Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 868 841
  • 21 461
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tää on kyllä jotenkin niin suomalaista, että kivitetään vuorotellen selostajia, studiohenkilöitä ja ohjaajia. Palstalaiset olisivat varmasti itse osanneet tuollaisessa yllättävässä ja järkyttävässä tilanteessa toimia viileän rationaalisesti.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
sanoiko se yks vajakki kommentaattori että ”siellä Tanskan joukkue saattaa joukkuekaveriaan viimeiselle matkalle ” (tjsp)?
”seuraavalle matkalle” Mielestäni tuossa ei nyt mitään tyhmää ole jos ottaa tilanteen yllätyksellisyyden ja traagisuuden huomioon

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kooste oli tekeillä, eiköhän heti ajettu ulos kun vaan pystyi.

Karmea tilanne.

julle-jr

Jäsen
Olin itse tuossa vaiheessa satavarma, että Eriksen on kuollut ja siihen suhteutettuna se oli kauneinta mitä voi sanoa, koska joukkuekaverit meni mukaan ja kaveria ei jätetty. Siltä se näytti ja niin siinä nyt sanottiin.
En itse uskonut että olisi ollut kuollut, koska kyllähän elvytystä olisi jatkettu kauemmin. Joten elintoiminnot oli pakosti saatu palautettua kun kerran alettiin siirtämään.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja voi sitä raivon määrää kun kuva olisi pistetty poikki ja kaikkia niitä huhuja joita olisi lähtenyt liikkeelle. Kamerat kuvasivat kuitenkin enimmäkseen etäältä, siinäkin toivossa uskoakseni että Eriksen virkoaa.

Tuossa tilanteessa ainoa tärkeä asia oli Eriksen ja hänen perhe läheisineen. Kyllä heille se oikea tieto olisi toimitettu. Nyt nähtiin puoliso koko tv-yleisönkin voimin.

Kyllä sen pitäisi minusta olla signaali kun joukkue hädissään peittää kuvakulmia ja elvytys kestää. Ihan tarpeeksi kun yleisö ja muu väki kauhuissaan todistavat tuota paikan päällä.

Tämän uskaltaa nyt sanoa kun huojentavia uutisia saatu. Ja ilman videokuvaa.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
sanoiko se yks vajakki kommentaattori että ”siellä Tanskan joukkue saattaa joukkuekaveriaan viimeiselle matkalle ” (tjsp)?
Ei, taisi Erkka sanoa siinä jotenkin, että siinä vievät joukkuetoveriaan seuraavalle matkalle, mikä on täysin eri asia. Tulkitsin sen tuossa yhteydessä, että nyt kuljetaan yhdessä tuntemattomaan, eli varmaan sairaalaan, muttei periksi anneta.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Taisi sanoa, että "seuraavalle matkalle". Särähti kyllä itselläkin silti korvaan.
Särähti, mutta Erkallakin kuului aika hyvin, ettei pysynyt enää ääni ja ei löytänyt sanoja enään. Kyllä siinä oli varmasti kova paikka selostamossakin.

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on kyllä jotenkin niin suomalaista, että kivitetään vuorotellen selostajia, studiohenkilöitä ja ohjaajia. Palstalaiset olisivat varmasti itse osanneet tuollaisessa yllättävässä ja järkyttävässä tilanteessa toimia viileän rationaalisesti.

Samaa mieltä. Ja kuten Tony Salmelainen hetki sitten aiheeseen Twiittasi, niin " Kaikilla on myös oma valinta vaihtaa kanava, sulkea lähetys tai kävellä pois. Helppoa aina tuomita muut. "

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Sama.

Joskus olen jossain liveseurannassa kysellyt, että moniko teistä on ollut lavalla livenä ja miten on mennyt. Ilmeisesti moni, kun tietoa löytyy. Että voi vittu kun Mertsi sanoi Sund vaikka se oli Pokka.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todella hyvin hoiti Ylen porukka tuon tilanteen, tuommoseen voi mitenkään varautua. Sanat nyt voi olla tökeröitä ja tönkköjä, varsinkin kun joutuu minuutteja keksimään että mitä tässä nyt pitäisi sanoa. Mutta ei sentään kukaan alkanut mankumaan ensihoitajien tekevän väärin tai viisastelemaan.

Näinköhän oli Eriksenin ura siinä. Ihan sama toisaalta, pääasia että pysyisi hengissä ja terveenä nyt.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Vähän joudun epäilemään. En ole koskaan kuullut ensihoitajasta, joka ei tuossa tilanteessa sanoisi "työni mä vaan hoidin". Ei ne mitään mitaleja odota. Toki tuohonkin hienoon ammattiryhmään varmasti kuuluu mätiä hedelmiä, toivottavasti monet niistä juuri entisiä hoitajia.
Älä epäile hetkeäkään ihan silkkaa sitä itseä päästelit kirjoittaen...älä epäile sitä hetkeäkään.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Pelataanko ottelu uudestaan myöhemmin? Yksi vaihtoehto ja ehkä paras mahdollinen olisi jättää pelaamatta ja tuomita 0-0. Molemmille 1p kaavioon. Kelpaisi?

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Täysin ennalta-arvaamattomassa ja kamalassa tilanteessa vaikuttaa nyt käyneen niin hyvin kuin mahdollista ja se on ehdottomasti tämän turnauksen suurin mahdollinen voitto.

Tässä tilanteessa ei ole yhtään syyllistä, pelkästään sankareitaja voittajia.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eiköhän peliä jatketa siitä ajasta mihin se jäi. Eikös näin tehty tällä kaudella yhdessä UCL-pelissä, mikä keskeytettiin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.