EM 2024-visa – kysymys- ja tulosketju

  • 4 143
  • 151

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Viides maali oli tälläkin kertaa lähellä, tiedän mihin kompastuin. Mutta paljon paremmin on alkanut kuin odotin ja kysymysten osalta käynyt tuuri.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Yhtä vajaa kierros valmis, eli kun Tanska (@Unkka) vastaa niin kaik valmiina kolmannelle kierrokselle.
Huomiselle aikaa vastailla klo. 22 saakka.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yhtä vajaa kierros valmis, eli kun Tanska (@Unkka) vastaa niin kaik valmiina kolmannelle kierrokselle.
Huomiselle aikaa vastailla klo. 22 saakka.
Ihmeetelinki, että oletko jo unohtanut kierroksen hegemoniaottelun, mutta toi yks osaa edes kirjoittaa!!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja näin, toinen kierros pelattu!


Kroatia @Gostisbehere 3 - Albania @L. Öysä 2
Saksa @Myrsky74 4 - Unkari @KwutsNI 3
Skotlanti @maken veivi jr. 1 - Sveitsi @Nakkimuki 4
Slovenia @Everton 3 - Serbia @eriatarka 1
Tanska @Unkka 2 -Englanti @WarWas 3
Espanja @Kuuukko 3-Italia @sininen 3
Slovakia @red.machine 4 - Ukraina @Tjapalala 3
Puola @SamSal 2 - Itävalta @Peteliuz 3
Hollanti @Hollanti 1 - Ranska @Seinä44 3
Georgia @Rara 4 -Tšekki @Pleksi(t) 2
Turkki @Valle 1 - Portugali @Yön Kärppä 5
Belgia @V-G- 3 - Romania @Oskur 2
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hätähousut hätäilee. Täältä tulee sellainen pyörremyrsky, että voitto on varma. Jatkopaikkakahvit pistän saman tien tulille.
Ei sun maalit riitä, mä valjastin koko hyökkäyksen kentälle, Keeganista, Fowlerista ja Owenista lähtien!! Barnes ja Beardsleay jakaa laidoilta!!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Oikeat vastaukset:

1. Bellingham ja Musiala
2. Messi, Zidane, Rivaldo, Ronaldinho, Beckenbauer ja Gerd Müller.
3. Platini
4. Donnarumma
5. Englanti ja Romania
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erotuomari voi työntää kuvakysymykset omaan kaivoonsa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kuinka moni tiesi Romanian? Jotenkin ihan hullun vaikea pääteltävä; itse veikkasin Slovakiaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuinka moni tiesi Romanian? Jotenkin ihan hullun vaikea pääteltävä; itse veikkasin Slovakiaa.

Itse mietin ääneen (eli luettelin vastauksessani) kaikki mitä tuli mieleen. Niistä sitten poissulkemalla jäi jäljelle kaksi vaihtoehtoa, joista arvoin Albanian. Romania ei käynyt mielessäkään.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Itse mietin ääneen (eli luettelin vastauksessani) kaikki mitä tuli mieleen. Niistä sitten poissulkemalla jäi jäljelle kaksi vaihtoehtoa, joista arvoin Albanian. Romania ei käynyt mielessäkään.
Sama. Olin lähes varma, että vastaus olisi ollut Albania. En tiedä sekoittiko muistikuvat Hagista vai mikä, mutta en kyllä olisi Romaniaa veikannut ikipäivänä.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oikeat vastaukset:

1. Bellingham ja Musiala
2. Messi, Zidane, Rivaldo, Ronaldinho, Beckenbauer ja Gerd Müller.
3. Platini
4. Donnarumma
5. Englanti ja Romania
Kakkoskysymykseen vastasin itse suht varmat Messi ja Zidane. Mietin samalla ketkä ne muut voisivat olla. Ronaldinhon sieltä olisi ehkä saanut pähkäiltyä, mutta en varmaan muita. Mutta kolmanneksi nimeksi olisin kyllä laittanut Ronaldon (Bra), mutta mikäs saavutus häneltä puuttuu?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kakkoskysymykseen vastasin itse suht varmat Messi ja Zidane. Mietin samalla ketkä ne muut voisivat olla. Ronaldinhon sieltä olisi ehkä saanut pähkäiltyä, mutta en varmaan muita. Mutta kolmanneksi nimeksi olisin kyllä laittanut Ronaldon (Bra), mutta mikäs saavutus häneltä puuttuu?
" 2. Vain kuusi pelaajaa ovat ns. voittaneet kaiken urallaan. Eli maailmanmestaruuden, oman maanosansa mestaruuden, Mestareiden liigan (tai edeltäjänsä), seurajoukkueiden MM-kisat (tai vastaavan), liigamestaruuden pääsarjatasolla ja Ballon d’Orin. Nimeä kaksi."
Mun pieni tyhmä pää luki tuon Euroopan mestaruudeksi :D
Onneksi muistin Der Kaiserin.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Team Moderators yrittää nyt sekoittaa tätäkin visaa laittamalla Yön Kärpän suoralla punaisella viikoksi katsomon puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös