Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mistä nää lempinimet näille asiantuntijoille tulee? Auge ja Rive, mitä vittua?
Mistä nää lempinimet näille asiantuntijoille tulee? Auge ja Rive, mitä vittua?
Uljas tuo islantilaiskatsomon lyhyt ja ytimekäs huuto. Mitä ikinä siinä siten huutavatkin.
Onneksi ei Mikuli täällä Ylellä. Mikulin kuuleminen on traumaattinen kokemus.
Mikuli on Mika Kottila. Oletan että tarkotit Miklu the For Salea tuolla "Mikuli" :lla?Kyllä Mikuli on kerran jo tuolla ollut. Tänään se hölkkäili Seinäjoella odottaen kutsua kentälle. Näytti aika turhautuneelta.
Mikuli on Mika Kottila. Oletan että tarkotit Miklu the For Salea tuolla "Mikuli" :lla?
Joo mun mielestä Kottila on kanssa ihan hyvä ollut Viasatin UCL-lähetyksissä. Rautainen on kyllä myös kova ja värikäs asiantuntija, mutta välillä homma menee vähän turhaksi koohottamiseksi. Onneksi ei sentään ole itseään täynnä kuten Don Tami. Mutta kyllä Keke on paras.Aijuu sori. Kottilahan on hyvä studiossa. Toimii erittäin hyvin Rautiaisen kanssa viasatilla.
Niin, tuli taas mieleen, miksei Lagerbäck tullut Suomeen valmentamaan? Vois tulla vielä. Hodgson oli hyvä valmentaja Suomelle.
Lagerbäck ei saisi Suomea kisoihin. Islannissa jokainen seura- ja juniorivalmentaja (pl. nappulaliiga) on UEFA-lisensoitu valmentaja. Islannin pääsy EM-kisoissa on tulos usean vuoden työstä, johon Suomessa ei ole vielä edes ruvettu.
Uljas tuo islantilaiskatsomon lyhyt ja ytimekäs huuto. Mitä ikinä siinä siten huutavatkin.
Ilmeisesti laji on vain entistä enemmän menossa siihen, että puolustetaan tiivisti. Sääli.
Mun mielestä joku keksi ihan hyviä sääntöuudistuksia. Meni jotenkin näin:
-Jos arvokisojen peli päättyy 0-0. Kumpikaan joukkue ei saa pistettäkään.
-Ensimmäisen maalin tehnyt joukkue saa varmasti yhden pisteen, vaikka häviäisikin.
jne. jne.
Mun mielestä joku keksi ihan hyviä sääntöuudistuksia. Meni jotenkin näin:
-Jos arvokisojen peli päättyy 0-0. Kumpikaan joukkue ei saa pistettäkään.
-Ensimmäisen maalin tehnyt joukkue saa varmasti yhden pisteen, vaikka häviäisikin.
jne. jne.
Painissa on allepano passiivisuudesta. Samaa voisi soveltaa futikseenkin. Eli jos pallonhallinta on yli 67 %, saa jakson lopuksi rankkarin.