EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 399 062
  • 6 438

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Götze on jotenkin vittumainen pelaaja. Näkee, että potentiaalia on ns. vitusti, mutta silti tulee ihan liikaa heikkoja suorituksia. Se potentiaali saattaa tosin realisoitua oikeaan aikaan, kuten mm-kisoissa nähtiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Götze on jotenkin vittumainen pelaaja. Näkee, että potentiaalia on ns. vitusti, mutta silti tulee ihan liikaa heikkoja suorituksia. Se potentiaali saattaa tosin realisoitua oikeaan aikaan, kuten mm-kisoissa nähtiin.
Joo vähän tollanen Juhamatti Aaltonen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mites te enemmän jalkapalloa seuraavat, voiko näitä nykyajan huipputoppareita kuten Ramos, Hummels sekä Bonucci verrata vanhoihin toppareihin tason puolesta? Oon aina miettinyt, kun esimerkiksi jääkiekossa eri aikakausien pelaajia on verrattu helposti niin, että nykyään keskimääräisesti pelaajat ovat parempia pitkälti fyysisyyden vuoksi.

Yksinkertaisuudessaan siis, voivatko edellä mainitut topparit mennä lähelle edes historian top-10 toppareita?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitä se Kroos tuhlailee tuosta?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen kanssa miettinyt tätä ketjua ja esim. Urheilulehden joitain juttuja viime päivinä valitettavasti luettuani, että onko menossa jalkapallon vai selostajien sekä studioasiantuntijoiden EM-kisat.

Olen koittanut keskittyä vain tohon futikseen.
Kun Suomi ei pelaa kisoissa, niin jostain suomalaisen katsojan on sylkykuppi löydettävä. Muitten maiden pelaajien haukkuminen ei oikein riitä aggression purkamiseen, joten selostajat ja kommentaattorit ovat helppoja maalitauluja. Ärrävikainen Karhu, änkyttävä Litmanen, nainen kommentoimassa.. Olkaa nyt jumalauta tyytväisiä että Yle edes näyttää näitä kisoja. Kohta nämäkin varmaan myydään jonnekin maksukanavalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mites te enemmän jalkapalloa seuraavat, voiko näitä nykyajan huipputoppareita kuten Ramos, Hummels sekä Bonucci verrata vanhoihin toppareihin tason puolesta? Oon aina miettinyt, kun esimerkiksi jääkiekossa eri aikakausien pelaajia on verrattu helposti niin, että nykyään keskimääräisesti pelaajat ovat parempia pitkälti fyysisyyden vuoksi.

Yksinkertaisuudessaan siis, voivatko edellä mainitut topparit mennä lähelle edes historian top-10 toppareita?
Mun mielestä vähän hankala verrata kun toppareiltakin vaaditaan nykyään paljon enemmän osallistumista ja nousemista itse peliin, ennenhän nuo nousut oli enemmän laitapakkien erikoisuuksia. Hyvin vähän kyllä nykyään seurajoukkuefutista ihan aktiivisesti seuraan (lähinnä UCL:ää ja ManU:n pelejä Valioliigassa), mutta onhan nuo vanhan liiton topparit vähän vähentyneet ainakin omassa mielessä. Tulee mieleen lähinnä jotkut Nemanja Vidic tai Rio Ferdinand, jotka jyräsivät ja dominoivat omalla alueella.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Saksa puolustaa kovasti käsillään, melkoista repimistä.
 
Kun Suomi ei pelaa kisoissa, niin jostain suomalaisen katsojan on sylkykuppi löydettävä. Muitten maiden pelaajien haukkuminen ei oikein riitä aggression purkamiseen, joten selostajat ja kommentaattorit ovat helppoja maalitauluja. Ärrävikainen Karhu, änkyttävä Litmanen, nainen kommentoimassa.. Olkaa nyt jumalauta tyytväisiä että Yle edes näyttää näitä kisoja. Kohta nämäkin varmaan myydään jonnekin maksukanavalle.
Heh. Seuraan saksalaisen ZDF-kanavan lähetystä ja siellä studiossa oli saksalainen räppäri/laulaja kommentoimassa matsia. Eli "osataan" sitä lutuurimaissakin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lewa on ollut todella näkymätön ja minä kun pidän miestä tämän hetken parhaana pelaajana Euroopassa. Olen siis ollut väärässä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Oisko Turkkilainen tausta syynä? Eipä tainnut Boatengkaan lauleskella.

Niinpä, ja jokainen suomalainen maajoukkuepalloilija ja -kiekkoilija vetää aina antaumuksella Maamme-laulun.
Kotikatsomossa keinutuoli tärisee urheilijoidemme kuoron vaikutuksesta.
 
Löw näyttää siltä että koko ajan tekisi mieli haistaa kiellettyä hedelmää. Kun tietää, että jotain ei oikein kannattaisi tehdä, silloin sitä miettii koko ajan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onpa väsynyttä peliä. Tehkää maaleja. Oispa kaljaa. Ja pillua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös