Http or it didn't happen. Eli linkkiä kehiin jos on. Tai sano edes mistä tämä tuli (uutiset? mikä kanava?) niin voi etsiä jostain ylen arkistosta tms.
mtv3 tulosruutu
Http or it didn't happen. Eli linkkiä kehiin jos on. Tai sano edes mistä tämä tuli (uutiset? mikä kanava?) niin voi etsiä jostain ylen arkistosta tms.
Juu, kyllä hävetti täälläkin päässä. Oliko hieman vaivaantuneen näköinen se toimittaja kun joutui joraamaan mukana?
Saan varmaan kuulla tästä kommentista paljon, mutta minun mielestäni nuo uskovaiset yms. ovat melko noloja hihhuleita. Tuollainen meno ei vaan sovi Helsingin IFK:n päävalmentajalle.
---Suomen kovimman lätkäseuran valmentaja tanssimassa helluntaiseurakunnan hihhulijuhlissa.---
---kyllä nuo puheetkin oli aika outoja.
minun mielestäni nuo uskovaiset yms. ovat melko noloja hihhuleita. Tuollainen meno ei vaan sovi Helsingin IFK:n päävalmentajalle.
Ei vitun väliä mitä mies tekee vapaa-ajallaan (niin kauan kun se ei häiritse työtä) kunhan vain kaukalossa kulkee. Nolous on siinä, mitä tapahtuu kentällä ja se vasta noloa onkin.
Eikä edes jumala tee asialle mitään.
Muutoksia heti kiitos.
Jeesus oli kovin jätkä, joka koskaan on elänyt, Baxter sanoo
Onko toi mies oikeasti noin sekaisin? Itse olen ainakin tottunut lukemaan juttuja jääkiekosta kun on valmentajia haastateltu, enkä mitään jeesus-juttuja. Ehkä se paneutuminen itse asiaan (jääkiekkoon) auttaisi Baxteriakin tulosten saamisessa, vai onko kenties Baxterin päämäärä lisätä helluntailaisten määrää omassa seurakunnassaan? Halataan toisiamme niin Jeesus pelastaa.Jumalan on oltava joku narri :(
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml/arkistot/hockeynight/2007/11/585538
ja jos johdetaan niin lopetetaan pelaaminen ettei vastustajille tule paha mieli?
Mutta jos Baxter ensi töikseen on ilmoittanut koko jengille, että on Jumalan tahto että hän on tullut IFK:n valmentajaksi. Niin herää seuraava kysymys: Miksi Jumala haluaa IFK:n epäonnistuvan, mistä meitä faneja näin rangaistaan...vai onko tämä kenties enne...apokalyptiset ratsastajat lähestyvät Nordenskjöldinkatua...varautukaa kaikki...maailmanloppu lähestyy. Ja sitä ennen tietenkin IFK:n loppu, Jumalan lähettilään Baxterin johdolla ja varajeesus Matikainen avustaa minkä ehtii!! Voi prkl!Tämä oppi on ainakin mennyt perille.
Ei minusta Baxterin uskovaisuudella ole mitään merkitystä HIFK:n valmentamisessa, jos mies ei pakkosyötä uskoaan pelaajille. En usko ilman todisteita, että Baxter tekee niin.
Baxterista pitää päästä eroon, koska hän ei ole nykypäivän sm-liigaan pätevä valmentaja. Kerrataan taas, että HIFK:n pelaajamateriaali alisuorittaa pahasti Baxterin valmennuksessa. Siksi on typerää, että Baxter jatkaa.
Miksi teette tästä millään tavoin uskontokeskustelun? Äijä ansaitsee kenkää sen vuoksi, että ei osaa valmentaa, ei siksi, että on helluntailainen!
Mutta oli huvittavaa katsottavaa tuo tulosruutu. Tiesiköhän Pena Baxterin vakaumuksesta ennen sopimuksen allekirjoittamista? Eihän tämä jääkiekkoon kuulu mutta vaikea tällä on brändia ainakaan vahvistaa.
Kerroin pelaajille heti kun tulin tänne, että olen täällä, koska Jumala halusi niin. Se tapahtui 27.12. viime vuonna. Ajattelen yhä niin
Ymmärsin (nuorena), että minulla voi olla henkilökohtainen suhde Jeesukseen. Koin sen hyvin puoleensavetävänä ja tein päätöksen ottaa hänet vastaan. Sain paljon rangaistusminuutteja - yli 200 - erityisesti yhtenä vuonna, kun meillä oli hyvin pienikokoinen joukkue Pittsburghissa ja minun oli puolustettava pelikavereitani. Kovuus on osa peliä. Jeesus oli kovin jätkä, joka koskaan on elänyt, Baxter sanoo.!
Itse asiassa Jeesuksen tai Jumalan tuominen esiin kuuluu pohjois-amerikkalaiseen kulttuuriin hyvin monilla. Toisinkuin maallistuneessa luterilaisessa yhteisössä vähänkään uskovaiset pohjois-amerikkalaiset mainitsevat Jeesuksen tai Jumalan tahdon varsin arkisissakin asioissa.Sen sijaan pidän sitä ihmeellisenä, jos hän on selittänyt pelaajille, että hän on sen takia IFK valmentajina kun Jeesus halusi hänet sinne. Se ei ainakaan lisää uskottavuutta, vaan tuo kuvan, että kaveri on hullu. Kyllä työasiat pitäisi pystyä pitämään erillään uskonasioista.
Tarpeeksi monta isä-meitä ja ave mariaa niin saa syntejä anteeksi. Uskovainen on siis jo puolessavälissä sen kauden jäähyjensä nollaamisessa.
Syitä uskovaisen erottamiseen on siis kaksi. Hän on myös yksinkertaisesti paska valmentaja, joka on se toinen syy.
Että hävetti HIFK:n puolesta. Ei todellakaan noin.