Studiota menty vasta 15 minuuttia ja Petra Manner studioemäntänä ja hostina on jo pyyhkinyt ihan totaalisesti lattiaa Sipilällä. Ihan eri tason tekemistä. Innostunutta, asiantuntijoita aktivoivaa tekemistä ja kysymyksetkin ihan eri tasoa. Koko studion taso, tekeminen ja energia nousi ihan eri sfääreihin. Ei kahta sanaa kummalle isompaa roolia kisojen edetessä. Manner kyllä klaaraa lajin kuin lajin ammattimaisella tavalla.Hetken jo meinasi pompata sydän kurkkuun järkytyksestä kun katsoin, että Sanna Marin on raahattu Ylen studioon analysoimaan EM-kisoja mutta sehän olikin Petra Manner
Studiota menty vasta 15 minuuttia ja Petra Manner studioemäntänä ja hostina on jo pyyhkinyt ihan totaalisesti lattiaa Sipilällä. Ihan eri tason tekemistä. Innostunutta, asiantuntijoita aktivoivaa tekemistä ja kysymyksetkin ihan eri tasoa. Ei kahta sanaa kummalle isompaa roolia kisojen edetessä.
Studiota menty vasta 15 minuuttia ja Petra Manner studioemäntänä ja hostina on jo pyyhkinyt ihan totaalisesti lattiaa Sipilällä. Ihan eri tason tekemistä. Innostunutta, asiantuntijoita aktivoivaa tekemistä ja kysymyksetkin ihan eri tasoa. Koko studion taso, tekeminen ja energia nousi ihan eri sfääreihin. Ei kahta sanaa kummalle isompaa roolia kisojen edetessä.
Kyllä. Pyrkii osallistumaan ja haastamaan asiantuntijoita kysymyksillään, kuten mielestäni hostin kuuluukiin tehdä. Jotkut toki tyykkäävät jos host on enemmän sellainen passiivinen peesailija, joka vain antaa asiantuntijoiden puhua ja itse kelluu mukana, mutta itse tykkään jos host pystyy omalla kompetenssillaan haastamaan asiantuntijoita ja viemään keskustelua eteenpäin ja tuomaan näkökulmia keskusteluun.Petran tuollainen vähän päällekäyvä tyyli kyllä toimii ainakin minulle näin katsojana.
Kenties jokin YLE:n linjaus, että kolmesta studiossa olevasta henkilöstä aina vain yksi on nainen??Mutta missä se Pihlaja on?
En tiedä ketään Tsekin pelaajaa. Tietääkö joku muu?
E; No olen tuosta Soucekistä kuullut mainittavan
Onko David Luiz vaihtanut kansallisuutta?
Jaromir Jagr oli aikanaan aika kova tekijä.En tiedä ketään Tsekin pelaajaa. Tietääkö joku muu?
Jaromir Jagr oli aikanaan aika kova tekijä.
Ja on todennäköisesti edelleen parempi kuin minä. Valitettavasti siihen ei saada koskaan vahvistusta.Miten niin aikanaan? Vielähän se pelaa
En tiedä ketään Tsekin pelaajaa. Tietääkö joku muu?
Suottaapa löytää itsensä vaikkapa Vantaalta.QATAR AIRWAYS GOING PLACES TOGETHER lukee kentän laidalla. Hieno maa on Qatar. Todella hieno. Millasiin paikkoihin sitä voi joutuakaan kun Qatarin koneilla liitää?