Onnea vaan, kannattaa naattia silloin kuin aihetta on. Saanko udella, nautitko pääasiassa Ronaldon vai Portugalin puolesta, vaiko molempien?
Sinulle siis tämä mestaruus merkitsee enemmän, kun joku sinulle tuntematon henkilö "itkee" keskustelupalstalla netissä?
Kyllä ehdottomasti tämä merkitsee enemmän, kun täällä porukka itkee, kun ei minulla ollut alun alkaenkaan mitään syytä dissata ketään. Minusta nähtiin 90 minsaa + jatkot ihan perus finaalifutista, eli tarkkaa puolustamista ja toinen teki enempi maaleja. Minä toki nautin siitä, että pieni Portugali voitti ja siitä että paljon parjattu C.Ronaldo sai sen mestaruuden, miksi, koska en ymmärrä sitä parjausta. Joku voinee kertoa miksi hän, tai Pepe ovat saatanasta?
Minusta on aina hauskaa, kun joku tekee urheilusta, tai no mistä tahansa jotain suurempaa kuin se on. Nytkin se voitti, joka latoin palloa enempi pussiin, kuin se toinen. Ei kai siinä kauheasti ole jossiteltavaa? Loppu on sitten jotain käsittämätöntä, varsinkin siis suomeksi sellaiseksi vedettyä värilasilaulantaa, ilman siis että se liittyisi mitenkään mihinkään. Paniko ne teidän akkoja? Paree olisi, jos yhtäkkiä se TPS:n pelaaja on paha jos IFK:ta kannatttaa ja sille ei kyllä soisi mestaruutta. En vaan ymmärrä.
Väärin pelattu, väärin voitettu, väärin tuomaroitu, väärin loukkaannuttu.
Jaa miksiköhän minä nautin tästä? Mulle se Portugalin voitto on aika se ja sama, siis katsoin kisojen kaikki matsit, mutta en mä ketään kannata. Toki toivoin, että joukkue joka ei ole koskaan voittanut ja jonka pelaajia kaikki vihaa, syystä X, voittaisi, niin oli kiva sattumus. Mutta tämä itku ja valitus, tää on viihdettä! Kiitos siis kaikille valittajille, aivan huikeaa settiä.