Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 573
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Studiota menty vasta 15 minuuttia ja Petra Manner studioemäntänä ja hostina on jo pyyhkinyt ihan totaalisesti lattiaa Sipilällä. Ihan eri tason tekemistä. Innostunutta, asiantuntijoita aktivoivaa tekemistä ja kysymyksetkin ihan eri tasoa. Ei kahta sanaa kummalle isompaa roolia kisojen edetessä.

Petran tuollainen vähän päällekäyvä tyyli kyllä toimii ainakin minulle näin katsojana.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Studiota menty vasta 15 minuuttia ja Petra Manner studioemäntänä ja hostina on jo pyyhkinyt ihan totaalisesti lattiaa Sipilällä. Ihan eri tason tekemistä. Innostunutta, asiantuntijoita aktivoivaa tekemistä ja kysymyksetkin ihan eri tasoa. Koko studion taso, tekeminen ja energia nousi ihan eri sfääreihin. Ei kahta sanaa kummalle isompaa roolia kisojen edetessä.

Mutta missä se Pihlaja on?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En tiedä ketään Tsekin pelaajaa. Tietääkö joku muu?

E; No olen tuosta Soucekistä kuullut mainittavan

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Petran tuollainen vähän päällekäyvä tyyli kyllä toimii ainakin minulle näin katsojana.
Kyllä. Pyrkii osallistumaan ja haastamaan asiantuntijoita kysymyksillään, kuten mielestäni hostin kuuluukiin tehdä. Jotkut toki tyykkäävät jos host on enemmän sellainen passiivinen peesailija, joka vain antaa asiantuntijoiden puhua ja itse kelluu mukana, mutta itse tykkään jos host pystyy omalla kompetenssillaan haastamaan asiantuntijoita ja viemään keskustelua eteenpäin ja tuomaan näkökulmia keskusteluun.

Mutta missä se Pihlaja on?
Kenties jokin YLE:n linjaus, että kolmesta studiossa olevasta henkilöstä aina vain yksi on nainen??

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko David Luiz vaihtanut kansallisuutta?

(1)
  • Tykkää

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tämä pieni säkkipillin maustama soundi saa viskihampaan kolottamaan ja pohtimaan kiltin pukemista.

(1)
  • Tykkää

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
QATAR AIRWAYS GOING PLACES TOGETHER lukee kentän laidalla. Hieno maa on Qatar. Todella hieno. Millasiin paikkoihin sitä voi joutuakaan kun Qatarin koneilla liitää?

(1)
  • Tykkää

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molemmilla on teemana sekoilupallo. Aktiivista säheltämistä.

Ja siinä kahden metrin syöttö kolme metriä ohi.

(1)
  • Tykkää

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tunsin aikoinaan yhden kaverin, joka oli Glasgowista. Se aina joskus ajautui kahakoihin. Valitettavasti tuntemani irlantilainen oli nössö.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aika noloo kun toi lausuu noi nimet väärin. Eikös Armstrong pitäisi lausua Aarrhmstrronk?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliko Slavia Praha sen yhden neron joukkue, joka huuteli Kamaralle miten sen sanoisi itäeurooppalaisittain? Tossa oli Slavian kapteeni nääs. Varmaan kiva homma kapulla sitten selitellä, että joo... tämä meidän veijari on... sellainen... veijari... huumorillahan se... joo... saisko rahana...

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.