Ehkä Tepsin hallitus vielä innostuu tuosta Vesalankin nimestä ensi kautta ajatellen?
PS. Itse olen ollut (muistaakseni vuonna 1988) ottelussa Kärpät-TPS, joka päättyi lukemiin 0-12. Sieltä on noustu.
Ei ole kyse siitä, että miten huono kausi on menossa. En minä teidänkään tapauksessa olisi heittänyt kausikorttia jäälle. Pelaajia tulee ja menee, samoin valmentajia ja seurajohtajia, mutta seura yleensä pysyy. Ja jos ei pysy, niin perustetaan uudelleen, kuten Kärpät teki. Elomohan puhui aika samoin kuin minä tässä nyt, että seura ei ole menossa minnekään, se pysyy. Minä suosin kritiikissäni toisenlaisia keinoja, kuin seuran häpäisemistä.Tuo nyt oli yksittäinen ottelu ja teillä oli kuitenkin sillä kaudella ihan uskottava joukkue, joka taisteli pääsystä neljän joukkueen pudotuspeleihin runkosarjan toiseksi viimeiselle kierrokselle asti.
"
Nyt pelaajisto velttoilee, mutta pelaa samalla heitä puolustavaa valmentajaa ulos joukkueesta. Häpeällistä!
Ei ole tulossa mitään potkuja, joten ihan suosiolla kannattaa siirtyä muiden harrastusten pariin. Seuraava valmennusta koskeva uutinen tulee parin viikon päästä, kun julkaistaan ensi kauden valmennus. Elomo tuohon tilaisuuteen osallistuu korkeintaan katsojana.Eikä potkuja tulekaan? Olen koko päivän malttamattomana lukenut urheilu-uutisis f5 nappi pohjassa. No, onhan tässä vielä aikaa.
Veikkaan että Vesala vetäisi nykyisessä "kunnossaankin" paremmin kuin El Molo. Jukka Koivu ja Kostaja Kiprusoff vielä apukoutseiksi niin olisi kolme ruumista samaan aikaan Tepsin penkin takana.Toivottavasti kuitenkin antavat Vesalan jo levätä rauhassa.
http://ilves.com/?p=1361
Ei ole kyse siitä, että miten huono kausi on menossa. En minä teidänkään tapauksessa olisi heittänyt kausikorttia jäälle. Pelaajia tulee ja menee, samoin valmentajia ja seurajohtajia, mutta seura yleensä pysyy. Ja jos ei pysy, niin perustetaan uudelleen, kuten Kärpät teki. Elomohan puhui aika samoin kuin minä tässä nyt, että seura ei ole menossa minnekään, se pysyy. Minä suosin kritiikissäni toisenlaisia keinoja, kuin seuran häpäisemistä.
Sittenhän meillä on tästä asiasta konsensus. Ja minähän sanoin viestissäni peräti kahteen kertaan, että Elomon saappaissa en olisi moista sanonut, vaikka itse mielipide sinänsä on minusta ok. Faneilla on mahdollisuus olla tyylitajuisempia, kuin kannattamallaan seuralla.Kyllä minäkin pidän kausikorttien heittelyä jäälle epäasiallisena (heittäisivät mieluummin vaikka broilereita kuten joskus Nordiksella), mutta Elomon roolissa ei ehkä olisi viisasta julkisesti haukkua niitä katsojia, jotka valitsivat ns. väärän tavan sinänsä aiheelliselle ja ymmärrettävälle protestoinnilleen.
Ei ole kyse siitä, että miten huono kausi on menossa. En minä teidänkään tapauksessa olisi heittänyt kausikorttia jäälle. Pelaajia tulee ja menee, samoin valmentajia ja seurajohtajia, mutta seura yleensä pysyy. Ja jos ei pysy, niin perustetaan uudelleen, kuten Kärpät teki. Elomohan puhui aika samoin kuin minä tässä nyt, että seura ei ole menossa minnekään, se pysyy. Minä suosin kritiikissäni toisenlaisia keinoja, kuin seuran häpäisemistä.
Miten TPS on @blackhawk mielestäsi ollut lyhytjänteinen? Ja mitä sellaista pitkäjänteisyyttä tässä nyt oikein tarvitaan? Elomon jatkosopimustako?
Jos ensikaudeksi tulisi Rautakorpi valmentajaksi vain yhdeksi kaudeksi. Olisiko menestys hyvillä pelaajilla silti jotenkin täysin poissuljettu mahdollisuus? Ei minusta.
Hokemalla vain pitkäjänteisyyden perään ei pitkälle päästä.
Näin kun tämän asettelee niin se vaikuttaa lyhytnäköiseltä kyllä. Kenen kanssa heistä on mielestäsi toimittu lyhytnäköisesti(Ei saa vastata Suikkanen)?Tepsiä on viimeisen neljän ja puolen kauden aikana valmentanut Heikki Leime, Riku-Petteri Lehtonen, Jukka Koivu, Pekka Virta, Juha Pajuoja, Kai Suikkanen ja Miika Elomo. Eikös tämä vaikuta aika lyhytjänteiseltä? Eihän valmentajalla ole enää mitään auktoriteettiakaan, jos pelaajat tietävät, että koutsi saa kuitenkin pian kenkää.
Näin kun tämän asettelee niin se vaikuttaa lyhytnäköiseltä kyllä. Kenen kanssa heistä on mielestäsi toimittu lyhytnäköisesti(Ei saa vastata Suikkanen)?
Voisin, mutta en tee sitä. Kyllä sinä itse keksit sen. Voiko olla niin, että kausikortin heittäminen jäälle on ainoa mahdollinen tapa kritisoida seuraa. Eroa Elomo" -plakaatit jne. Onhan noita keinoja varmaan satoja. Valaisin nyt sitten kuitenkin, voi minua.Voisitko avata mitä nämä toiset keinot ovat?
suosin kritiikissäni toisenlaisia keinoja, kuin seuran häpäisemistä.
Mutta kausikortti on nimenomaan seuran kausikortti. Mielikuvia voi saada monenlaisia. Jotkut ajattelavat, että onpa hienoa, kun heitellään tavaroita jäälle ja jotkut eivät. Minulle tapahtumasta jää mielikuva, jonka jo aiemminkin sanoin: seuraa perseilee - ja näemmä myös osa faneista. Pohjimmiltaan kyse on käytöstapojen kunnioittamisesta - tai niiden puutteesta.Ei ole Käyttikselle, vaan ihan yleisesti. Joku taisi jo tässä tai muissa asiaa puivissa ketjuissa fiksusti kirjoittaa, että seura ei ole sama asia kuin joukkue. Tai valmentaja. Eli tässä mielessä nämä koko touhun rahoillaan mahdollistavat kannattajat enemmänkin juuri välittävät seurasta kuin häpäisevät sitä.
Esimerkiksi Suikkasen potkut oli hätiköity paniikkiratkaisu. Yhtä hyvin Kärpät olisi voinut potkaista Marjamäen pihalle huonon alkukauden takia (olivat sijalla 11), mutta siellä ei niin kuitenkaan tehty ja kärsivällisyys palkittiin. En kuvittele, että Tepsi Suikkasen valmentamanakaan olisi sarjakärjessä, mutta uskon, että Tepsin tilanne kaukalossa ja sarjataulukossa olisi silti nykyistä parempi, ellei seurajohto olisi lähtenyt sekoittamaan pakkaa kesken kauden.
. Eihän Elomolla ole tuolla mitään omaa.
Se on kyseisen kauden peleihin oikeuttava muoviläpyskä joka on kannattajan omaisuutta ja jolle omistaja voi halutessaan tehdä mitä lystää.Mutta kausikortti on nimenomaan seuran kausikortti.
Kyllä minäkin pidän kausikorttien heittelyä jäälle epäasiallisena (heittäisivät mieluummin vaikka broilereita kuten joskus Nordiksella), mutta Elomon roolissa ei ehkä olisi viisasta julkisesti haukkua niitä katsojia, jotka valitsivat ns. väärän tavan sinänsä aiheelliselle ja ymmärrettävälle protestoinnilleen.
Itse asiassa ei voi tehdä, ei ainakaan ilman sanktioita.Se on kyseisen kauden peleihin oikeuttava muoviläpyskä joka on kannattajan omaisuutta ja jolle omistaja voi halutessaan tehdä mitä lystää.