Ei riitäOlisko se Belgian "kultaisen" sukupolven viimeinen mahdollisuus sitten Qatarissa?
Ei riitäOlisko se Belgian "kultaisen" sukupolven viimeinen mahdollisuus sitten Qatarissa?
Kyllä soccerin valtakausi ohi. Katsomo puolillaan tässäkin pelissä.Käsittääkseni ihan kohtuullisen hyvin laji kerää silti katsojia.
Belgian belladonnat lauluun. Oikein!
Ihme schollmies, varmaan meni Esterilläkin iltasnapsi väärään kurkkuun, jos vielä hereillä oli.Miks nuo vitun spedet on kalsareillaan tuolla nyt? Hah.
En tiedä, mutta ensin siellä oli maalivahti maassa pidemmän aikaa ja heti perään kaksi pelaajaa kaatui keskikentällä. Minä en arvosta tuollaista.Niin mikäköhän futisjoukkue ei käytä ylimääräisiä sekunteja pois makoilemalla, potkimalla sitä johonkin vähän pidemmälle, viivyttelemällä pallon peliin laittoa - se vaan kuuluu tähän peliin.
Espanja - Italia Hyi vittu mikä pari. Miksi molemmat ei voi hävitä.
No kyllä Belgia filmas ihan samalla tavalla. Peli on itsessään perseestä, kun tuo sallitaan.Italia meni ansaitusti jatkoon ja Italian menestys on ihan ok minulle, mutta Italian kaatuilu ja filmaaminen lisäajalla oli säälittävää.
Pepe laittaa tilanteissa aina vähän ”ekstraa”. Itse en haluaisi pelata Pepeä vastaan.Se on se kun niiltä puuttuu kaikki pepet niin jää vähän etäisiksi. Pepet laittais muut pyörimään.
Belgia sai tavoitteensa täyteen, kun pudotti Suomen jatkosta.Belgia oli virkamiesjoukkue, syvin tunne puuttui. Sitä tunnetta oli vain Huuhkajia vastaan.
Niin mikäköhän futisjoukkue ei käytä ylimääräisiä sekunteja pois makoilemalla, potkimalla sitä johonkin vähän pidemmälle, viivyttelemällä pallon peliin laittoa - se vaan kuuluu tähän peliin.
Kyllähän tuo jatkuva makoilu johtoasemassa syö aikapaljon mielenkiintoa futiksen seuraamisesta
Käsittääkseni ihan kohtuullisen hyvin laji kerää silti katsojia.
Takaa-ajaja ei yleensä halua kuluttaa aikaa, kun toinen haluaa. Molemmilla on kuitenkin sama peliaika tehdä riittävät maalit, kaikki tietää että jossain kohtaa aikaa pelataan härskimmin, mutta se on pelin henki. Harvoin näkee että vastustaja hakee toiselle pallon vaparia varten kun oma joukkue johtaa maalilla.En tiedä, mutta ensin siellä oli maalivahti maassa pidemmän aikaa ja heti perään kaksi pelaajaa kaatui keskikentällä. Minä en arvosta tuollaista.
Enemmän kai sieltä on tullut pedofiileja?Sieltä suunnalta on joskus tullut kuvataiteilijoita.
Sieltä suunnalta on joskus tullut kuvataiteilijoita.
Offtopic, mutta kerro lisää. Eikö ranskankieliset ole vähemmistössä Belgiassa?Henk. koht-tasolla itseäni ennen kaikkea harmittaa maan äärimmäinen bias ranskankielisen väestönosan eduksi.
Joo nykyisin kai sitten. Ajattelin vain jotain hyvää mistä ne voisi tuntea. Belgian nykykuvataiteesta kukaan tuskin tietää mitään jos sellaista edes on.
Hercule Poirot, Tintti, suklaa ja siinä kai ne sitten onkin. Ei kun on vielä Eddie Merckx, Peter Paul Rubens, Audrey Hepburn ja saksofoni.