Krotian jonkin asteinen lapaisuus yllättää. Toki nyt ei kannata verrata mihinkään 2018 MM-skabojen suorituksiin ja aika kokenutta ja kankeaa kaveri on kokoonpanossa, mutta hieman lapasta ja epätasapainoista on pelaaminen. Toki Kroatialla taitavia yksilöitä, joiden väläytyksiä nähdään silloin tällöin, kuten Perisicin maali. Pallo liikkuu kuitenkin liian verkkaisesti, eikä Kroatia painosta ainakaan omaan makuuni tarpeeksi Tsekin ryhmää. Nähdäänkö nyt vikalla 20 minuuttilla lopun rynnistys ja suurempi paine?
Tsekki päinvastoin yllättänyt positiivisesti. Ei mikään super-ryhmä, mutta varsinkin nuo Schickin onnistumiset ovat näyttäneet tuoman aimo annoksen itseluottamusta ja rohkeutta ihan koko joukkueen pelaamiseen. Uskalletaan hallita palloa ja, jopa prässätä todella korkealta jos siihen on paikka. Tsekille kun riittäisi tästä tasurikin. Toki nyt viimeisillä minuuteilla Tsekkikin on ehkä vetäytynyt enemmän kompaktimpaan muotoon.
En itse ihan kehdannut vanhuuden piikkiin laittaa, mutta varsinkin kun katsoo puolustusta, niin pelinrakentaminen ja build-up on onnettoman hidasta ja staattista. Krotain alakerta on todella verkkainen pallon liikuttelun kanssa ja ei tuolta ehditä yhtään mihinkään. Pallo laitaan, jossa yksilösuoritukset ovat osastota "toivotaan toivotaan". Avainroolin kokenut konkkaronkka näyttää tosiaan vaan väsähtäneeltä. Muutama väläytys yksilöiden osaamisella.Siis lyhyesti mun mielestä Kroatia vaikuttaa vanhalta ja väsyneeltä.
Carlos del Cerro Grande... Eli ei ihan.tuomarin nimi Zerogrande? Nollaiso?
Siihen päälle vielä, että ovat vanhoja ja väsyneitä niin vähän sellainen olo, että tietävät huipun olleen vuonna 2018 MM-kisoissa. Se suurin palo tuntuu puuttuvan. Eiköhän näiden kisojen jälkeen ala jo nuorennusleikkausta isommin ja viimeiset pois sitten Qatarissa.Siis lyhyesti mun mielestä Kroatia vaikuttaa vanhalta ja väsyneeltä.
En itse ihan kehdannut vanhuuden piikkiin laittaa, mutta varsinkin kun katsoo puolustusta, niin pelinrakentaminen ja build-up on onnettoman hidasta ja staattista. Krotain alakerta on todella verkkainen pallon liikuttelun kanssa ja ei tuolta ehditä yhtään mihinkään. Pallo laitaan, jossa yksilösuoritukset ovat osastota "toivotaan toivotaan". Avainroolin kokenut konkkaronkka näyttää tosiaan vaan väsähtäneeltä. Muutama väläytys yksilöiden osaamisella.
Ei kyllä tämän Kroatian vire vie R16 pidemmälle.
Olin siinä käsityksessä että tuo ilmoitettu lisäaika on minimi, joka pelataan joka tapauksessa ja tarvittaessa vielä päälle. Nyt tuomari viheltää kesken Kroatian hyökkäyksen pelin poikki 30sek ennen ajan täyttymistä?
Ja kruununa vielä kesken Kroatian hyökkäyksen.Näin tällä kaudella La Ligan eräässä loppukauden Getafen pelissä tilanteen missä tuomari vihelti pilliin 2 minuutin kohdalla kun 3 minuuttia oli lisäaikaa annettu. Getafe siis johti peliä. Vastustaja aloitti armottoman protestoinnin ja lopulta Getafen pelaajat haettiin pukukopista ja se vika minuutti pelattiin.