peli onki kesken vielä. tuolla aikasemmin mainitsin jo että Griezman tekee 3-0 maalin lisäajalla.Pelihän on 0-2?
peli onki kesken vielä. tuolla aikasemmin mainitsin jo että Griezman tekee 3-0 maalin lisäajalla.Pelihän on 0-2?
Mutta vaikka Saksa tekisikin kolme, niin silloinhan peli olisi 3-2?peli onki kesken vielä. tuolla aikasemmin mainitsin jo että Griezman tekee 3-0 maalin lisäajalla.
Oliks tää joku vitsi? Kaksi aivan vitun tylsää futista pelaavaa jengiä vastakkain. Ei ne yksilöt pysty mitään tekemään jos molemmilla jengeillä on koko ajan 9 ukkoa pallon alla. Täytyy tehdä finaaliin kojo-kojo tulosveikkaus ja kerätä helpot massit pois.Hyvä finaali tulossa mitä näyttävyyteen tulee. Säkenöiviä yksilöitä riittää molemmilla.
Mitä sitten? Suomessa ylipäätään tuntuu monellakin suuntautuvan se oman fanituksen kohde joko osin, tai kokonaan rajojen ulkopuolelle. En mä ole ainakaan mitään kovin suurta piikkiä omassa tuttavapiirissäni nähnyt asian suhteen. Itse toivoin Englannin tiputtua Saksan menemistä päätyyn. Noh, sekään ei taida toteutua. Mutta ainakin joku uskaltaa tunnustaa väriä.En minä ketään osoittele. Hirveesti vaan tuntuu olevan Suomi täynnä näitä Die Mannschaft -faneja. Tähän väliin Glory Glory Hallelujah.
peli onki kesken vielä. tuolla aikasemmin mainitsin jo että Griezman tekee 3-0 maalin lisäajalla.
vahva ilmaus. Sairain?Sairain peli taas vähään aikaan.
Sitä täytyy nyt toivoa. Ranskalaiset ovat niin ylimielistä ja paskaa kansaa, ettei niille osaa ikinä toivoa mitään hyvää missään koskaan. Paitsi lätkässä ryssiä vastaan.Heh, Italia näytti tosi kovalta voittaessaan Espanjan, Saksa puolestaan Italian, ja nyt Ranska Saksan...eli ikävä kyllä Portugali taitaa voittaa mestaruuden