Tänään varasin elämäni ensimmäistä kertaa liput Sannin keikalle. Selitys: Varattiin 22h risteily vaimon kanssa,joka lähtee 31.1.19 ja silloin laivalla esiintyy Sanni. Kelpaa hyvin tähän ketjuun toi.
Mitähän siitä seuraisi jos Sannille menisi huutamaan niitä sanoja sanoja, joita hän itse laulaa lapsille suunnatussa hitissään?
Eli jos menisit Sannin keikalle karjumaan "että mitähän vittua, kohta alkaa legot tippua", niin kauanko kestäisi kunnes turvamiehet veisivät sinut putkaan, iltapäivälehdille olisi raportoitu #metoo-hengessä ja someraivo naisartistin uhkailemisesta olisi valmis?
No ekaksi olis hyvä kokeilla niin että netti ym kiinni vähintään 2h ennen nukahtamisaikaa.... valvon melkein koko yön keskellä arkea, aikaisesta aamusta huolimatta. Valvominen on ollut minulle tuttu käytäntö jo pitkään, mutta en muista aikaisempaa tapausta, jossa olisin valvonut maanantain ja tiistain välisenä yönä neljään asti. Olen minä jumpeliini kyllä yksi hullu pirulainen. No, Ratt soi ja on hauskaa, joten en valita. Päivä on muutenkin onneksi lyhyt, loppuu jo yhdeltä kuten kaikki muutkin päivät.
Mulla itsellä on vielä sellanen jännä persoonallinen juttu, että jotenkin telkkarin valo auttaa mua myös nukahtamaan, eli jätän usein nukkumaan mennessäni töllön päälle vaikka sieltä ei tulisikaan juuri silloin mitään. Tuohon liikuntaan liittyen, niin ehdottomasti ei mitään liian raskasta liikuntaa liian myöhään, sillä kehonkin pitää ehtiä rentoutua lepotilaan, ennen kuin nukahtaminen on mahdollista... Paitsi silloin kun univelat on sitä luokkaa ettei tarvi kun suurin piirtein lysähtää sängylle ja valot sammuu päässä heti. Mutta joo, erittäin hyviä neuvoja noin muuten. Vinkiksi @Punamusta ja muut uniongelmista kärsivät.No ekaksi olis hyvä kokeilla niin että netti ym kiinni vähintään 2h ennen nukahtamisaikaa.
Kevyt liikunta ja ulkoilu on hyväksi + monipuolinen eikä liian raskas ravinto.
Illalla jotai rauhoittavampaa, vaikkapa menee lukemaan jotain kirjaa tuntia ennen nukahtamista. Rentoutus musa, siis se oikea rentoutusjuttu musa, ja rentoutus liikkeet hyvä kokeilla.
Jos tää ei parin viikon aikana toimi ollenkaan, niin sitten tohtorin luo.
Tää on ainakin hyvä yritys!
Ha! Ihan lähiaikoina muuten joku heitti jotain kommenttia modeista ja moderaattoreilta tuli tykkäys. Ei oo kauaa kun ite heitin täällä että siinä vasta on kova niilo jos saa modet tykkään viestistään.
Ha! Ihan lähiaikoina muuten joku heitti jotain kommenttia modeista ja moderaattoreilta tuli tykkäys. Ei oo kauaa kun ite heitin täällä että siinä vasta on kova niilo jos saa modet tykkään viestistään.
Ihan paska tämä uusi jatkoaika. Ennen kaikki oli paremmin. #sillokumääolinarmeijas