Eiköhän ole aika pistää valmennus vaihtoon?

  • 62 831
  • 337

Jotva

Jäsen
Kyllä on pakko myöntää, että ei taida Jokerit nousta tästä suosta ilman valmentajan vaihtoa. Tai oikeammin ilman valmentajien vaihtoa. Toivottavasti kuitenkin Surenkin jää valmennusryhmään, on ykköskäskijä sitten kuka tahansa. Hänelle uskon olevan käyttöä tällä ja tulevilla kausilla.

Lisäksi maalivahtiongelmaan olisi saatava korjaus maaottelutauon aikana. Ilman voittavaa maalivahtia ei kurssi käänny, vaikka valmennusta vaihdettaisiinkin. Tämä ongelma on varmaan yhtä vaikea pala kuin valmentajakysymys. Ei ole laadukkaita tulijoita näkyvissä kummallekaan paikalle. Tai no, ehkä jonkun mielestä Tamminen on laadukas valmentaja, ainakin tyyli vaihtuisi kerralla.

Sääli tietysti Waden kannalta, mutta uskon hänen vielä paikkansa löytävän, kunhan hiukan aikaa kuluu ja pöly laskeutuu. Tällä kertaa joutui liian pahaan paikkaan liian aikaisin.
 
Suosikkijoukkue
Hpk, HcRaPo
jokkeriit!

yhdyn ehkä jopa kaikkiin jotka tällä palstalla ovat kirjoittaneet eli Wade ei taida olla oikein kypsä valmentamaan liigajoukkuetta. jokeri rosterihan alkaa näyttään kohtuu hyvältä ja ette tekään voi ihan kaikkea laittaa teidän itäsaksalaisen maalivahdin piikkiin, sillä thomasin aikoihin myös puolustus pelasi tiiviimmin kuin ehkä mikään muu joukkue liigassa. kyllähän se jamppa kiekot saa kiinni jos ei kaikki hyökkäykset ole 1-0, 2-1, 3-1 mallisia ja saa vähän itseluottamusta, pari helppoo kaudessa livahtaa kaikille( tiedän koska HJ pelasi täällä monta vuotta). valmentaja vaihtoon! hämeenlinnalaisena on helppo ymmärtää ja sanoa kuinka tärkeää on että on nimenomaan toimiva valmennustiimi eikä esim. yksi tyranni(jortikka) tai yksi mammanpoika(immonen). Kaikki maailman pelaajat ei riitä jos peli on holtintonta paskaa! ja lopuksi haluan sanoa, että nautin suunnattomasti siitä, että Jokkereilla menee päin helvettiä! Kaikkea ei rahalla saa, ei edes joka kerta!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ennustaja kirjoitti:
Tätä säheltämistä on nyt katsottu jo 20 peliä. Pelaajia on mennyt ja tullut, mutta peli pysyy yhtä kaaottisena. Valmennus ei yksinkertaisesti tämän laivan kurssia saa muutettua. Enää ei ole kuin yksi mahdollisuus.

Anna Harkimo Immoselle&Lukkarila parivaljakolle potkut !

Ei vaihdeta.

Ei, ellei ole takuuvarma vaihtoehto tiedossa. Lukkarilan voi potkia vaikka heti, eikä tilalle tarvitse katsoa ketään mutta Wade vaihdettakoon vain jos Wade katsotaan ongelman syyksi ja tällöinkin vaihto tehdään vain kun on tiedossa joku varma huippuvalmentaja ettei taas tarvitse porata kun se uusikaan kaveri ei sitten vastannutkaan odotuksia.
 

Tuoppi

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Ei vaihdeta.

Ei, ellei ole takuuvarma vaihtoehto tiedossa. Lukkarilan voi potkia vaikka heti, eikä tilalle tarvitse katsoa ketään mutta Wade vaihdettakoon vain jos Wade katsotaan ongelman syyksi ja tällöinkin vaihto tehdään vain kun on tiedossa joku varma huippuvalmentaja ettei taas tarvitse porata kun se uusikaan kaveri ei sitten vastannutkaan odotuksia.

Vaihdetaan!

Enää ei voi paljoa huonommin mennä...
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Shandon Brenahan kirjoitti:
, että nautin suunnattomasti siitä, että Jokkereilla menee päin helvettiä! Kaikkea ei rahalla saa, ei edes joka kerta!

Tähän alemmuuskompleksiin saa kyllä apua, jos oikein haluaa. Ihan rohkeasti esiin sieltä puskista vaan.

Rahaa on käytetty, toki. Mutta täytyy muistaa Jokereiden menettäneen 3 pelaajaa juuri ennen kauden alkua (Valle, Mäki ja Thomas). Vallesta oltiin ilmeisesti leipomassa ykkössenaa, Thomaksesta puhumattakaan. Tämä osittain selittää rahankäytön. Ja tietenkin, jos rahaa on, niin miksei käyttää sitä vahvistuksiin. Myöhemmin voi toki analysoida onnistumisia/epäonnistumisia.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
flintstone kirjoitti:
Meidän joukkue on jo nyt niin kallis että on aivan turha kitsastella tässä vaiheessa vaan jos kerran aletaan vaihtamaan valmentajaa niin vaihdetaan se sitten takuu varmasti kovaan tekijään, ettei näiden "kaikki mulle heti" miesten ja naisten tarvitse taas hetken päästä porata valmentajaa vaihtoon kun ei taaskaan menestytä niin kuin pitäisi. Waden kohdalla minä hyväksyn sen että annetaan omalle pojalle aikaa, mutta ulkopuolisen valmentajan kohdalla mikään toivotaan toivotaan tapaukset ei vain riitä eikä ainakaan minun kärsivällisyys veny. Miksi tehdä sama virhe uudelleen jos kerran Waden nostaminen päävalmentajaksi tällaiseksi nyt todetaan?

Vastaan Flintille tähän ketjuun:

Tämä kommenttisi olisi ollut ajankohtainen vielä pari viikkoa sitten. Ei ole enää.

Minäkin hyväksyn että Wadelle annetaan aikaa. Se aika on vain kulunut jo loppuun.

''Kaikki mulle heti''-ilmiöstä ei ole enää kysymys. Kysymys on Jokerien jonkinlaisesta kasvojen pelastamisesta, siedettävän urheiluviihteen tarjoamisesta faneille ja joukkueen ja organisaation tulevaisuudesta.

Jokerit tuskin tulee enää menestymään tällä kaudella niinkuin pitäisi, vaikka valmentajaksi tulisi kuka. Sijoitus kuuden parhaan joukkoon runkosarjassa olisi helvetin kova suoritus. Kärki on jo mennyt menojaan.

Pleijareissa voi aina tapahtua mitä vain. Nykymenolla kymmenen parhaan joukkoon pääsy on utopiaa. Lisäksi suunta on ollut vain huonompaan viime aikoina.

Huippuvalmentaja kelpaa taatusi kenelle tahansa, ikinä missään. Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, jossa on tehtävä jotain. Se, ettei Jortikka, Aravirta tai Summanen ole saatavissa, ei kelpaa selitykseksi sille, että kauden (ehkä tulevankin) ja joukkueen annetaan valua alas viemäristä.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
flintstone kirjoitti:
Ei vaihdeta.

Ei, ellei ole takuuvarma vaihtoehto tiedossa. Lukkarilan voi potkia vaikka heti, eikä tilalle tarvitse katsoa ketään mutta Wade vaihdettakoon vain jos Wade katsotaan ongelman syyksi ja tällöinkin vaihto tehdään vain kun on tiedossa joku varma huippuvalmentaja ettei taas tarvitse porata kun se uusikaan kaveri ei sitten vastannutkaan odotuksia.

