EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 665
  • 6 438

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Juusela ihmettelee miksi ranska on aseeton ja miksei löydä syöttölinjoja... mulla on kaksi ehdotusta;)
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
EM-kisat meneillään ja siellä on supertähtien tilalla jotain valioliiga-tuhnua. Ei näin.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos se olis ollu fiksu niin ei se olis avauksessa edes ollu. Pogba ja Griz penkillä.. toivottavasti Albania voittaa.
No jaa, Griz ei mitään kovinkaan kummoista avausmatsissa esittänyt ja rankka sekä pitkä kausi Atleticon kaltaisessa työteliäässä jengissä takana, joten pienikin lepo saattaa tehdä ihan hyvää. Vaihdosta sitten tuoreena tekemään se voittomaali.

Pogba taas pelaa Juventuksessa, joka jo itsessään on erittäin hyvä penkityksen syy. Hyvää pelisilmää Deschampsilta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Onks tää joku moderni alotustapa nykyään, että yks äijä seisoo pallon vieressä ja syöttää sen suoraan alaspäin?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kyllä oli helvetin tyhmä ratkaisu jättää joukkueen tähtipelaajat penkille. Siinä tuhlattiin puoliaika Martialin sekoiluihin, ja nyt Pogballa on 45 minuuttia aikaa saada maali aikaan. Käsittämätöntä kyllä että Griezmann ei vielä päässyt irti, kun maalia pitäisi saada aikaan.
 

Ralph

Jäsen
Joko alkaa tapahtua, kun Pogba on kentällä? Laitoin EM-veikkaukseen 3-0, mutta en tajunnut vähentää Ranskan maalimääriä, kun luin Pogban penkittämisestä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Selostaja puheli aikasemmissa matseissa, että olisi uusi sääntöuudistus, ei tarvitse antaa avaussyöttöä enää eteenpäin.
No sikäli ihan järkevää, kun peli aina kuitenkin lähtee alakerran kautta eteenpäin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No jopas kädettävät Albania. Ja varsinkin patonkien puolustus.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Samaa mieltä. Todella hyviä huomioita kommentaattorilta. Sanoisin melkeinpä, että parasta kommentointia tähän mennessä näissä kisoissa.

Mä tykkään myös. En paljon jalkapallosta ymmärrä, olen oikeastaan täysdiletantti, joten Mariannea on kiva kuunnella ja oppia näkemään peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös