Mikä on ''epäsuora vapaapotku''? Kuulemma sellainen tuomitaan jos pelaaja syöttää maalivahdilleen käsiin pallon.
Mulla oli käsitys, että siitä annetaan pilkku.
Vapaapotku jota ei saa laukoa suoraan maaliin. Voidaan tuomita myös vastustajan rangaistusalueelta.Mikä on ''epäsuora vapaapotku''? Kuulemma sellainen tuomitaan jos pelaaja syöttää maalivahdilleen käsiin pallon.
Mulla oli käsitys, että siitä annetaan pilkku.
"Matala blokki" on kyllä ollut sellainen hittisana studiokommentaattoreilla näissä kisoissa. Vähän kuin edellisissä arvokisoissa alettiin puhumaan laajemmalti "tiloista" ja "murtamisesta".
Jos olisi töistä kesälomalla, voisi ottaa juomapelin ja huikan aina, kun joku näistä kolmesta termistä mainitaan asiantuntijoiden suusta.
Kiitti, en oo vielä todistanut sellaista kun ennen tätä turnausta viimeksi katsoin futista varmaankin 2014 7-1 matsin aikaan.Se on ihan nimensä mukainen. Vapaapotku, mutta ei saa laukoa suoraan maaliin.
Eikös tuo paidasta kiskominen ole tässä lajissa soosoo?
Ei kyllä ainakaan tuossa keskikentän puolustavassa roolissa. Palhinhan tulisi kyllä mennä vaihtoon. Yksi vaihtoehto on Palhinha -> Bruno, jolloin Sanches pudottaisi alemmaksi ja puolustavampaan rooliin. Tuolloin vaan keskikentän tasapaino kusee aika paljon. Toki niitä riskejä on otettava. Belgia on niin vaisu ollut, että Nevesin vaihto esimerkiksi kentälle voi olla ratkaseva.Ei olisi Bruno vissiin parempi.
Belgian molari suomalaisittain - kurtuis
@Van Joppe Vantaalta voitti avausmaalikisan. Onnea ja tervetuloa palstalle ellet jo ole.
Mertaranta sanois De Bryyynine
Eikö se olekaan Kurttu -ää?Belgian molari suomalaisittain - kurtuis
Oikeastaan saatte kiittää minua maalista. Tein taktisen muutaman minuutin poistumisen telkkarin ääreltä (että peli vapautuisi). Ja avot, heti tuli maali. ;-)
De bräine, de bryine, de brääne... mies, joka tottelee montaa nimeä.
Aina ekana! Luovutan DJ-asiat sulle.