Edelleen samaa mieltä kuin eilen, ei ole esittää vaihtoehtoja/seuraajia mutta valmentajantutkinnon suorittaneen kaverin toimissa ihmetyttää:
- montako kertaa joukkuetta on yritetty herättää ottelussa maalivahdinvaihdoksella/aikalisällä?
- onko pelaajille kerrottu pelisysteemistä/onko pelisysteemiä olemassakaan?
- onko pelaajien roolitusta mietitty(ylivoima/alivoima) siten, että nipusta saadaan paras mahdollinen suoritus irti
- miksi kultakypärää kantavan Filppulan peliaika on pysynyt vähäisenä ja ylivoimavastuuta ei ilmeisesti annettu liiemmälti edes ennen viimeisten vahvistusten saapumista(Hyvönen+Jantunen)?
- miksi riskialtista pakkiparia peluutettiin parina viime peliin asti?

Siinäpä muutama itseäni askarruttava kysymys. Mikäli Wadelta ei löydy tietämystä eri puolustusvaihtoehdoista(mikä olisi erikoista entiseltä pakilta), voi erilaisia ratkaisua opetella vaikka tietokonepeleistä, tai alan kirjallisuudesta...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lapanen kirjoitti:
Vastaan Flintille tähän ketjuun:

Tämä kommenttisi olisi ollut ajankohtainen vielä pari viikkoa sitten. Ei ole enää.

Minäkin hyväksyn että Wadelle annetaan aikaa. Se aika on vain kulunut jo loppuun.

''Kaikki mulle heti''-ilmiöstä ei ole enää kysymys. Kysymys on Jokerien jonkinlaisesta kasvojen pelastamisesta, siedettävän urheiluviihteen tarjoamisesta faneille ja joukkueen ja organisaation tulevaisuudesta.

Kyllähän täällä on ollut jo ihan alku räpellyksestä lähtien sellainen "kaikki mulle heti" ilmapiiri ja Wadea on potkittu pois lähes ensimmäisistä peleistä saakka. Minusta tämä huutelu ilman varmaa vaihtoehtoa on vain selkeää jatkoa tuolle alusta asti esillä olleesta ilmiöstä. Vaihtamista vaihtamisen ilosta, minä ainakin haluan saada oman pojan ulospotkimisesta helvetin kovan hinnan myös takaisin mikään toivotaan toivotaan Jami Kauppi kun se nyt sattui olemaan vapaana ei todellakaan ole se hinta jonka minä omasta pojasta kelpuuttaisin.

Lapanen kirjoitti:
Huippuvalmentaja kelpaa taatusi kenelle tahansa, ikinä missään. Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, jossa on tehtävä jotain. Se, ettei Jortikka, Aravirta tai Summanen ole saatavissa, ei kelpaa selitykseksi sille, että kauden (ehkä tulevankin) ja joukkueen annetaan valua alas viemäristä.

Vähempään ei pidä tyytyä nytkään koska se ei loppujen lopuksi kuitenkaan meille tule kelpaamaan, se kun on jo nähty. Täällä meidän leirissä odotetaan verenhimoisena vain menestystä.
 

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Aloitetaan alusta

Ainoa asia jolla voidaan nollata tilanne on Valmentajan/valmentajien vaihto/potkut. Olisi hienoa jos Wade ja Lukkarila osaisisivat vetää itse johtopäätökset. Kamalaa oli katsella peliä eilen, ihan paha olo tuli. Pelaajilta puuttu johtolanka/sydän koko hommaan ja valmennuskin tuntuu olevan aika loppuun ajetun näköistä. En syytä valmennusta, mutta pakko vaan tehdä "jotain".
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
flintstone kirjoitti:
Ei vaihdeta.
Tuoppi kirjoitti:
Vaihdetaan!
Kauden alkupuolella Nurmisen Pasi oli Nelosen Time-Outissa ja häneltä kysyttiin, että minkälainen osuus pelaajilla on yleensä valmentajan vaihtoon. Siis miten he asiaa käsittelevät ja kysytäänkö heidän mielipidettään. Nurminen sanoi jotakuinkin näin, kunnia hänelle suorasta puheestaan: "No, sitten kun menee tarpeeksi huonosti, jotkut ns. viisaimmat pelaajat (tarkoitti kai henkisiä johtajia, kokeneimpia pelaajia yms) lyö viisaat päänsä yhteen ja äänestetään, jääkö valmentaja vai ei. Ja toimitaan kentällä sen mukaan."

