Ihan hirveästi ei liikkuvuutta heikentäisi laajentaa säärisuojaa tai tuoda jokin mullistava materiaali kengän ylle siten, ettei potkutekniikka kärsisi, mutta suojaus olisi edes hitusen parempi.
Onko tämä jotenkin tylsä peli kun vanhoja muistellaan?
Onko EM-kisoja voitettu aiemmin ilman päästettyä maalia?
Se ei unohdu koskaan.Itse muistan myös Renen skorpioni-potkun maaliviivalta. Oliko jopa Englantia vastaan?
Suomi kokeili voittaa EM-kisoja tekemättä maaliakaan.
Lädit ei filmaa.
Joel Pohjanpalo kummastelee täällä vieressäni, että eikö häntä ole olemassa?
????Repesin. Tuskin ketään kiinnostaa. Väärä maa.