Melkoista nysväystä olleet nämä päivän kaksi jälkimmäistä matsia. Etukäteen se Sveitsi-Puola tuntui vähiten mielenkiintoiselta.
Meinasin vahingossa passata sen, sillä havahduin matsin olemassaoloon kymmenisen minuuttia ennen alkua. Luulin, että tänään olisi pelattu vain kaksi matsia. Oli siitä se seurauksena, että Ass-Market ehti mennä kiinni ja piti sitten hakea ylihintaista ööliä Shelliltä.Kyllä vain, ajattelin sen pelin passata mutta Puolan pelaamiseen piti tutustua ja viihdyin vallan mainiosti. Shakirin maali yllätti.
Tylsää paskaa. Mitä helvettiä on tapahtunut arvokisafutikselle... vai kultaako aika muistot?
Päinvastoin, minä tykkään kovasti tästä. Kova tempo ja suunta vaihtuu koko ajan. Kroatian vankkureissa mennään.
Suunnan vaihdolla tarkotti varmaan syöttösuuntaa, välillä vasemmalle pakille ja välillä oikeelle. Sit yhtäkkiä voiki syöttää alaspäin ja sit taas ylöspäinKatotsä tätä jollain pikakelauksella?
Katotsä tätä jollain pikakelauksella?
Ei vaan minä katson ottelua selvin päin, siinä se ero.
Ei vaan minä katson ottelua selvin päin, siinä se ero.
Mitä siihen sitten vaaditaan?Mä kyllä diggaan. Ei viihdyttävään peliin maaleja ja päästä päähän rynnistystä tarvita. Paljon paskempaa oli se päivän brittipallo.
Tässä on kova pallollinen taitotaso, kovaa taktista (safetya) suorittamista ja tasaiset jengit.Mitä siihen sitten vaaditaan?