Nyt kun täällä äänestelette, niin mitä mieltä olette, onko Jokereissa jo äänestetty? Minä luulen tietäväni vastauksen.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Siren kirjoitti:
Edelleen samaa mieltä kuin eilen, ei ole esittää vaihtoehtoja/seuraajia mutta valmentajantutkinnon suorittaneen kaverin toimissa ihmetyttää:

Häh? Siis milloin Wade on suorittanut valmentajatutkinnon? Vai mitä tarkoitit?
 
K

kangaroo

nikolaimakarov kirjoitti:
Surenkin voisi lähteä samalla kuin Lukkarila.

Miksi ihmeessä Surenkinin pitäisi lähteä ? Valmennuskolmikosta ainoa, jolla on munaa potkia surffailevia pelaajia perseelle. Jojjen hommat Vepulle, Wadelle jokin muu homma organisaatiossa ja uusi ykkönen ulkopuolelta.

Niin ja se pygmi pois maalilta ja uutta peittävämpää tilalle.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Pantse67 kirjoitti:
Häh? Siis milloin Wade on suorittanut valmentajatutkinnon? Vai mitä tarkoitit?


Lueskelin vanhoja viestejä "Wade päävalmentajaksi"tjsp ja sain käsityksen, että jotain koulutusta hommaan olisi, mikäli näin ei ole ei voi kuin ihmetellä.
Työkaveri valmentelee futiksen kakkosdivarissa kakkoskoutsina ja sinne käsittäkseni vaaditaan jopa 2-valmentajalta tutkinto hommaa hoitaakseen.
Korjatkaa ihmeessä mikäli olen väärässä.
 

Pitt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings.
Musta_Kyy kirjoitti:
Kauden alkupuolella Nurmisen Pasi oli Nelosen Time-Outissa ja häneltä kysyttiin, että minkälainen osuus pelaajilla on yleensä valmentajan vaihtoon. Siis miten he asiaa käsittelevät ja kysytäänkö heidän mielipidettään. Nurminen sanoi jotakuinkin näin, kunnia hänelle suorasta puheestaan: "No, sitten kun menee tarpeeksi huonosti, jotkut ns. viisaimmat pelaajat (tarkoitti kai henkisiä johtajia, kokeneimpia pelaajia yms) lyö viisaat päänsä yhteen ja äänestetään, jääkö valmentaja vai ei. Ja toimitaan kentällä sen mukaan."

Nyt kun täällä äänestelette, niin mitä mieltä olette, onko Jokereissa jo äänestetty? Minä luulen tietäväni vastauksen.

Minun silmiini siltä näyttää. Häviäminen ennakko-odotusten mukaan huomattavasti heikommalle (kaikki kunnia KalPalle) joukkuelle on hieno näyttöpaikka tällaisen äänestyksen vaalivalvojaisille.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
flintstone kirjoitti:
Kyllähän täällä on ollut jo ihan alku räpellyksestä lähtien sellainen "kaikki mulle heti" ilmapiiri ja Wadea on potkittu pois lähes ensimmäisistä peleistä saakka.

Jumalauta.

Älä ikinä tule sanomaan mulle, että mun lausunnoilla on jotain tekemistä ''kaikki mulle heti'' ilmapiirin kanssa.

Jumalauta.

Älä puhu edes samassa viestissä, saati lauseessa, noista kahdesta asiasta jotenkin rinnakkaisina tai 'jatkumona'.

Jumalauta.
 

Tuoppi

Jäsen
kangaroo kirjoitti:
Miksi ihmeessä Surenkinin pitäisi lähteä ? Valmennuskolmikosta ainoa, jolla on munaa potkia surffailevia pelaajia perseelle. Jojjen hommat Vepulle, Wadelle jokin muu homma organisaatiossa ja uusi ykkönen ulkopuolelta.

Niin ja se pygmi pois maalilta ja uutta peittävämpää tilalle.

Surenkin on ymmärtääkseni pelaajien keskuudessa pidetty tyyppi mutta samalla osaa myös olla kova. Pidetään jäkä vielä mukana!

Tuosta maalivahdista en enää jaksa puhua ja eiköhän silläkin rintamalla jotain muutosta tapahdu kun uusi ukko löytyy. Kyllä nyt se tärkein askel on penkintakaisten asioiden kuntoon pistäminen. Minusta Immonen & Lukkarila kaksikko on saanut jo kaiken mahdollisen tuen ja nyt on Hjalliksen aika tehdä niitä vaikeitakin päätöksiä. Seuraajasta ei ole hajuakaan mutta sellanen fiilis on kuitenkin että näinkään ei voi missään tapauksessa jatkua.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Musta_Kyy kirjoitti:
Nyt kun täällä äänestelette, niin mitä mieltä olette, onko Jokereissa jo äänestetty? Minä luulen tietäväni vastauksen.
Saattaa olla että tiedätkin ja voipi olla että on äänestettykin. Sitä minä vain ihmettelen edelleen, kuten ihmettelin jo eilen otteluketjussakin, että näinkö se Virran Toke tahallaan eilen muistaakseni 3-1 tilanteessa ampui tolppaan ja näinköhän Kanki tahallaan pelin ollessa vielä 3-1 ampui ylärimaan? Hanneskin varmaan yritti ampua yli maalin, mutta osui vahingossa kehikon sisään kun teki kavennusmaalin? Onhan olemassa tietenkin sellainen vaihtoehto että ko. pelaajat eivät osallistuneet äänestykseen tai että se pidettiin noiden tilanteiden jälkeen vaihtoaitiossa? Tai sitten Goehring on äänestänyt ihan itsekseen.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Mielestäni jokereiden ei tässä kohtaa kannattaisi tehdä mitään hätäisiä paniikkiratkaisuja ja antaa turhaan tossua Immoselle. Tosipelithän pelataan kuitenkin vasta keväällä ja kausi on vielä todella nuori. Eihän kukaan meistä tiedä, millaiset "taikajuomat" Wade "poppaukko" Immonen saattaa narripakalle pleijareita varten keitellä. Ajatelkaapa jokeri-fanit hetkinen sitä, miltä se tuntuisi, jos saisittekin keväällä -06 katsella täyteen pakkautuneessa Hartwall-areenassa kuin jokerijoukkue kantaa kultatuolissa omaa poikaanne Wadea, jonka ylösojennetuilla käsillä keikkuisi tuo himoittu Poika - Kanada-malja. Ja sieltä maljan reunan takaa kurkkisi Karl "Pikku-Kalle" Göring, Hesburgerin Fiesta-hampurilaiset katoaisivat juhlivan narrikansan kiduksiin ja Toton Africa soisi tämän kaiken taustalla. Ja a-vot, veikkaanpa, että tuolloin ei enää näitä Wadea arvostelevia kommentteja tarvitsisi täältäkään lukea. Sen sijaan sanottaiisiin, että on se Wade melkoinen taikuri ja ns. kultasormi-Midas!

Kannattaisi siis varmaan vielä Hjalliksen miettiä useampaan kertaan ja todella tarkastai ennen kuin menee tekemään sen kenties kohtalokkaan virheen, että monottaa Waden päävalmentajan paikalta.

P.S. Flintstonelle hatunnosto Immosen takana seisomisesta! Myös minä tuen yhä "Poppaukko" Wadea!
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
flintstone kirjoitti:
Kyllähän täällä on ollut jo ihan alku räpellyksestä lähtien sellainen "kaikki mulle heti" ilmapiiri ja Wadea on potkittu pois lähes ensimmäisistä peleistä saakka. Minusta tämä huutelu ilman varmaa vaihtoehtoa on vain selkeää jatkoa tuolle alusta asti esillä olleesta ilmiöstä. Vaihtamista vaihtamisen ilosta, minä ainakin haluan saada oman pojan ulospotkimisesta helvetin kovan hinnan myös takaisin mikään toivotaan toivotaan Jami Kauppi kun se nyt sattui olemaan vapaana ei todellakaan ole se hinta jonka minä omasta pojasta kelpuuttaisin.

Wade on todellakin flopannut valmentajana, kun ei ole saanut edes peruspilareita joukkueessa kuntoon. Varsinkin omanpään puolustuspelaaminen on ollut meidän viisikoilla jumalattoman vaikeaa. Tähän ei enää käy mitenkään selitykseksi joukkueen vaihtuvuus. Wadesta ei vaan ole liigavalmentajaksi - ainakaan vielä.

Aivan vitun sama onko kyseessä oma poika tai vaikkapa turunlahja Suomelle. Aikaa on annettu ja tulokset on ollut laihoja. Vaatisin tässä tilanteessa potkuja valmentajalle, vaikka tämän nimi olisi Otakar Janecky. Mies on sentään meikäläisen Jokerisydämessä Jumalasta seuraava.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen seissyt Waden jatkon puolesta, mutta usko on mennyt. Ilmeisesti pelaajien kapina on sitten totta. Ei tästä tilanteessa ole muuta vaihtoehtoa kuin Waden lähtö. Surullista se on. Itse en Wadea suostu ala-arvoisesti lyömään. Kuten Jarna tokaisi tovi sitten sanoi, että eräitten pelaajien pitäisi katsoa peiliin. Kuinka paljon on syytä Waden harteille nostaa, jos pelaajat eivät suostu pelaamaan hänelle. Paskoja ne pelaajat ovat jotka kapinoivat. Minä hoitaisin tilanteen kuin enforceri. Nimi ylös ja kosto tulevaisuudessa. Jos olisin Hjallis, niin kauden loputtua kapinoijat kassan kautta ulos. Vitut nimistä selässä olkoon ne mitkä tahansa, niin tossua perseeseen. Olkoon kapinoitsijat vaikka minkälaisia ikoneja, niin pidän oman ikonin selkäänpuukotusta maanpetoksena ja tekijät pitäisi viedä saunan taakse ammuttaviksi.

Jos Wade saa potkut, niin sitten ne jotka ovat alusta asti vaatineet potkuja saavat luvan seistä sen uuden valmentajan takana ja pitää suunsa kiinni. Oli se sitten Aurinkokuningas tai Kulta-Curre, niin toivon että todella tuette sitä. Pidän sitä munattomuuden huippuna, jos ekaksi vaaditaan Waden eroa ja sitten ryhtyvät puukottamaan uutta vaihtoehtoa. Mulle on ihan sama ketä sieltä tulee, jos kurssi kääntyy.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lapanen kirjoitti:
Jumalauta.

Älä ikinä tule sanomaan mulle, että mun lausunnoilla on jotain tekemistä ''kaikki mulle heti'' ilmapiirin kanssa.

Jumalauta.

Älä puhu edes samassa viestissä, saati lauseessa, noista kahdesta asiasta jotenkin rinnakkaisina tai 'jatkumona'.

Jumalauta.

Enhän mä mielestäni ainakaan suoraan sinua tuosta syyttänyt.

Tuo minun kirjoitukseni oli vain paheksuntaa siitä verenhimoisesta ilmapiiristä jolla omaa ikonia Wadea on tässä asiassa alusta asti kohdeltu. Meidän seurajohto on ainakin vielä osannut katsoa metsää puilta ja antanut Wadelle aikaa, tosin nyt se aika tiimalasissa voi olla valunut loppuun sillä rökäletappio Kalpalle ei ihan pienellä sulattelulla mene alas.

Ja Mustalle Kyylle toteaisin että jos eilinen tosiaan oli meidän pelaajien oma mielenilmaus niin kyllä olikin sitten hieno pyllistys niin seuralle kuin sen faneillekin. Ja kyllä sattui.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Buccaneer kirjoitti:
Mielestäni jokereiden ei tässä kohtaa kannattaisi tehdä mitään hätäisiä paniikkiratkaisuja ja antaa turhaan tossua Immoselle. Tosipelithän pelataan kuitenkin vasta keväällä ja kausi on vielä todella nuori. Eihän kukaan meistä tiedä, millaiset "taikajuomat" Wade "poppaukko" Immonen saattaa narripakalle pleijareita varten keitellä. Ajatelkaapa jokeri-fanit hetkinen sitä, miltä se tuntuisi, jos saisittekin keväällä -06 katsella täyteen pakkautuneessa Hartwall-areenassa kuin jokerijoukkue kantaa kultatuolissa omaa poikaanne Wadea, jonka ylösojennetuilla käsillä keikkuisi tuo himoittu Poika - Kanada-malja. Ja sieltä maljan reunan takaa kurkkisi Karl "Pikku-Kalle" Göring, Hesburgerin Fiesta-hampurilaiset katoaisivat juhlivan narrikansan kiduksiin ja Toton Africa soisi tämän kaiken taustalla. Ja a-vot, veikkaanpa, että tuolloin ei enää näitä Wadea arvostelevia kommentteja tarvitsisi täältäkään lukea. Sen sijaan sanottaiisiin, että on se Wade melkoinen taikuri ja ns. kultasormi-Midas!

Kannattaisi siis varmaan vielä Hjalliksen miettiä useampaan kertaan ja todella tarkastai ennen kuin menee tekemään sen kenties kohtalokkaan virheen, että monottaa Waden päävalmentajan paikalta.

P.S. Flintstonelle hatunnosto Immosen takana seisomisesta! Myös minä tuen yhä "Poppaukko" Wadea!

Saattaahan se olla tietenkin mahdollista,että käy niinkin että Waltteri Immonen valmentaa lopulta Jokerit Suomen mestaruuteen. Mutta saattaahan kai sekin olla mahdollista,että Italia voittaa Torinossa olympiakullan? Kaikkihan on mahdollista...Mutta aika epätodennäköiseltä tuo näyttää,että Immonen valmentaisi Jokerit kultaan. Mies on saanut nyt valmentaa Jokereita kahdenkymmenen pelin verran, ja miehen taidot on nähty. Immonen ei ole tähän asti saanut vielä edes joukkuettaan pelaa joukkueena, saati esimerkiksi Jokereiden puolustajia pelaa kunnolla...
Ja eikä se minusta kyllä ole hätiköity päätös Jokereilta antaa potkut Immoselle. Hätiköidystä päätöksestä voitaisiin puhua mikäli olisi vasta suunnilleen viisi peliä pelattuna,mutta Jokerit on sentään pelannut jo kaksikymmentä peliä.
Toisaalta onko Jokereilla järkeä enää kovin kauaa katsella tuollaista sähellystä? Jos menee vielä kymmenenkin peliä tuolla tasolla,niin sitten on kaudesta jo puolet pelattu. Ja Jokereiden sijoitus on siellä säälipleijariviivan alapuolella. Ja sieltä alkaa olemaan jo paha nousta kärkeen, ja ne kärkisijathan ovat niitä sijoja mihin tolla rosterilla pitäisi yltää...

