EM 2024-visa – kysymys- ja tulosketju

  • 4 513
  • 166

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitokset @Seinä44 hyvästä vastuksesta, todella hyvä olit myös sinä. Itse vaan oon panostanut nyt näihin kisoihin ja jalkapallon nippelitietoihin sen verran, että saapa nähdä pysäyttääkö mikään enää Portugalin junaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Eli jatkoparit:

Kroatia-Saksa
Unkari-Slovakia

Romania-Portugali
Tanska-Italia

”Parien” voittajat kohtaavat sitten välierissä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Saiko kukaan tuota ensimmäistä kysymystä täysin oikein?

Sai kyllä.

Ja tosiaan oikeat vastaukset:

1. Ronaldo, Wout Faes ja Martin Adam

2. Azerbaizan, Tanska, Englanti, Saksa, Unkari, Italia, Hollanti, Romania, Venäjä, Skotlanti ja Espanja

3. Tähän oikea vastaus oli kaksi tai viisi. Iso-Britannian hyväksyin tähän vastaukseksi, koska kaikissa siihen kuuluvissa maissa pelataan plus Irlannissa. Kakkoskysymyksessä en, koska vain kahdessa pelattiin.

4. Sehän oli 2016 kun Portugali voitti jatkoajalla.

5. Ja tämäkin oli viime kisoissa kun Tanska oli välierissä.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3. Tähän oikea vastaus oli kaksi tai viisi. Iso-Britannian hyväksyin tähän vastaukseksi, koska kaikissa siihen kuuluvissa maissa pelataan plus Irlannissa. Kakkoskysymyksessä en, koska vain kahdessa pelattiin.
Näköjään VAR oli tänään suosiollinen. Itsehän olin varma, että Adam oli paitsiossa tässä, enkä edes kehdannut tuulettaa, mutta sieltä se voittomaali sitten kuitenkin syntyi.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Höh, en saanut tuohon 1. kysymykseen Martin Adamia hoksottimiini, vaikka katsoin Unkarin eka pelin, ja ihmettelin, että ompa körmy sälli, kun tuli vaihdosta sisään. Olen varmaan jatkoon menneistä saanut yhteensä vähiten pisteitä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Sai kyllä.

Ja tosiaan oikeat vastaukset:

1. Ronaldo, Wout Faes ja Martin Adam

2. Azerbaizan, Tanska, Englanti, Saksa, Unkari, Italia, Hollanti, Romania, Venäjä, Skotlanti ja Espanja

3. Tähän oikea vastaus oli kaksi tai viisi. Iso-Britannian hyväksyin tähän vastaukseksi, koska kaikissa siihen kuuluvissa maissa pelataan plus Irlannissa. Kakkoskysymyksessä en, koska vain kahdessa pelattiin.

4. Sehän oli 2016 kun Portugali voitti jatkoajalla.

5. Ja tämäkin oli viime kisoissa kun Tanska oli välierissä.
Mulla omasta mielestä oikein vastaukset kysymyksiin 2,3 ja 5, mutta sain 2 pistettä. Onks nyt jotain mitä en ymmärrä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen edelleen katkera että Iso-Britannia ei käynyt vastaukseksi kakkoskysymykseen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulta oli kyllä VAR perusteettomasti hylännyt yhden maalin. Ei sillä nyt mitään merkitystäkään olisi ollut, mutta kakkoskysymykseen tiesin vastauksen ja näköjään kolmoskysymyksenkin arvasin oikein.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
no menipä putkeen valitus. Piti sanoa että oikeat vastaukset 2,4,5.

Omasta mielestä kakkosessa neljä kisaisäntää, 2016 ja Tanska viime kisoissa.

No mutta näinhän se olikin! Ohops. @Gostisbehere teidän matsi meneekin jatkoajalle. Illemmalla tai huomenna pistän privana kysymykset. Ja lääkäri väitti että mun ADHD-oireet ovat lievät perkeles.
Hoh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös