EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 844
  • 6 438

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvä, että toi Motta mottasi espanjalaista, ettei tarvitse pelata Saksaa vastaan. Tiukka peli tulee Saksan ja Italian välillä, mutta kyllä Saksa voittaa.

Deutschland vor, noch ein Tor.
 

Ralph

Jäsen
Hyvä, että toi Motta mottasi espanjalaista, ettei tarvitse pelata Saksaa vastaan.
Istuisi taas penkillä muutenkin, joten ei hirveästi merkitystä. Ellei olisi tullut penkiltä sisään, kun Italia johtoasemassa varmistelee.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
8 vuotta sitten vain italia vei espanja-pelin pilkuille, 4 vuotta sitten alkulohkossa samalla levolla ja tervein pelaajin peli taas tasan, finaalissa siipirikkoinen ja väsynyt(mm saksapelin jäljiltä ja pienemmällä lepoajalla) niin finaalista tuli pannukakku. Nyt paukkui niinkuin aina piti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jätkät on kyllä louskuttanut leukoja jo muutaman viikon, mutta mikäs siinä kun tietoa ja luottoa on ! Tämä siis Juve-miehille :-) Italia rulaa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei nyt ihan lähteny nää uutiset. Röngän Masa on toki luotettava mies, vaikka ei ihan Arvi Lindin tasolla olekaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palstalla pari kyrvähköltä tyypiltä vaikuttavaa italofania, mutta parempi näin. Buffon on iso suosikki ja hänelle jatkopaikan suo ehdottomasti. Espanja hyvin hajuton sakki, hauska nähdä, miten uudistuvat lähivuosina.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En ole koskaan aiemmin ollut yksissäkään jalkapallon miesten arvokisoissa koko sydämestäni jonkin maan puolella, mutta tänään olen, ja tästä eteenpäinkin; Islanti on tehnyt kovalla työllä, lujalla uskolla ja tinkimättömällä omistautumisella todeksi sen, mistä Suomessa on uneksittu 100 vuotta.

Ei voi kuin ihailla ja arvostaa.
 

Barney

Jäsen
Miksei Beckham ole avauksessa?
Puhumattakaan Paul Scholesista. Olisi varmaan vieläkin vahvistus Englannin avaukseen. Kävelihän Scholes eläkkeeltä Unitedinkin kapellimestariksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puhumattakaan Paul Scholesista. Olisi varmaan vieläkin vahvistus Englannin avaukseen. Kävelihän Scholes eläkkeeltä Unitedinkin kapellimestariksi.
Joo tää on totta. Oli "hauskaa" näin United-fanin näkökulmasta kun Manchester Unitedilta puuttui todellinen keskikentän johtaja Scholesin lopettamisen jälkeen, ja paikkaajaksi tähän hommaan saatiin sitten eläkkeeltä itse Paul Scholes.

Onhan Scholes näistä kahdesta varmasti parempi pelaaja, mutta itse olen ollut aina enemmän Becks-fani. Hienoja miehiä molemmat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös