EM-Finaali 1.7.2012 Espanja-Italia, klo 21.45

  • 44 828
  • 260

Ralph

Jäsen
Puolustava keskikenttä kentälle, loistavaa! Otetaanko Balotelli kenties pois, vaiko Pirlo?

Ai niin, tämä puolustava keskikenttä on kärsinyt turnauksen aikana loukkaantumisista ja nyt ottelu on häneltä ohi. Vajalla mennään, loistavaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Teloo?! Krampilta kyllä näytti..
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Busquets kyynärpäällä naamaan, ei rankkaria.

Busquets potkaisi jalallaan samaan paikkaan mikä Mottalta meni. Kannattaa ihan oikeasti katsoa hidastuksia.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TELOO? Mee nyt nukkumaan oikeasti. Siinä juostessa se reisi meni ihan itsestään.

Ei kannata kiinnittää tämän nimimerkin kommenteihin huomiota. Itse olen koko turnauksen tätä liveketjua seurannut ja tottunut jo tuohon kitinään. Noh tyylinsä kullakin ja näillä mennään.
 

Fordél

Jäsen
Hidastushan sen kertoo että Casillas tulee vastaan surutta ja Di Natale ei katso yhtään mihin laukoo.

Miten Casillaksen olisi sitten pitänyt tulla vastaan, jotta ei olisi tullut vastaan sokkona ja surutta? Täydellinen pelaaminen Casillakselta, taas kerran.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Monenlaista hiihtäjää tälläkin foorumilla on nähty, mutta Nurmisaha alkaa olemaan jo ihan omaa luokkaansa.

Italia vajaalla pelin loppuun. Nyt saisi Espanja tylyttää kunnolla.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Nimimerkki nauttii oikein tilanteesta kun te lainailette viestejä jatkuvasti. Älkää ruokkiko sitä trollia!

Kahden maalin takaa-ajoasemassa yhden miehen vajaalla. Eiköhän tämä ole selvä peli, telkkakin rupesi pätkimään ilkeästi. Surkea antenni mulla, aina sama juttu ylen kanavien kanssa.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Miten Casillaksen olisi sitten pitänyt tulla vastaan, jotta ei olisi tullut vastaan sokkona ja surutta? Täydellinen pelaaminen Casillakselta, taas kerran.

Mitä nyt taas? Casillas teki aika rohkean vastaantulon joka toimi koska Di Natale ei yhtään katsonut mitä Casillas teki. Mikä ongelma?
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nyt kun matsi on jo ratkennut, niin piti tulla tänne katsomaan erään foorumistin suoriutumista Espanjan matsin otteluseurannassa. Ja hyvinhän se taas vetää!

Otteluhan on Espanjan tapa ilmoittaa haittansa vittu kaikille urputtajille ja epäilijöille. Kyseessä on maailmanhistorian paras jalkapallomaajoukkue, kuten kirjoitin Espanjan ketjussa muutama päivä takaperin, ja on alkanut pelaamaan tosissaan vasta finaalissa. Huikea kokonaisuus erinomaisia pelaajia teknisiltä, taktisilta, fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan. Valmennuksen osalta näissä kisoissa Del Bosque on esittänyt jälleen jotain todella mullistavaa ja on riisumassa sillä kaikki aseista.

Mestaruuden arvoinen joukkue, ei kahta sanaa!
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Ei kannata kiinnittää tämän nimimerkin kommenteihin huomiota. Itse olen koko turnauksen tätä liveketjua seurannut ja tottunut jo tuohon kitinään. Noh tyylinsä kullakin ja näillä mennään.

Busquets potkaisi samaan paikkaan joka Mottalta meni. Näkyy hidastuksesta.

Monenlaista hiihtäjää tälläkin foorumilla on nähty, mutta Nurmisaha alkaa olemaan jo ihan omaa luokkaansa.

Italia vajaalla pelin loppuun. Nyt saisi Espanja tylyttää kunnolla.

Juu, perustelen kantani. Sekös Espanja faneja ottaa päähän.

Nimimerkki nauttii oikein tilanteesta kun te lainailette viestejä jatkuvasti. Älkää ruokkiko sitä trollia!

Parahin trolli. Mielestäsi pallo osuu käteen rangaistusalueella = päivän selvä rankkari? Perusteletko tuon?
 

Fordél

Jäsen
Mitä nyt taas? Casillas teki aika rohkean vastaantulon joka toimi koska Di Natale ei yhtään katsonut mitä Casillas teki. Mikä ongelma?

Eli Casillas ei tullut vastaan mitenkään sokkona vaan harkitusti ja oikea-aikaisesti hoiti tilanteen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nurmisaha on kyllä ihan omaa luokkaansa. Tulee ihan maukka mieleen. Viihdearvoa toki ja pakko arvostaa, läpällä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Keskikenttäpelaaja pois ja kärki tilalle.
 

Fordél

Jäsen
Jälkiviisastelua koska Di Natale potkaisi sokkona. Joku pakonomainen tarve kehua Casillasia joka tilanteessa?

Eihän siinä mitään jälkiviisastelua vaan Casillas teki juuri niin kuin veskan pitää tossa tilanteessa tehdä. Ei tullut vastaan mitenkään "sokkona" tai "surutta" vaan juuri niin kuin pitikin.

Kuinka monta kertaa olen täällä kehunut viime aikoina Casillasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös