EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 863 227
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jaa siinä Bocelli näytti miksi musiikkisanasto on italian kielellä kirjoitettu. Kyllä siellä osataan!

Nyt lähtee! Ikuinen kaupunki!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aurinkolasit päässä laulaa? Aikamoinen tyylimoka. Hieman pitäisi miettiä, miltä se muiden silmillä näyttää.

Toikin on totta. Kyllä pitäisi Bocellin katsoa pitkään ja hartaasti nyt peiliin ja miettiä miks helvetissä mä tässä seistä tönötän.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Yhteistyön jääkiekko on turnauksen formaatti

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaahas. Sitten pitää kärsiä liveseurannat kaiken maailman sunnuntaiseuraajien kanssa, kun täällä kauden verran ovat vain asiantuntijat kokoontuneet.

Veikkaan kyllä että Italia voittaa, aina oon Italiaa kannattanut ja mun lemppari pelaaja kautta aikojen Roberto del Totti.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Alastaron kiihdytyskisat ja Pihtiputaan keihäskarnevaalit vielä päälle. Ehkä jotain voimamies-kisaa vielä väliin. Olisi penkkiurheilijan unelmaviikonloppu sellainen.

Mutta katsotaan nyt tätä kun ei muutakaan ole.

Myllymäen tarnoimana tietenkin. Olisi aika eeppistä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voi että oli ikävä näitä kisoja.
Voi ette oli ikävä näitä hymnejä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Jaahas. Sitten pitää kärsiä liveseurannat kaiken maailman sunnuntaiseuraajien kanssa, kun täällä kauden verran ovat vain asiantuntijat kokoontuneet.
Onkohan sallittua perustaa erillistä ns. asiantuntijapiirin otteluseurantaketjua?

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Itse myönnän häpeilemättä olevani jalkapallon osalta sunnuntaiseuraaja ja glory huntteri. Oi Suomi on! Go Huuhkajat! Pukki Party goes on, oh jeah!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tässä oo samaa fiilistä kun ei oo Buffon tuolla silmät kiinni karjumassa epävireisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.