Särähti, mutta Erkallakin kuului aika hyvin, ettei pysynyt enää ääni ja ei löytänyt sanoja enään. Kyllä siinä oli varmasti kova paikka selostamossakin.Taisi sanoa, että "seuraavalle matkalle". Särähti kyllä itselläkin silti korvaan.
Särähti, mutta Erkallakin kuului aika hyvin, ettei pysynyt enää ääni ja ei löytänyt sanoja enään. Kyllä siinä oli varmasti kova paikka selostamossakin.Taisi sanoa, että "seuraavalle matkalle". Särähti kyllä itselläkin silti korvaan.
Tää on kyllä jotenkin niin suomalaista, että kivitetään vuorotellen selostajia, studiohenkilöitä ja ohjaajia. Palstalaiset olisivat varmasti itse osanneet tuollaisessa yllättävässä ja järkyttävässä tilanteessa toimia viileän rationaalisesti.
Tää on kyllä jotenkin niin suomalaista, että kivitetään vuorotellen selostajia, studiohenkilöitä ja ohjaajia. Palstalaiset olisivat varmasti itse osanneet tuollaisessa yllättävässä ja järkyttävässä tilanteessa toimia viileän rationaalisesti.
Todella hienoa. Aukaisen kohta kylmän Kukon sekä Koffin kisaoluen pelkästään Eriksenin kunniaksi.Eriksenin agenttikin vahvistaa, että Eriksen puhuu jo siellä ja hengittelee ihan omillaan!
Ai mahtavaa! Nyt oli kaverilla kaikki onni ja pätevä henkilöstö matkassa.Eriksenin agenttikin vahvistaa, että Eriksen puhuu jo siellä ja hengittelee ihan omillaan!
Älä epäile hetkeäkään ihan silkkaa sitä itseä päästelit kirjoittaen...älä epäile sitä hetkeäkään.Vähän joudun epäilemään. En ole koskaan kuullut ensihoitajasta, joka ei tuossa tilanteessa sanoisi "työni mä vaan hoidin". Ei ne mitään mitaleja odota. Toki tuohonkin hienoon ammattiryhmään varmasti kuuluu mätiä hedelmiä, toivottavasti monet niistä juuri entisiä hoitajia.
Eriksenin agentin mukaan Eriksen hengittää ilman apua ja pystyy puhumaan.
Itsellä niin että sekoitin kylmään veteen viherjauhetta ja kohta lähen salille vetämään maasta Eriksenin kunniaksi. Täällä alkoi puhdistuskuuri.Todella hienoa. Aukaisen kohta kylmän Kukon sekä Koffin kisaoluen pelkästään Eriksenin kunniaksi.
Ai mahtavaa! Nyt oli kaverilla kaikki onni ja pätevä henkilöstö matkassa.
Kisojen suurin voitto.
Ja ilman ammattitaitoisia ihmisiä ja apuvälineitä tämä sama kaveri olisi nyt hyvin todennäköisesti kuollut. Käsittämätöntä.Eriksenin agentin mukaan Eriksen hengittää ilman apua ja pystyy puhumaan.
Vähän joudun epäilemään. En ole koskaan kuullut ensihoitajasta, joka ei tuossa tilanteessa sanoisi "työni mä vaan hoidin". Ei ne mitään mitaleja odota. Toki tuohonkin hienoon ammattiryhmään varmasti kuuluu mätiä hedelmiä, toivottavasti monet niistä juuri entisiä hoitajia.
Tämä on jotain niin kaunista, ettei riitä sanat.
Hyvä vaihtoehto tuokin. Kuukauteen en ole ottanut alkoa pisaraakaan mutta nyt on pakko korkata kylmä huurteinen. Syy vain on eri kuin vielä reilu tunti sitten kuvittelin.Itsellä niin että sekoitin kylmään veteen viherjauhetta ja kohta lähen salille vetämään maasta Eriksenin kunniaksi. Täällä alkoi puhdistuskuuri.
Tais sanoosanoiko se yks vajakki kommentaattori että ”siellä Tanskan joukkue saattaa joukkuekaveriaan viimeiselle matkalle ” (tjsp)?