EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 839 356
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pikkuhiljaa voisi italialaisille antaa kortteja noista filmaamisista.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Onhan se pelaajille rankkaa. Miljoonat juoksee ja saavat pelata muutamaan viikkoon vähän enemmän pelejä. Toista se on saatana rauman telakalla.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tämä huikea peli. Kentällä on taitoa siihen malliin, että tilanteen nopea kääntäminen onnistuu kummalta joukkueelta tahansa. Italia on kova, mutta ei Belgiankaan hävetä tarvitse. De Bruyne varsinkin on upea pelaaja seurattavaksi
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Chadlilla oli sitten belgialainen visiitti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukavaa futistahan tämä on ollut.

Oon kyllä tässä turnauksen aikana vähän pettynyt tohon Lukakuun, oon pitänyt sitä mukavana ukkona jostain syystä siitä lähtien kun se joskus Chelseaan tuli ja nöyränä fiilisteli että onpa mahtava päästä lapsuuden suosikkiseuraan, täällä mä olin turistina stadionia ihmettelemässä ja pelipaitoja kaupassa hiplaamassa vielä jokunen vuosi sitten. Nykyään se on tommonen jengikavereilleen uliseva apina. En tiiä onko kentän ulkopuolella enempi symppis, toivottavasti on.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Immobile oli vaihtoon mennessään enemmän jaloillaan kuin matsin aikana
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Toivottavasti vielä joku päivä näen Kevin De Bruynen Manchester Unitedin paidassa.
 

redpecka

Jäsen
Mukavaa futistahan tämä on ollut.

Oon kyllä tässä turnauksen aikana vähän pettynyt tohon Lukakuun, oon pitänyt sitä mukavana ukkona jostain syystä siitä lähtien kun se joskus Chelseaan tuli ja nöyränä fiilisteli että onpa mahtava päästä lapsuuden suosikkiseuraan, täällä mä olin turistina stadionia ihmettelemässä ja pelipaitoja kaupassa hiplaamassa vielä jokunen vuosi sitten. Nykyään se on tommonen jengikavereilleen uliseva apina. En tiiä onko kentän ulkopuolella enempi symppis, toivottavasti on.
Mä ostan sen aina vuoden 2011-FM-pelissä. Lupaava jannu jonka fysiikka on huippua.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jalka paskaksi. Eikö näitä loukkaantuneita voi paikkailla ton sivurajan "takana"
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ja taas jäätiin kentälle makoilemaan, kun ei pystynyt yksijalkaisena tuettuna siirtymään kahta metriä. Voi voi.

Italiaa niin tyypillisimmillään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vanhoilla päivillään"

Nyt kun omalla kohdalla 3-kymppiä lähestyy, niin en edes uskalla katsoa, minkä ikäinen kaveri kyseessä. Varmaan joku 25v.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tästä ja käyttäjän seuraavasta viestistä on annettu pelikielto.
Toi Italian rakastaja Anu Saukkola voisi ottaa vaikka Napolissa anaaliinsa. Hyi vittu mikä munanlutkuttaja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Zolan poikaa harmittaa, tais mennä jalka rikki. No, on jo aika sankari tän pelin perseseivinsä takia muun muassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös