EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 825 851
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Mitä se Mertsi sekoili et Maldinia muka vietiin. Taktinen kompurointi että päästiin varkain vastaiskuun.
En seurannut tilannetta, mutta ajattelin tulla leijumaan... Mulla on Maldinin signaama pelipaita kaapissa! ;o)

Edit: Eikä ole mikään "torirätti", ihan virallinen Milanilta saatu..
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Itselläkin on tullut aina arvokisoissa katsottua kaikki matsit mitä on mahdollista, jopa ne muiden mielestä "tylsimmätkin" pelit. Toki lohkojen päätöspelit menevät yleensä päällekkäin ja saattavat olla samaan aikaan. Ainoa vaan, että 2016 EM-kisoissa jäi jokunen alkulohko matsi katsomatta. Kyllä se Hollannin karsiutuminen sen verran söi, että ei ihan pystynyt...onneksi 2018 MM-kisoissa siihen oli jo tottunut :)

Euroopassa on futiksessa niin kova taso, että "pienempienkin" futismaiden otteluita katsoo mielellään. MM-kisoissa kaiken maailman Uudet-Seelannit pääsevät kiintiöiden vuoksi kisoihin, näin vähän kärjistettynä. MM-kisoissa toki sitten absoluuttinen kärki kovempi, kun Brasilian, Argentiinan jne. parhaimmisto mukana.

Itse ottelusta sen verran, että tänään nähtäneen enemmän kuin 1 maali.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Pilkku Tshekille VAR-tarkistuksen jälkeen, yllättäen pilkun aiheuttaneena pelaajana Dejan Lovren.
 

Barney

Jäsen
Dejan Lovren taas vauhdissa. Yksi Euroopan parhaista toppareista :D
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nyt ei ollu filmi :D hilloa vaan valuu edelleen ja pilkku sisään
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Punainen 11 iskee.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Selostajan mukaan toinen puoliaika menossa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
En tietysti tunne sääntöjä tarpeeksi hyvin, mutta en ymmärrä, mistä syystä pilkku tuomittiin

Lovren esti Tsekkiläistä puskutilanteessa ja tuo kyynärpään kolahtaminen naamaan oli selvä virhe. Ei puskutilanteessa voi käsien kanssa heilua miten sattuu. Virhe tapahtui rankkarialueella, niin pilkku on ainoa vaihtoehto ja tulihan siitä vielä bonarina keltainen kortti.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Tsekki hyppää selkään ja työntää naamansa kaverin käsivarteen = pilkku. Vielä kävi tuomari itse toteamassa. Mä luulin että mulla on huono näkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös