Täh. Edellisten arvokisojen jälkeen olen katsonut Suomen ratkaisevat karsintapelit pari vuotta sitten (yhden jopa alusta loppuun). En korottaisi itseäni edes sunnuntaiseuraajaksi, mutta niin vain täällä ollaan. Jalkapallo yhdistää ihmisiä!Jaahas. Sitten pitää kärsiä liveseurannat kaiken maailman sunnuntaiseuraajien kanssa, kun täällä kauden verran ovat vain asiantuntijat kokoontuneet.
Hartwall Areenalla Bocellia kuulleena kylmät väreet kyllä meni pitkin kroppaa, vaikken varsinaisesti musiikista mitään ymmärrä. Keho ymmärtää.Andrea Bocelli.
Yksi hienoimpia asioita oopperassa ovat tenorit. Ristiriita mies ja puhdas, korkea lauluääni on kiehtova.
Veikkaan kyllä että Italia voittaa, aina oon Italiaa kannattanut ja mun lemppari pelaaja kautta aikojen Roberto del Totti.
Eipä ole kauaa kun kaivoin tästä pätkän YouTubesta. Se on kyllä tunteellista.Gigi Buffon olisi pitänyt ottaa joukkueeseen vain laulamaan kansallislaulu. Sitä näkyä ei voita mikään.
Ei poikia ainakaan laulutaitojen perusteella ole valittu kisoihin.
Jaahas. Sitten pitää kärsiä liveseurannat kaiken maailman sunnuntaiseuraajien kanssa, kun täällä kauden verran ovat vain asiantuntijat kokoontuneet.
Jaahas. Sitten pitää kärsiä liveseurannat kaiken maailman sunnuntaiseuraajien kanssa, kun täällä kauden verran ovat vain asiantuntijat kokoontuneet.