Mutta minullehan se HPK-fanina on ihan hyvä,että Immonen saa jatkaa Jokereiden valmentajana. Saanhan ainakin nauttia näistä Jokereiden häviöistä.
Siinä missä eilen Jokerit hävisi "huippujoukkueellaan" 8-4 Kalpalle,niin samana päivänä HPK voitti kauden suurimpiin ennakkosuosikkeihin lukeutuvan Bluesin 5-3. Niin ja otetaan huomioon myös se,että HPK pelasi vajaakuntoisena,sillä loukkaantuneena oli kymmenen pelaajaa. On pakko sanoa,tää tekee hyvää...
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
flintstone kirjoitti:
Ja Mustalle Kyylle toteaisin että jos eilinen tosiaan oli meidän pelaajien oma mielenilmaus niin kyllä olikin sitten hieno pyllistys niin seuralle kuin sen faneillekin. Ja kyllä sattui.

Toisaalta jos pelaajat katsovat että valmennusjohdolla ei ole homma hallussa, niin mitä muuta pelaajat voivat tehdä? Tähän mennessä kuitenkin pelaajat ovat saanet nimenomaan kaiken paskan päällensä. Tuskin pelaajat keskuudessaan kovinkaan hyvällä katsovat sitä, että pukukopissa vieressä pelaajat vaihtuvat yksitellen ihan vain sen takia että ammattitaidotonta valmennusta ei vaihdeta. Mielestäni pitää muistaa että jo alkukaudesta oli havaittavissa pelaajien puolelta kapinointia valmennusta vastaan ja toisaalta valmennuksen kyvyttömyyttä hallita tilanne. Immonen esimerkiksi taisi todeta jo aika alkukaudesta että, "Kaikki keinot ovat jo käytetty." Virta puolestaan muistaakseni ohi mennen vihjasi valmennuspuolen virheisiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Surenkin lähteköön myös!

Tämä on nyt vain sivulatu, mutta käydään nyt loppuun asti sekin: Surenkinin puolustamisessa ilmenee ihmeellistä ristiriitaisuutta. Hän kehutaan siitä, että hän huutaa pelaajille niin, että tukka lähtee. Toisaalta pelaajien kerrotaan pitävän hänestä.
Hevonvitun väliä. On se pelaajien pelottelija tai kaveri, niin pelaajat eivät tiedä mitä tehdä.
Ja mitä ovat Surenkinin näytöt? Räminää Kirkkonummella? Jytinää Eestissä? HIFK:n paskin pakki 1990-luvun alussa? Eikö joukkueeseen nyt halutakin kiekkonäkemystä, joka tuo helposti noudatettavan pelifilosofian joukkueelle jonka sekoilujen rinnalla Dennis Rodman näyttää Ville Klingalta.
Pointti on se, että Surenkin on jo tullut liitetyksi samaan joukkoon kuin Wade ja Lukkarila. Samaan epäonnistujien joukkoon. Jos vika on Lukkarilassa, ja Wade on liittänyt oman kohtalonsa häneen, niin Wadenkin on mentävä. Ja Surenkin on nyt osa samaa ryhmää. Siis pois pois vaan.
Jokerit tarvitsee auktoriteettia ja tunnelman laukaisijaa. Apua u l k o p u o l e l t a. Toivon yhä, että se apu löytyy Ruotsista (Curre 1 tai 2) ja/tai Vantaalta (Äikäs). Kunhan sitä ei haeta Vaasasta...
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Buccaneer kirjoitti:
Flintstonelle hatunnosto Immosen takana seisomisesta! Myös minä tuen yhä "Poppaukko" Wadea!

Täällä tuntuu kiitettävän moni HIFK-fani seisovan Waden takana, kiitokset siitä. Mitäs tuumaatte siitä jos vaihdetaan valmentajia päittäin, meille se Kanadan ihme ja teille Wade? Teilläkin kun on huomenna 5 ottelun tappioputki, Wade toisi varmaan paljon uutta teidän joukkkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös