EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 402 592
  • 6 438

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Vero Karhulla on harvinaisen ärsyttävä selostustapa. Luonnoton intonaatio, kuten Ylen tapoihin nykyään ilmeisesti kuuluu uutistenlukijoita myöten. Huutoa ja mellastusta täysin epäloogisissa ja omituisissa kohdissa.

Matti Härkönen on sen sijaan erinomainen selostaja.

Laita äänet pois.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tärkeintä on, että Ruotsi hävisi tänään. Vielä parempi, että ihan lopussa.

Olen huono ihminen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko jalkapallon sääntöjä muutettu koskaan? Olisi viihdyttävämpää jos puolustaminen olisi vaikeampaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ihan kuin joku säätelisi kaukosäätimellä tuota karhun ääntä :D

Oliko karhu 2014 mm-kisoissa näin omituisesti "väärissä" tilanteissa innostuen ääntään käyttävä. En muista noista suorituksista kuin sen kaikille shokkina tulleen ärrävian johon piti sopeutua. Vika itsessään ei haittaa.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Oliko karhu 2014 mm-kisoissa näin omituisesti "väärissä" tilanteissa ja innostuen ääntään käyttävä. En muista noista suorituksista kuin sen kaikille shokkina tulleen ärrävian johon piti sopeutua. Vika itsessään ei haittaa.
Ehkä sillä on itsevarmuus kasvanut ja on alkanut sooloilemaan enemmän. Kaj Kunnasmaista egoilua.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vie rohkeasti ehdotuksia eteenpäin! Vielä kun saat filmaavat neidit pois pelistä niin 5/5!
Filmaushan olisi helppo karsia, kun voisi antaa jälkeenpäin vaikka yhden pelin pelikiellon. Mutta eivät taida edes haluta tuota karsia.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mikä tuossa Karhussa haittaa? Itse olen kuunnellut hänen selostuksiaan jo vuosia kun hän selosti veikkausliigaa ja muita ulkomaisia liigoja maksullisella kanavalla. Olen alusta asti hyväksynyt hänet selostajana ja pystyn keskittymään olennaiseen eli peliin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Turkilla on nyt pari kertaa ollut paikka lähteä nopeasti katkon jälkeen mutta pelisilmän puute ja luokattomat syötöt ovat pilanneet tilanteet.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä tuossa Karhussa haittaa? Itse olen kuunnellut hänen selostuksiaan jo vuosia kun hän selosti veikkausliigaa ja muita ulkomaisia liigoja maksullisella kanavalla. Olen alusta asti hyväksynyt hänet selostajana ja pystyn keskittymään olennaiseen eli peliin.
Mä lähinnä mietin että kenet porukka hyväksyis? Mulla ärsyttää vain Saukkonen.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Vielä kun saat filmaavat neidit pois pelistä niin 5/5!

Jokaisesta filmaamisesta kertaantuva sakko ja kertaantuva pelikielto.

Esim arvokisoissa ensimmäisestä sukelluksesta 10 000 sakkoa ja 1 peli huilua. Toisesta 20 000 ja kaksi peliä. kolmannesta 40 000 ja 4 peliä jne...
Seurapeleissä voi sitten antaa vähän kovempaa pelikieltoa vaikka kertoimella kaksi.

Ei tää nyt niin vaikeeta ole.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ollipa hieno vapari. Vaikka Espanjan puolella ollaan, olisin suonut menevän maaliin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jokaisesta filmaamisesta kertaantuva sakko ja kertaantuva pelikielto.

Esim arvokisoissa ensimmäisestä sukelluksesta 10 000 sakkoa ja 1 peli huilua. Toisesta 20 000 ja kaksi peliä. kolmannesta 40 000 ja 4 peliä jne...
Seurapeleissä voi sitten antaa vähän kovempaa pelikieltoa vaikka kertoimella kaksi.

Ei tää nyt niin vaikeeta ole.
Niinpä. Joku asennejuttu tuossa on myös, lätkässä on kai aika halveksittavaa sukellella? Taitaa NHLssä tulla jotain sanktiotakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös