Ensimmäinen tasapeli! Postaan jatko-ottelun kysymykset pian pelaajille.
Ranska @Seinä44 4 vs. Portugali @Yön Kärppä 4
Jännäksi meni, mutta jatkoajan jälkeen voittaja selvisi. @Yön Kärppä jatkoon kun voitti jatkoajan 2-3!
Ensimmäinen tasapeli! Postaan jatko-ottelun kysymykset pian pelaajille.
Ranska @Seinä44 4 vs. Portugali @Yön Kärppä 4
Saiko kukaan tuota ensimmäistä kysymystä täysin oikein?
Näköjään VAR oli tänään suosiollinen. Itsehän olin varma, että Adam oli paitsiossa tässä, enkä edes kehdannut tuulettaa, mutta sieltä se voittomaali sitten kuitenkin syntyi.3. Tähän oikea vastaus oli kaksi tai viisi. Iso-Britannian hyväksyin tähän vastaukseksi, koska kaikissa siihen kuuluvissa maissa pelataan plus Irlannissa. Kakkoskysymyksessä en, koska vain kahdessa pelattiin.
Mulla omasta mielestä oikein vastaukset kysymyksiin 2,3 ja 5, mutta sain 2 pistettä. Onks nyt jotain mitä en ymmärrä.Sai kyllä.
Ja tosiaan oikeat vastaukset:
1. Ronaldo, Wout Faes ja Martin Adam
2. Azerbaizan, Tanska, Englanti, Saksa, Unkari, Italia, Hollanti, Romania, Venäjä, Skotlanti ja Espanja
3. Tähän oikea vastaus oli kaksi tai viisi. Iso-Britannian hyväksyin tähän vastaukseksi, koska kaikissa siihen kuuluvissa maissa pelataan plus Irlannissa. Kakkoskysymyksessä en, koska vain kahdessa pelattiin.
4. Sehän oli 2016 kun Portugali voitti jatkoajalla.
5. Ja tämäkin oli viime kisoissa kun Tanska oli välierissä.
Mulla omasta mielestä oikein vastaukset kysymyksiin 2,3 ja 5, mutta sain 2 pistettä. Onks nyt jotain mitä en ymmärrä.
no menipä putkeen valitus. Piti sanoa että oikeat vastaukset 2,4,5.Vastasit kolmoseen yhdessä, mutta oikea vastaus on kahdessa tai viidessä.
no menipä putkeen valitus. Piti sanoa että oikeat vastaukset 2,4,5.
Omasta mielestä kakkosessa neljä kisaisäntää, 2016 ja Tanska viime kisoissa.
Ja mä oon nyt mahdollisesti turhaan skoutannut Kroatian pelitapaa kellon ympäri puolivälierävastuksena.Sori @Gostisbehere lisäduunista.
Huh huhNoni kyllähän oikeus nyt toteutui ja @Gostisbehere saa ansaitun jatkopaikkansa. Ihan hyvä taistelu saatiin toki!
Mites, jos oikea vastaus tähän muuttuu vastausaikana? Vapaavalintainen hymiö.2. Kuinka monta vapaapotkumaalia Cristiano Ronaldo on tehnyt arvokisoissa?
Mites, jos oikea vastaus tähän muuttuu vastausaikana? Vapaavalintainen hymiö.
(Teoreettisesti kai voisi vastaus muuttua myös kolmoseen, ja molemmat toki aika epätodennäköisiä...)
Mites ensimmäisen kysymyksen ajankohta? Ilmeisesti haetaan seuraa ennen EM-kisoja?Lasketaan ihan että silloin kun kysymykset esitetty.