Eiköhän ole aika pistää valmennus vaihtoon?

  • 62 710
  • 337

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Tätä säheltämistä on nyt katsottu jo 20 peliä. Pelaajia on mennyt ja tullut, mutta peli pysyy yhtä kaaottisena. Valmennus ei yksinkertaisesti tämän laivan kurssia saa muutettua. Enää ei ole kuin yksi mahdollisuus.

Anna Harkimo Immoselle&Lukkarila parivaljakolle potkut !
 
Viimeksi muokattu:

Tuoppi

Jäsen
ennustaja kirjoitti:
Tätä säheltämistä on nyt katsottu jo 20 peliä. Pelaajia on mennyt ja tullut, mutta peli pysyy yhtä kaaottisena. Valmennus ei yksinkertaisesti tämän laivan kurssia saa muutettua. Enää ei ole kuin yksi mahdollisuus.

Anna Harkimo Immoselle&Lukkarila parivaljakolle potkut !
´
Prkl! Tehdään Surenkinista meidän ykkönen. Jos ei muuta niin saadaan ainakin IFK-fanit kateelliseksi... =)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
ennustaja kirjoitti:
Anna Harkimo Immoselle&Lukkarila parivaljakolle potkut !
Puolustajia peluuttava Surenkin kuitenkin pidetään, niinkö? Otetaan nyt ihan iisisti vielä. Ei niitä potkuja kannata pelkästään potkujen takia antaa. Kysyin aiemmin parempien vaihtoehtojen perään, jotka pomminvarmasti saisi Jokerit nousuun, aika lyhyeksi jäi lista. Eli toistan sen saman tässä; kertokaa te minulle kuka saisi homman varmuudella rotiin Wadea paremmin ja on käytettävissä Jokereiden valmentajaksi?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin se maalivahti...

bozik kirjoitti:
Mua sattuu ohimoon. Onneksi on kossua.
Nyt ollaan asialinjalla. Maalivahdin ja kossun suhteen. Mulla on ollut päänsärky eilisestä lähtien, eikä se ole lähdössä mihinkään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Gags kirjoitti:
Puolustajia peluuttava Surenkin kuitenkin pidetään, niinkö? Otetaan nyt ihan iisisti vielä. Ei niitä potkuja kannata pelkästään potkujen takia antaa. Kysyin aiemmin parempien vaihtoehtojen perään, jotka pomminvarmasti saisi Jokerit nousuun, aika lyhyeksi jäi lista. Eli toistan sen saman tässä; kertokaa te minulle kuka saisi homman varmuudella rotiin Wadea paremmin ja on käytettävissä Jokereiden valmentajaksi?

Ostetaan veikkaukselta Hannu Jortikan pahvikuva. Ei voi mennä huonommaksi.

Virmanen teki kyllä virheen, kun päästä Aran pelsuihin. Mies on kuitenkin yksi Suomen parhaista valmentajista, vaikka viime vuosina ei sattuneista syistä ole mennyt ihan putkeen.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Gags kirjoitti:
Eli toistan sen saman tässä; kertokaa te minulle kuka saisi homman varmuudella rotiin Wadea paremmin ja on käytettävissä Jokereiden valmentajaksi?

Väittäisin että tällä hetkellä kuka tahansa. Kyllä Jokerit on edelleen Euroopan mittakaavassa kova sana jääkiekkopiireissä. Halukkaita valmentajia varmasti löytyisi.
 
Vaikka Surenkin ykköseksi ja kakkonen ihanmistävaan, voisi kärjistetysti sanoa että tuo porukka pelaisi paremmin ilman valmentajaa kuin tämänhetkisellä päävalmentajakaksikolla Immonen-Lukkarila.
 

Andy #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Haukat
ennustaja kirjoitti:
Tätä säheltämistä on nyt katsottu jo 20 peliä. Pelaajia on mennyt ja tullut, mutta peli pysyy yhtä kaaottisena. Valmennus ei yksinkertaisesti tämän laivan kurssia saa muutettua. Enää ei ole kuin yksi mahdollisuus.

Anna Harkimo Immoselle&Lukkarila parivaljakolle potkut !

Tuli sama mieleen katsottuani 1.erän KalPa-pelistä, että jos peli jatkuu samanlaisena niin en usko Waden olevan maajoukkuetauon jälkeen enää päävalmentajana. Sen verran surkealta peli näyttää.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tuossa Canal+ studiossa istuu mies, jonka haluaisin itse Jokereihin, muttei taida olla saatavilla. Puhuukin samaa kuin minä, maalivahti vaihtoon ja luottoa Wadelle. Kiitellyt nyt jo ainakin kolme kertaa Jokerijohdon otteita ja luottoa Wadeen. Hyvä Ika!
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Gags kirjoitti:
Nyt ollaan asialinjalla. Maalivahdin ja kossun suhteen. Mulla on ollut päänsärky eilisestä lähtien, eikä se ole lähdössä mihinkään.

