EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 823 103
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ruutu8

Jäsen
"Matala blokki" on kyllä ollut sellainen hittisana studiokommentaattoreilla näissä kisoissa. Vähän kuin edellisissä arvokisoissa alettiin puhumaan laajemmalti "tiloista" ja "murtamisesta".

Jos olisi töistä kesälomalla, voisi ottaa juomapelin ja huikan aina, kun joku näistä kolmesta termistä mainitaan asiantuntijoiden suusta.

Matala blokki ja murtautuminen mainittu samantien, kun lähetys siirtyi studioon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eikös tuo paidasta kiskominen ole tässä lajissa soosoo?

Palhinha repi paidasta joo. No se repi vaan viis metriä moni oli sitä mieltä että repi seitsemän metriä. Mun mielestä repi vaan viis.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko tämä naisasiantuntija Ere Kokkosen ja Titta Jokisen rakkauden hedelmä?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ei olisi Bruno vissiin parempi.
Ei kyllä ainakaan tuossa keskikentän puolustavassa roolissa. Palhinhan tulisi kyllä mennä vaihtoon. Yksi vaihtoehto on Palhinha -> Bruno, jolloin Sanches pudottaisi alemmaksi ja puolustavampaan rooliin. Tuolloin vaan keskikentän tasapaino kusee aika paljon. Toki niitä riskejä on otettava. Belgia on niin vaisu ollut, että Nevesin vaihto esimerkiksi kentälle voi olla ratkaseva.

Itse tekisin nyt Palhinha -> Neves. Jos maalia ei ala kuulua niin Moutinho -> Bruno.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Saatasikohan tonne tudioon, vaikka säkkituoli tolle Sipilälle. Mieshän suorastaan makoilee tuossa pöydän päällä. Tai vaihtoehtoisesti laitetaan tonne puvuntakin alle joku kakkosnelosen laudanpätkä, niin johan tulee ryhtiä. On muutenkin olemukseltaan todella väsähtänyt unikeko ja silmät ovat koko ajan lurpahtamaisillaan kiinni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikeastaan saatte kiittää minua maalista. Tein taktisen muutaman minuutin poistumisen telkkarin ääreltä (että peli vapautuisi). Ja avot, heti tuli maali. ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös