Cantona joutunut giljotiiniin?Gallian kukon kaula on poikki
"Muistattehan vitun köyhät, että mä olen paikan päällä? Teidän rahoilla."Härkönen vois jättää selostamatta nää mitä katsomossa tapahtuu.
Cantona joutunut giljotiiniin?
Niin tai sitten itse jätät selostajien ääniraidat pois kuten itse olen tehnyt silloin kun tuo lässytys enemmän häiritsee kuin tuo mitään lisää. Eli lähes poikkeuksetta.Härkönen vois jättää selostamatta nää mitä katsomossa tapahtuu.
Islanti, olihan siellä torijuhlatkin jo.Jos Portugali tämän voittaa, niin menee vaikeaksi. Ranska voitti moraalisen finaalin voittajan, mutta häviää moraalisen noin 5. sijan sijoitusottelun voittajalle. Kuka siis on oikea mestari?
Näin olen monessa pelissä tehnytkin, mutta finaalin päätin katsoa selostuksella.Niin tai sitten itse jätät selostajien ääniraidat pois kuten itse olen tehnyt silloin kun tuo lässytys enemmän häiritsee kuin tuo mitään lisää. Eli lähes poikkeuksetta.
Kuten myös Pohjois-Irlannissa, lisäksi heillä on se kiva laulu.Islanti, olihan siellä torijuhlatkin jo.
Se oli muuten tosi hyvä tärkättyine kauluksineen MaNU aikoinaan.
Ronaldokin muisti linkuttaa ja kerätä huomiota. Katsoi vielä että kamera huomasi.
Juu, ei tällaisessa matsissa ole tunteille sijaa.Ja sitten hulistaan, taisi mennä patongeilla tunteisiin.