Parempi kuin Inka.Annastiina...
Parempi kuin Inka.Annastiina...
Mä tykkäsin enemmän siitä lesbosta maalivahdista.
Annastiina...
Lähe menee vielä ku ehdit.Parempi kuin Inka.
Tinja-Riikka? Piti oikein hakea tuo nimiyhdistelmä.Mä tykkäsin enemmän siitä lesbosta maalivahdista.
Joo, Tinni.Tinja-Riikka. Piti oikein hakea tuo nimiyhdistelmä.
True, true. Becksi oli parempi.Ronaldo on aina ollut yliarvostettu vapareiden ampuja. Jokaista maalia kohti löytyy varmaan 20 kutia, jotka menneet joko muuriin tai maata kiertävälle radalle. Se on aika lailla joko tai tuolla potkutekniikalla.
Jeps. Beckhamin lisäksi voitaisiin mainita Juninho. Nämä olivat todellisia osaajia silloin, kun pallojen ominaisuudetkin olivat haastavampia.True, true. Becksi oli parempi.
Toki joo. Ja olihan Roberto Carloskin hyvä. Ja Ronaldinho mielestäni myös?Jeps. Beckhamin lisäksi voitaisiin mainita Juninho. Nämä olivat todellisia osaajia silloin, kun pallojen ominaisuudetkin olivat haastavampia.
Juu, onhan noita vaikka kuinka :) Ne jotkut jengat, jotka Carlos laittoi vapareihin oli kyllä aika absurdeja (sen kovan voiman lisäksi).Toki joo. Ja olihan Roberto Carloskin hyvä. Ja Ronaldinho mielestäni myös?
Joo mä mietin kun joskus potkin Super Teleä ihan sydämeni kyllyydestä että Robi Carlos pisti samanlaisia ihan oikealla pallolla.Ne jotkut jengat, jotka Carlos laittoi vapareihin oli kyllä aika absurdeja.