Mä sanoin sen jo ennen peliä, muistaakseni.Tää Sanches on melko hyvä.
Et voi olla paras jos et ole itsekäs.Vittu miten ärsyttävää ois pelata jonkun Lukakun tai Ronaldon kanssa. Jokaisen joukkuekaverin ratkaisu joka ei pääty maaliin tai herrojen jalkaan on vissiin väärä kun kauhea itkeminen omille sen jälkeen.
Niitä mä en tuon Herran osalta seuraakaan niin tarkasti. Noh. Hyvin pelaa siis tasollaan.Ei ole kyllä seurajoukkueessakaan.
Mä sanoin sen jo ennen peliä, muistaakseni.
Hazardeista se parhaimman kuntoinen. Menee järjestyksessä:
1. Torgan
2. Kaarina
3. Eden
Eiks toi ollut syöttö omalle veskalle käsiin?
Olit varmasti maailmassa ainoa joka toivoi maalia.
Samaa mieltä. Liian aikaisin siirtyi, mutta nyt on Fernando Santos laittanut fysiikan kuntoon ja aikamoisessa tikkarissa on mies, mitä olen tässäkin katsonut, kun ravaa tuossa kentän laidalla :DKyllähän Santos on mennyt ihan hirveästi eteenpäin. Liian aikaisin silloin siirtyi Bayerniin. Nyt fysiikka on kyllä timanttisessa kunnossa.
Et voi olla paras jos et ole itsekäs.
Belgia sai Thorganin ja Edenin, me saatiin Kaarina.
Tasan ei käy onnen lahjat.
Veikkaan tuolle Palhinhalle, vai mikäseoli, toista keltaista.Toisesta puoliajasta tulee ihan katsottava.
Varmaan aika ikävää kun Lukakun ja Ronaldon seurakaverit ovat voittaneet aika paljon. Parhaat on parhaita syystä.Vittu miten ärsyttävää ois pelata jonkun Lukakun tai Ronaldon kanssa. Jokaisen joukkuekaverin ratkaisu joka ei pääty maaliin tai herrojen jalkaan on vissiin väärä kun kauhea itkeminen omille sen jälkeen.
Vaikutti olevan väärin sijoittunut.Maalivahdin piikkiin tuo, ei ollut Patricio valmiina. Luke olisi tuon nyrkkeillyt, melkein päin tuli tuo kova laukaus.
Joo, Neymarille, mutta puskista tuli Suárez pilaamaan koko hienon juonen.Kyllä Messi ainakin voi. Sehän syötti rankkarissakin.
Mikä on ''epäsuora vapaapotku''? Kuulemma sellainen tuomitaan jos pelaaja syöttää maalivahdilleen käsiin pallon.
Mulla oli käsitys, että siitä annetaan pilkku.