Perustakaamme ketju ”Vanha catenaccio takaisin”.Filmauksiakin aivan liian vähän. Selkeästi feikki Italia.
Tuosta Mancinistä tuli mieleen … Mitähän Paolo Maldini puuhaa nykyään
Aina hienoa nähdä kun puolustaja tuulettaa taklausta.
Tuosta Mancinistä tuli mieleen … Mitähän Paolo Maldini puuhaa nykyään
Kattele Paolon Instaa:Tuosta Mancinistä tuli mieleen … Mitähän Paolo Maldini puuhaa nykyään
Entä Henry Manchini?
Ja pelikellonToivottavasti YLE on muistanut tilata sunnuntaille äänimäärät ja prosentit.
Tai Paola Suhonen?
Valkopaitaiset näkyvät olevan Kurri, Saku ja Juti.Luin Aftonbladetia. Jättefiasko!
Onko pakko kannattaa Suomea, jos on kannattanut esim. vuodesta 1982 alkaen Italiaa? Mielestäni ei ole enkä tunne olevani epäisänmaallinen sen takia. Kyllä isänmaallisuus on meikäläiselle muuta kuin Suomen maajoukkueen kannattamista jossakin urheilutapahtumassa.Tottakai tuuletan Italiaa, koska sitä olen sitä seurannut silloin, kun Suomi ei ollut kisoissa. Näistä muista maista Italia ja Saksa ovat ehdottomasti suurimmat suosikkini. Saattaa johtua siitä, että nuo maat eivät ole minulle kovin vieraita. Mutta kun Suomi on kisoissa, niin tässä on intressien ristiriita.
Ei ole pakko. Minäkin rakastan italialaista jalkapalloa ja olen sitä joskus nähnytkin. Sellaisella 30 vuoden aikaskaalalla. Olen myös käynyt jokusen kerran Italiassa. Voin ehkä sanoa tuntevani kyseistä maata edes vähän.Onko pakko kannattaa Suomea, jos on kannattanut esim. vuodesta 1982 alkaen Italiaa? Mielestäni ei ole enkä tunne olevani epäisänmaallinen sen takia. Kyllä isänmaallisuus on meikäläiselle muuta kuin Suomen maajoukkueen kannattamista jossakin urheilutapahtumassa.
Rakastan italialaista jalkapalloa!
Tappara.Näimme juuri toisen finaalijengin pelaamassa. Jännittää mikä porukka on toinen?
@Breeze Harbour ja @Lert
Onko tarkoitus laajentaa lajivalikoimaa jalkapallon EM-kisojen liveseurannan puolelle?
Ei mitään merkitystä, puolet jengistä on kuitenkin sokeita kuin lepakot niin ei ne erota SD laadun ja 4K:n eroa. Minä mukaanlukien. Noh, ehkä erotan vielä SD:n ja 4K:n, mutta HD ja 4K on minulle se ja sama.Tästä tulostaulusekoilusta tuli mieleen, että eiköhän ne luvatut Suomen pelit tule Areenasta sitten neljänä pikselinä 4K:n sijaan. Uefalle on selvästi maksettu aivan liian vähän voitelurahaa.