EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 858 103
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Tottakai tuuletan Italiaa, koska sitä olen sitä seurannut silloin, kun Suomi ei ollut kisoissa. Näistä muista maista Italia ja Saksa ovat ehdottomasti suurimmat suosikkini. Saattaa johtua siitä, että nuo maat eivät ole minulle kovin vieraita. Mutta kun Suomi on kisoissa, niin tässä on intressien ristiriita.
Onko pakko kannattaa Suomea, jos on kannattanut esim. vuodesta 1982 alkaen Italiaa? Mielestäni ei ole enkä tunne olevani epäisänmaallinen sen takia. Kyllä isänmaallisuus on meikäläiselle muuta kuin Suomen maajoukkueen kannattamista jossakin urheilutapahtumassa.

Rakastan italialaista jalkapalloa!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harvinaisen miehekäs peli italiaanoilta. Onko uuden sukupolven vaikutusta vai onko kaatuilut jätetty ratkaisupeleihin? Mielenkiintoista seurata, mutta uskotaan nyt, että tällaisella pelillä Italia jatkaa loppuun saakka. Ja se sitten riittää mihin riittää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko pakko kannattaa Suomea, jos on kannattanut esim. vuodesta 1982 alkaen Italiaa? Mielestäni ei ole enkä tunne olevani epäisänmaallinen sen takia. Kyllä isänmaallisuus on meikäläiselle muuta kuin Suomen maajoukkueen kannattamista jossakin urheilutapahtumassa.

Rakastan italialaista jalkapalloa!
Ei ole pakko. Minäkin rakastan italialaista jalkapalloa ja olen sitä joskus nähnytkin. Sellaisella 30 vuoden aikaskaalalla. Olen myös käynyt jokusen kerran Italiassa. Voin ehkä sanoa tuntevani kyseistä maata edes vähän.

Sinä saat kannattaa Italiaa jos haluat. Niin minäkin kannatan. Italiaa on helppo kannattaa, se on aina niin siisti maa. Minä tykkään Italiasta niin kovin paljon.

Tässä on vain se ongelma, että minä olen suomalainen. Minäkin tykkään niin saatanasti Italiasta, mutta olen suomalainen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Näimme juuri toisen finaalijengin pelaamassa. Jännittää mikä porukka on toinen?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tästä tulostaulusekoilusta tuli mieleen, että eiköhän ne luvatut Suomen pelit tule Areenasta sitten neljänä pikselinä 4K:n sijaan. Uefalle on selvästi maksettu aivan liian vähän voitelurahaa.
Ei mitään merkitystä, puolet jengistä on kuitenkin sokeita kuin lepakot niin ei ne erota SD laadun ja 4K:n eroa. Minä mukaanlukien. Noh, ehkä erotan vielä SD:n ja 4K:n, mutta HD ja 4K on minulle se ja sama.

Pelikello olisi kyllä kiva saada ruutuun.
 

MegaForce

Jäsen
Onko pakko kannattaa Suomea, jos on kannattanut esim. vuodesta 1982 alkaen Italiaa? Mielestäni ei ole enkä tunne olevani epäisänmaallinen sen takia. Kyllä isänmaallisuus on meikäläiselle muuta kuin Suomen maajoukkueen kannattamista jossakin urheilutapahtumassa.

Rakastan italialaista jalkapalloa!
Itse pidän erikoisena, mikäli ei kannata Suomea ensimmäistä kertaa arvokisoissa. Riven joukkue on myös mielenkiintoinen ja venymiskykyinen. Totta kai saa ja kannattaakin kannattaa esimerkiksi Italiaa myös. Hieno maa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Itse pidän erikoisena, mikäli ei kannata Suomea ensimmäistä kertaa arvokisoissa. Riven joukkue on myös mielenkiintoinen ja venymiskykyinen. Totta kai saa ja kannattaakin kannattaa esimerkiksi Italiaa myös. Hieno maa.

Italia valikoitui joskus skidimikkona sen pelaaman jalkapallon takia ja se on pysynyt uskollisena tyylilleen ja arvoilleen(puolustus ennenkaikkea, taktiikka takaraivoon ja taiteilijat himaan) joten siinä kelkassa ollaan tänäpäivänäkin.

Suomen tyyli taas on heitellyt ja mitään teemaa/arvoja ei ole ikinä ollutkaan mutta kyllä ihan suomalaisuuden takia olen silti myös suomen wagonissa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja sieltä päivän ensimmäiset.
 

Liitteet

  • AA6BB9C9-E229-40B7-8129-8481336C726C.jpeg
    AA6BB9C9-E229-40B7-8129-8481336C726C.jpeg
    399,9 KB · kertaa luettu: 88

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kohta pitää lähteä paneskeleen ettei sitten kukaan häiritse Tanska vs Suomi ottelun aikana
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Italia valikoitui joskus skidimikkona sen pelaaman jalkapallon takia ja se on pysynyt uskollisena tyylilleen ja arvoilleen(puolustus ennenkaikkea, taktiikka takaraivoon ja taiteilijat himaan) joten siinä kelkassa ollaan tänäpäivänäkin.

Suomen tyyli taas on heitellyt ja mitään teemaa/arvoja ei ole ikinä ollutkaan mutta kyllä ihan suomalaisuuden takia olen silti myös suomen wagonissa.
Itseäni kiinnostaisi vastaus hypoteettiseen kysymykseen: jos Italia ja Suomi pelaisivat EM-finaalissa, kummalle sydän sykkisi enemmän? Minusta mielenkiintoinen ilmiö tuo, että rakkaus jotakin toista maata kohtaan (vaikka puhutaankin vain pelistä) voi edes teoriassa ohittaa kotimaan. En siis kritisoi, vaan lähinnä ihastelen sitä, kuinka syvään juurtunutta, jopa fanaattista, voi olla ihastus tietynlaiseen tyyliin ja arvoihin jalkapallosta puhuttaessa. Elämää suurempi peli?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Itseäni kiinnostaisi vastaus hypoteettiseen kysymykseen: jos Italia ja Suomi pelaisivat EM-finaalissa, kummalle sydän sykkisi enemmän? Minusta mielenkiintoinen ilmiö tuo, että rakkaus jotakin toista maata kohtaan (vaikka puhutaankin vain pelistä) voi edes teoriassa ohittaa kotimaan. En siis kritisoi, vaan lähinnä ihastelen sitä, kuinka syvään juurtunutta, jopa fanaattista, voi olla ihastus tietynlaiseen tyyliin ja arvoihin jalkapallosta puhuttaessa. Elämää suurempi peli?

Tuollainen ottelu olisi 100% iloinen tapahtuma. Kyllä siinä vaiheessa olisi enemmän silti suomen puolella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Wolt-kuski toimitti juuri käpäliini upouuden Huuhkajien fanipaidan, on se kätevää nykyaikana. Enää puuttuu muutama matsiolut mutta ne täytynee hakea ihan itse.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Englanti-fanit tänään Englannin treenien aikana.
 

Liitteet

  • D5DC5BCA-41AA-49F3-84D3-F6C61502CB68.jpeg
    D5DC5BCA-41AA-49F3-84D3-F6C61502CB68.jpeg
    771,1 KB · kertaa luettu: 100

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja Hollanti-fanit
 

Liitteet

  • 725B89B5-FA9B-4B52-A38A-D605B9E5BFDF.jpeg
    725B89B5-FA9B-4B52-A38A-D605B9E5BFDF.jpeg
    502 KB · kertaa luettu: 105
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös