Ymmärrätkö? Tässäkin vedotaan televisiokuviin - joita videotuomarilla EI ole käytössään.
Aivan. Missä sinun mielestäsi sitten maalituomareilla on omat kamerat? Voit toki olla oikeassa, mutta itseltäni söisi uskottavuutta jos esimerkiksi maalin sisällä ei ole kameraa maalituomareilla joka olisi tuon maalin paljastanut.
Mutta mitä sanoo maalintekijä itse? Tässä vaiheessahan sillä ei ole väliä, kertooko totuuden:
Canalin lähetyksessä mies yritti kiertää kysymystä koko ajan "kaikki sen näki itse"-kommentilla.
Kysymys ei siis ole välttämättä siitä, mitä videotuomari näki ja mitä ei, vaan myös siitä miten hän tilanteen tulkitsi.
Panitko sinä merkille kiekon, joka kimposi maalivahdista vain sekuntia ennen? Ja miten nopeasti pystyy muuttamaan maalia kohti ryntäyksen potkaisuksi? Ajattele itse, kiekko laukaistaan maalia kohti ja luisut itse maalia kohti ja olet 1.5 metrin päässä maalista, mies niskassa kun kiekko yhtäkkiä kimpoaa maalivahdista jalkoihisi. Oletko varma, että ennätät potkaista?
Itse en ole nähnyt selvempää potkumaalia kuin tämä. Kuka luistelee eteenpäin luistimen "sisäpuoli" eteenpäin? Aika hankalaa sanoisin.