EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 861
  • 6 438

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Nyt olis tulosveto kiinni! Sopii jäädä lopputulokseksi, vaikka ei siinä, kyllä mä islannin voiton puolesta olen valmis uhrautumaan!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tämähän on kuin Irlanti - Ranska. Ensin piskuinen altavastaaja alussa pilkulta johtoon, mutta vääjäämättä suosikki tulee ensin tasoihin ja sitten ohi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Puoliajalla McManaman vaihdetaan kentälle ja Englanti saa taas hallinnan itselleen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voi olla, mutta mitä sitten.. Ei otteluita pelkillä staroilla voiteta. Tahto ja asenne on avainasemassa.
En mä sitä tarkoittanutkaan, vaan että entisajan tähtipelaaja on mielenkiintoisempi itselleni kuin nykypäivän tähtipelaaja. Toki ehkä tässä nyt ikä vaikuttaa "jonkin verran", eli jostain David Beckhamista jaksoi innostua ehkä hieman enemmän joskus nuorena kuin nykyään kenestäkään :)
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nahkahousuissa hikoillaan jo.

Kyllä. Hyvänlainen hikoilu on päällä varsinkin etumuksessa ja tässä ehtii vielä ennen hienoa peliä suuresti kunnioitettua vastustajaa vastaan harjoitella kotisohvalla kasuaaleja lööwejä.

Ei vain voi olla symppaamatta Islannin jalkapallomaajoukkuetta, harvinaisen sitkeäksi kuivatettua ja omilla vahvuuksillaan tekee juuri niitä asioita millä on rajoitetun osaamisen saralla mahdollista menestyä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jalkapallo on mukava laji katsella, mutta ei näissä kisoissa ole vielä tunne ollut hirveästi mukana, vaikka mukavaa onkin seurata. Mutta pakko sanoa, että Unkari ja nyt Islanti, niin kyllä se nyt vaan vähän saa miestä hurraamaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
HUIKEAA!!!
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä ihmettä!? Englanti sulaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös