Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 815
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse olin aina maalissa kun pelattiin naapuri kylän koulua vastaan keväisin (ala-asteella). Ei sillä että olisin ollut kovin hyvä siinä, vaan kukaan muu tahtonut olla mokke. Eipä tarvinnut juosta pitkin kenttää...

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Krotian jonkin asteinen lapaisuus yllättää. Toki nyt ei kannata verrata mihinkään 2018 MM-skabojen suorituksiin ja aika kokenutta ja kankeaa kaveri on kokoonpanossa, mutta hieman lapasta ja epätasapainoista on pelaaminen. Toki Kroatialla taitavia yksilöitä, joiden väläytyksiä nähdään silloin tällöin, kuten Perisicin maali. Pallo liikkuu kuitenkin liian verkkaisesti, eikä Kroatia painosta ainakaan omaan makuuni tarpeeksi Tsekin ryhmää. Nähdäänkö nyt vikalla 20 minuuttilla lopun rynnistys ja suurempi paine?

Tsekki päinvastoin yllättänyt positiivisesti. Ei mikään super-ryhmä, mutta varsinkin nuo Schickin onnistumiset ovat näyttäneet tuoman aimo annoksen itseluottamusta ja rohkeutta ihan koko joukkueen pelaamiseen. Uskalletaan hallita palloa ja, jopa prässätä todella korkealta jos siihen on paikka. Tsekille kun riittäisi tästä tasurikin. Toki nyt viimeisillä minuuteilla Tsekkikin on ehkä vetäytynyt enemmän kompaktimpaan muotoon.

Siis lyhyesti mun mielestä Kroatia vaikuttaa vanhalta ja väsyneeltä.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
En itse ihan kehdannut vanhuuden piikkiin laittaa, mutta varsinkin kun katsoo puolustusta, niin pelinrakentaminen ja build-up on onnettoman hidasta ja staattista. Krotain alakerta on todella verkkainen pallon liikuttelun kanssa ja ei tuolta ehditä yhtään mihinkään. Pallo laitaan, jossa yksilösuoritukset ovat osastota "toivotaan toivotaan". Avainroolin kokenut konkkaronkka näyttää tosiaan vaan väsähtäneeltä. Muutama väläytys yksilöiden osaamisella.

Ei kyllä tämän Kroatian vire vie R16 pidemmälle.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onko tämä kentälle juuri vaihdettu Barack entisen presidentin Barack Obaman poika?

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Siihen päälle vielä, että ovat vanhoja ja väsyneitä niin vähän sellainen olo, että tietävät huipun olleen vuonna 2018 MM-kisoissa. Se suurin palo tuntuu puuttuvan. Eiköhän näiden kisojen jälkeen ala jo nuorennusleikkausta isommin ja viimeiset pois sitten Qatarissa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
En itse ihan kehdannut vanhuuden piikkiin laittaa, mutta varsinkin kun katsoo puolustusta, niin pelinrakentaminen ja build-up on onnettoman hidasta ja staattista. Krotain alakerta on todella verkkainen pallon liikuttelun kanssa ja ei tuolta ehditä yhtään mihinkään. Pallo laitaan, jossa yksilösuoritukset ovat osastota "toivotaan toivotaan". Avainroolin kokenut konkkaronkka näyttää tosiaan vaan väsähtäneeltä. Muutama väläytys yksilöiden osaamisella.

Ei kyllä tämän Kroatian vire vie R16 pidemmälle.

En yhtään ihmettelisi jos Skotlanti voittaisi kroaatit ja jäisivät kokonaan ulos pudotuspeleistä.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ethän sinä nyt tuohon peliä lopeta?!

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Ei luoja!

Kruunaa tämän unisen tuomarin illan. Aika ei ole edes täynnä ja KESKEN hyökkäyksen. :D

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olin siinä käsityksessä että tuo ilmoitettu lisäaika on minimi, joka pelataan joka tapauksessa ja tarvittaessa vielä päälle. Nyt tuomari viheltää kesken Kroatian hyökkäyksen pelin poikki 30sek ennen ajan täyttymistä?

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Olin siinä käsityksessä että tuo ilmoitettu lisäaika on minimi, joka pelataan joka tapauksessa ja tarvittaessa vielä päälle. Nyt tuomari viheltää kesken Kroatian hyökkäyksen pelin poikki 30sek ennen ajan täyttymistä?

Tuosta lisätietoa. En tiennytkään, että vähintään 2 minuuttia voi olla vähintään 2,5 minuuttia. Mut vaikuttaa hätäiseltä päätökseltä tai että kellot on ollut eriajassa.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Petri Vuorinen on nostanut paljon profiiliaan turnauksen edetessä. Oli alkuun tosi awkward mutta viimeiset päivät ollut hyvä. Tullut varmaan varmuutta esiintymiseen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näin tällä kaudella La Ligan eräässä loppukauden Getafen pelissä tilanteen missä tuomari vihelti pilliin 2 minuutin kohdalla kun 3 minuuttia oli lisäaikaa annettu. Getafe siis johti peliä. Vastustaja aloitti armottoman protestoinnin ja lopulta Getafen pelaajat haettiin pukukopista ja se vika minuutti pelattiin.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin tällä kaudella La Ligan eräässä loppukauden Getafen pelissä tilanteen missä tuomari vihelti pilliin 2 minuutin kohdalla kun 3 minuuttia oli lisäaikaa annettu. Getafe siis johti peliä. Vastustaja aloitti armottoman protestoinnin ja lopulta Getafen pelaajat haettiin pukukopista ja se vika minuutti pelattiin.
Ja kruununa vielä kesken Kroatian hyökkäyksen.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei jumalauta. Siniset vs. Punaiset perjantai-illassa alkaa ihan just ja nää pyörittää jotain Kotka-inserttiä uusintana. Voi vittu että on paskaa.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kroatia tosiaan näyttää vanhalta ja väsyneeltä, se viimeinen puristus puuttuu. Tänään näkyi myös Caleta-Carin puuttuminen ja muutenkin oli puolustuksellisesti Kroatialta heikko matsi. Tšekin voitto ei olisi ollut vääryys.

Kroatian pitää parantaa hyvin paljon mikäli mielivät vielä pärjätä tässä turnauksessa.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tekeekö Sterling tänään kassin? Ajattelin vähän mielenkiintoa lisätäkseni kokeilla kepillä vetoa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Yleensä näissä EM- ja MM-fudis skaboissa kannatan Hollantia ja Englantia. En tiedä johtuuko brexitistä, siitä että katoin keväällä Trainspotingin pitkästä aikaa vai siitä että altavastaajan puolella on yleensä sympatiat, mutta pakko tunnustaa että jotenkin tässä huomaa toivovansa Skotlanin voittoa.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lädit vastaan skotit. ai että mikä herkkupala. Olen kerran ollut samassa hostellihuoneessa skottiporukan kanssa ja siitä mongerruksesta ei tahtonut saada selvää. Mukavia tyyppejä olivat kuitenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.