Täältäkin liputetaan kossun puolesta. Uusi maalivahti ei tätä joukkuetta suosta nosta. Sellaista hämähäkkimiestä ei olekaan. Kyllä se vika on penkin takana. Ei siitä enää pääse mihinkään. Valitettavasti.
 

vandy

Jäsen
On se saa**na, jos ei tauolla vaihdu kaksi miestä kolmesta jokeri penkin takana!!! Eka erä täysin luokatonta! Oli lopputulos tänään mikä tahansa, niin kaksikko ImmonenLukkarila on näyttönsä antanut, ei muuta kuin hiuksista vit***n.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Eiköhän tämän "oman pojan" suosiminen jo saa riittää. Esim. perheyrityksen eläkkeelle jäävä toimitusjohtaja isä ei varmaankaan laittaisi yrityksen johtoon omaa poikaansa merkonomi-tutkinnolla. Pistäisi pojan vielä opiskelemaan ja sillä välin antaisi vastuun jollekin pätevämmälle. Paremman koulutuksen jälkeen voisi poika sitten astua yrityksen johtoon.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vittu mä toivon että Hjallis palkkaa Ape Suhosen Jokereihin, siinähän sitten on fanit ainakin tyytyväisiä.

Uskokaa että tällä hetkellä Virmasen prioriteetti numero yksi on oltava maalivahti. Katsotteko te tuota touhua tuolla?
 

Tuoppi

Jäsen
Gags kirjoitti:
Vittu mä toivon että Hjallis palkkaa Ape Suhosen Jokereihin, siinähän sitten on fanit ainakin tyytyväisiä.

Uskokaa että tällä hetkellä Virmasen prioriteetti numero yksi on oltava maalivahti. Katsotteko te tuota touhua tuolla?

Maalivahtiko saa esim. viisikkopelin kuntoon?
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Gags kirjoitti:
Uskokaa että tällä hetkellä Virmasen prioriteetti numero yksi on oltava maalivahti. Katsotteko te tuota touhua tuolla?

Mistä löytyy maalivahti joka saa pelin taktisen puolen kuntoon, saa pelaajat pelaamaan, tekee maaleja, karsii virheet ja torjuu vielä siinä sivussa kiekot?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Vittu mä toivon että Hjallis palkkaa Ape Suhosen Jokereihin, siinähän sitten on fanit ainakin tyytyväisiä.

Uskokaa että tällä hetkellä Virmasen prioriteetti numero yksi on oltava maalivahti. Katsotteko te tuota touhua tuolla?


Kyllä tätä peliä seuraan, ja jokainen maali on tullut omien merkkausvirheistä.
Se ei ole ton lindforsin saken vika että omat jätkät päästää kalpan miehet vapaasti sektorille. Ok ei toi geir röning mitenkään loistanut ole, mutta kyllä kalpan johto silti ansaittu on.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulos tai ulos

Me päästettin jo yksi kaveri Hämeenlinnaan, jolle olisi ollut käyttöä. Joukkueen moraali ja kemia ovat ilmiselvästi täysin sekaisin, ja siihen ei riitä muutaman pelaajan vaihtaminen: täytyy vaihtaa koko rosteri. Tai sitten vain valmennus.

Kiitos, ei enää. Kaikki epäonnistumisen langat johtavat valmennukseen, tätä ei voi millään hämätä tai kieltää.

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nyt melkein heh heh loppui

Kalpa pelin seuraaminen. Jos Virmanen tämän jälkeen ei vaihda valmentajaa niin äijä ei tajua kiekosta yhtään mitään. Immonen/Lukkarila on saanut jo niin hirveää tuhoa aikaan että huh huh.


Waden paikka on jossain ihan muualla kuin Jokerien aitiossa. Onneksi Aravirta meni kaaneihin niin nimittääköhän Virmanen taas itsensä valmennusrinkiin kuten 1999 jolloin tuli upea mahalasku sen seurauksena.

IMMONEN OLE FIKSU JA EROA ITSE!!!!!!!!!!!!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mulle riittää veskari joka torjuisi muutaman vedon. Ape hoitaa sitten loput. Hermo mulla menee nyt tähän hommaan (ei teidän kanssa, vaan Jokereiden). Jesse onneksi on kingi!
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
liigajyrä kirjoitti:
Jos Virmanen tämän jälkeen ei vaihda valmentajaa niin äijä ei tajua kiekosta yhtään mitään.

Kyllä sen päätöksen tekee Harkimo. Kyllä ne potkut tapahtuu/jos tapahtuu itku silmässä Harkimolta, mutta mielestäni ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Immonen ei ole Jokereita suurempi.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereille tulee nyt lähes kahden viikon tauko, joten valmentajan vaihto tulisi todella hyvään saumaan. Uusi koutsi ehtisi ajaa jo vähän omia systeemejään sisään. Hjallis ja Masa voisivat pikku hiljaa myöntää totuuden. Joukkueen peli on täysin sekaisin. Valmentajan vaihto piristäisi joukkuetta varmasti. Nykymenolla ei mitenkään enää voida jatkaa.

Wadelle ja Lukkarilalle kenkää. Medianäkyvyyden nimissä asiasta voisi ilmoittaa vaikka tämän illan matsin jälkeen.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Joo, eiköhän se ole. Mutta mistäs kaivat valmentajan tähän hätään? Mikäs on Curt Lundmarkin tilanne?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
spertti kirjoitti:
Kyllä tätä peliä seuraan, ja jokainen maali on tullut omien merkkausvirheistä.
Joo, eihän se Goehring ime, ei. Toi jengi tarvii itseluottamusta ja Goehring vain heikentää sitä. Ape kehiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös