Eiköhän ole aika pistää valmennus vaihtoon?

  • 62 692
  • 337

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Toistan edelleen sanomisiani, valmentaja joka koko kansan edessä myöntää, että joukkue ei ole niin sanotusti hanskassa on jo entinen valmentaja. Mielestäni sen näki vähempikin kiekkoa seuranut henkilö. Kolmikko seisoi penkin takana kuin jäykkä paska, se on valitettava fakta.
Probleema toimistolla on mistä hilata koutsi tähän aikaa kaudesta, joka varmuudella saisi ton joukkueen pelaamaan joukkueena, ei yksilöinä. Voipi olla, että riittäisi pelkkä valmentaja jolla sopivasti karismaa ja auktoriteettia.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähtö taitaa tulla Wadelle, ei auta mikään. Nyt ei ole enää henkilöstä kysymys vaan siitä, että solmu on jotenkin saatava auki.

Jos tästä jotain positiivista yrittää löytää, niin se on siinä, että koko hommaa on Jokereiden puolelta hoidettu asiallisesti. Virheitä on tullut, mutta niitä tulee aina kun jotain tehdään. Ne jotka syyttävät Jokereiden johtoa väärän valmentajan tai väärien pelaajien hankkimisesta, ovat niitä joilla ei ole vastuuta mistään ja parempi tieto kaikesta.

Jos nyt jotain pitäisi arvella romahduksen syistä ja tuosta yli/alitreenattu kysymyksestä, niin itse veikkaan - edelleen - että parivaljakko Immonen/Lukkarila lähti väärin eväin kauteen. Tähtäin oli ehkä asetettu kevääseen ja treenejä vedettiin sillä ajatuksella, että syksyllä pärjätään kankeammillakin jaloilla. Kun sitten pakka hajosi käteen, niin kokemattomalla Wadella olikin käsissään hajanainen ja kankeasti luisteleva porukka, jonka itseluottamus hajosi murusiksi kun vastustajat luistelivat rinkiä ympärillä. Tilannetta pahensi sisäänajettu uusi, rohkeampi pelityyli joka ei sopinut tähän tilanteeseen ollenkaan.

Vähän niinkuin nyrkkeilijä, joka otettuaan vastaan pari pahaa iskua yrittää lähteä edelleen hyökkäämään kilpikonnasuojauksen ja gongin odottelun sijaan. Huonostihan siinä yleensä käy.

Mutta tämä nyt on ihan kotikutoista filosofointia.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa tämä typerä jeesustelu ja Waden hemmottelu vain sen vuoksi, että hän on mukava mies ja Jokeri-ikoni. JÄÄKIEKKO ON PERKELE TULOSURHEILUA nykyisin! Minulle ei ole paskankaan merkitystä, onko valmentaja pelannut pitkän uran Jokereissa, jos hän on täysin kyvytön toimimaan jääkiekon SM-liigajoukkueen valmentajana. Jos Wade nyt saa edelleen jatkaa, niin siinä tapauksessa tämän kaverin sädekehän suojeleminen on Jokerien johtoportaalle isompi asia kuin JOKERIT. Vituttaa, mutta minkäs teet, minä en päätöksiä tee. Matseja aion tästä lähtienkin käydä katsomassa, oli penkin takana kuka tahansa ja meni pelit miten tahansa.
 

Tuoppi

Jäsen
Ikijokeri kirjoitti:
Vituttaa tämä typerä jeesustelu ja Waden hemmottelu vain sen vuoksi, että hän on mukava mies ja Jokeri-ikoni. JÄÄKIEKKO ON PERKELE TULOSURHEILUA nykyisin! Minulle ei ole paskankaan merkitystä, onko valmentaja pelannut pitkän uran Jokereissa, jos hän on täysin kyvytön toimimaan jääkiekon SM-liigajoukkueen valmentajana. Jos Wade nyt saa edelleen jatkaa, niin siinä tapauksessa tämän kaverin sädekehän suojeleminen on Jokerien johtoportaalle isompi asia kuin JOKERIT.

Täysin samaa mieltä.

Ei kai se Wade missään pumpulissa ole kasvanut? Termi tulosurheilu on varmasti tuttu ja tuskin kaveri mahdollisista potkuista itseään hirteen vetää.

Ihme nysväilyä Hjallikselta! Ei tässä mihinkään joulutaukoon ole vara odottaa...
 
Viimeksi muokattu:

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Tuli vaan pieneen mieleeni, että, jotta, jos tää kausi halutaan väkisin Wadella vetää, niin pitäiskö sinne istuttaa reeneihin Valmentaja Wadelle, joka näyttäisi Wadelle miten pelataan. Wade olisi huuli pyöreänä ja sanoisi just noin. Tämä oikea valmentaja sitten vaan istuisi erät katsomosa ja kaikilla olisi hyvä mieli.
Sori missäs mun Bacardi on?
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Ei Hifkissäkään ihmeellisesti ole ulkomaalaiset pelanneet mutta aika huippua on Virmasenkin hankinnat kun tässä vaiheessa kautta jo kohta kolme ulkolaista on heivattu ulos joukkueesta.Eräänlainen ennätys sekin.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Huhut kertoo...

...että Wade sanoo itsensä irti. Eli potkut, mutta virallisesti mies eroaa itse.

Lähde: Sauna
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jepu jepu jee. Tähän tilanteeseen, johon ollaan ajauduttu, sitähän ei kyetty näkemään ennalta. No ei, ei, ei.

Joo-o, vaikka se ei mitään autakkaan, niin kyllä nyt voi ihan ansaitusti sanoa, jälleen kerran, että Hjallis ja Masa ovat uskomattoman tyhmiä. Tosin vielä tyhmempiä ovat eräät palstalle kirjoittelijat, joilla itsekritiikki ei taida oikein toimia.

Positiivista asiassa kuitenkin on se, että kautta ei ole vielä menetetty. Kokoonpano on kuitenkin sen verran vahva, että vielä ehditään rakentamaan yksilöistä toimiva joukkue. Vaikeinta lienee nyt se sopivan valmentajan löytäminen. Itse salaa toivon Raimoa takaisin, olisi ihanaa nähdä RAIMO piiskaamassa vanhoja pappoja, ja vielä ihanampaa lueskella erään katkeran iltalehden jääkiekkotoimittajan raportteja Jokereiden otteluista ja RAIMOSTA. Unikuvia, valitettavasti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viimeistään tänään Harkimon olisi tullut antaa ilmoitus täydestä tuesta Immoselle, jos Immonen jatkaisi. Ilmoitusta ei ollut aamun HS:ssa, joten nyt on viimeistään 100 % selvä asia, että Wade Immonen ei jatka Jokereiden päävalmentajana eikä Lukkarila kakkosena.

Surenkinin toivon itse jatkavan uudessa valmennuskokoonpanossa ja samaa toivovat kaikki ne kolme pelaajaakin, joiden kanssa asiasta ehdin keskustella.

Jokerit pitää tiedotustilaisuuden todennäköisesti maanantaina.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
cobol kirjoitti:
Jokerit pitää tiedotustilaisuuden todennäköisesti maanantaina.

Jossa ilmoitetaan Immosen eroavan päävalmentajan pestistä. Seuraaja ei ainakaan ole Hjallis.

Lähde: V:n mökkisauna

Edit: Ja mitäs sitten. Wade ei onnistunut. Sääli kaveria ja toivon kaikkea hyvää jatkossa. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan ja tottakai epäonnistuminen on kova pettymys.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Viimeistään tänään Harkimon olisi tullut antaa ilmoitus täydestä tuesta Immoselle, jos Immonen jatkaisi. Ilmoitusta ei ollut aamun HS:ssa, joten nyt on viimeistään 100 % selvä asia, että Wade Immonen ei jatka Jokereiden päävalmentajana eikä Lukkarila kakkosena.

Surenkinin toivon itse jatkavan uudessa valmennuskokoonpanossa ja samaa toivovat kaikki ne kolme pelaajaakin, joiden kanssa asiasta ehdin keskustella.

Jokerit pitää tiedotustilaisuuden todennäköisesti maanantaina.
Eli uusi valmentaja on jo hankittu ja mitä todennäköisimmin taitaa tulla ulkomailta.Itselleni on tuo Vepun rooli jäänyt vähän epäselväksi mutta en pane pahaksikaan Vepun jatkoa Jokereissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Surenkinin toivon itse jatkavan uudessa valmennuskokoonpanossa ja samaa toivovat kaikki ne kolme pelaajaakin, joiden kanssa asiasta ehdin keskustella.

Vepu pihalle kanssa.

Vepun tehtävä on ollut peluuttaa puolustajia ja ainakin siellä peluutus on täysin perseellään kiitos Kalteva-Jalkanen tutkaparin koomailun ja epätoivoisen peluuttamisen. Eli kyllä Vepu on aivan samalla tavalla kädet paskassa kuin Wadella ja Jojellakin. Jos Wade kerran joutuu lähtemään niin koko valmennus vain sit uusiksi.

Vepu voi jatkaa organisaatiossa kuntovalmentajan mutta penkin taakse tulkoot sitten uudet miehet jos Wade ei siis saa jatkaa.
 

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todennäköisesti uuden valmentajan kanssa asioista sopiminen vie muutaman päivän, ja joukkue tiedottaakin varmasti yhtä aikaa Waden eroamisen/erottamisen ja uuden valmentajan nimen. Muussa tapauksessa tuloksena olisi täysi sekasorto, ja spekuloinnit lähtisivät kaikkien käsistä.

Veikkaan että uusi valmentaja on joko ulkomaalainen, tai parivaljakosta Tamminen/Lehkonen. Hjallis ei toista kertaa luota kokemattomaan kotimaiseen valmentajaan, eikä siihen myöskään ole syytä tai varaa! Itse toivon että valinta olisi Tamminen, hän voisi nyt olla se herättäjä joukkueelle jolla olisi auktoriteettia saada nopeasti muutoksia aikaan. Samalla saisimme uudentyyppistä väriä ja elämää aitioon.

Ulkomaalaisten kohdalla on aina pelko että saamme valmentajan "tyyppiä mapletoft". Joku on suositellut, jotain näyttöjä, mutta kukaan ei voi tietää sopiko kaveri tänne marraskuiseen Suomeen johtamaan kriisijoukkuetta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Jos Wade kerran joutuu lähtemään niin koko valmennus vain sit uusiksi.

Vastaan vain yhden kerran, koska en jaksa lähteä inttämään mielestäni selvästi asiasta.

Koko valmennus on tehnyt virheitä ja jokainen kantaa vastuun. Mutta minä ainakaan en lähtisi tekemään sellaista virhettä, että hankkisin sekä uuden päävalmentajan että kakkosvalmentajan että maalivahtivalmentajan (osapäiväpesti). En myöskään nostaisi nykyistä maalivahtivalmentajaa kakkosvalmentajaksi. Surenkinilla on virheistään huolimatta kuitenkin pelaajien luottamus, joten miksi helvetissä pitäisi sellainen kaveri panna mäkeen ja ottaa jostain uusi kakkonen tilalle?

Rahaa tarvitaan myös uuteen maalivahtiin ja muutamaan uuteen pelaajaan, joten sekin puoltaa yllä olevaa näkemystä.

En kuitenkaan lähde vääntämään tästä asiasta yhtään. Oma näkemykseni on tämä. Kuten aina, se on varmasti väärä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusi päävalmentaja riittää

En jaksa uskoa että esim. Vepun jatkaminen muodostuisi ongelmaksi. Pääasia tällä hetkellä on se, että saadaan uusi mies kantamaan kokonaisvastuu. Tämä nykypäivän trendi, jossa kakkonen peluuttaa puolustajia ja ykkönen hyökkäystä voitaisiin myös heittää roskiin. Pääkoutsi määrätköön täysin peluuttamisesta, kakkonen voi sitten ottaa vaikka aikaa ja varmistaa etteivät vaihdot veny liikaa ja sen, että käytössä on koko ajan riittävän levännyt huippupari YV tai AV tilanteita varten. Siinä on ihan riittävästi savottaa.

Mulla on kaksi veikkausta mahdollisesta uudesta koutsista. Joko Curt Lundmark tai sitten Ika from Turku. Tamminen olisi minulle painajainen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyllä ammattivalmentajilla on määrätty vastuu hommistansa eli lähtevät ykkösen mukana, juuri sen takia että vastuut on jaettu ja hommaa hoidetaan kimpassa. Vaikka Vepua ei Jokereihin valmentajaksi palkattukaan, luulen hänen kantavan oman vastuunsa lähtemällä samalla ovenavauksella. Tosin haluaisin itse hänen kuten Wadenkin jäävän organisaatioon, muttei liian lähelle joukkuetta ainakaan tämän kauden aikana.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Viimeistään tänään Harkimon olisi tullut antaa ilmoitus täydestä tuesta Immoselle, jos Immonen jatkaisi. Ilmoitusta ei ollut aamun HS:ssa, joten nyt on viimeistään 100 % selvä asia, että Wade Immonen ei jatka Jokereiden päävalmentajana eikä Lukkarila kakkosena.

Liekö sitten lievää pessimismiä, mutta mulle tuli Hesarin jutusta fiilis että ihan vielä ei olla valmiita vaihtamaan valmentajaa. Virmanenhan toteaa että: "Loppuun asti haluamme tukea, mutta hirveän pitkään ei voi tämän kanssa ihmetellä". Eli, uskon että Wadella on vielä muutama viikko armonaikaa kurssin kääntämiseksi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ilmeisesti Pre-Game kommentaattori Hannes Kapanen ei millään tavalla voisi olla mahdollinen loppukauden valmentaja?

Ihan hyvää työtä Hannes teki Espoossa siivotessaan Buutsin jättämiä jälkiä. Buutsi oli varmaan yhtä suosittu pelaajien keskuudessa kuin Lukkarila?
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
msg kirjoitti:
Ilmeisesti Pre-Game kommentaattori Hannes Kapanen ei millään tavalla voisi olla mahdollinen loppukauden valmentaja?

Kai hän on yksi mahdollinen vaihtoehto, mutta ehdottomasti ei-toivottu henkilö Jokereihin. Vitutus nousee kokonaan uudelle tasolle jos tämä mies lipuu estradille.

Tamminen, Lehkonen, Lundmark tai Wikegård. Joku näistä, mulle kävisi kuka vain tähän tilanteesseen.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
peluri kirjoitti:
Veikkaan että uusi valmentaja on joko ulkomaalainen, tai parivaljakosta Tamminen/Lehkonen.

Taas tuli todistetuksi, että joidenkin mielestä vain kehä kolmosen sisäpuolella on elämää.

Kannattaisi kurkata sen kehän ulkopuolelle, niin huomaa, että kumpainenkin noista valmentajista on tällä hetkellä sopimuksen alaisia ja sen lisäksi 100% sitoutuneita nykyiseen työsuhteeseensa.

Veikkauksesi on näin olleen erittäin huono.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
everon kirjoitti:
Kannattaisi kurkata sen kehän ulkopuolelle, niin huomaa, että kumpainenkin noista valmentajista on tällä hetkellä sopimuksen alaisia ja sen lisäksi 100% sitoutuneita nykyiseen työsuhteeseensa.

Se ei ole kuitenkaan estänyt Tammista tyrkyttämästä itseän Tepsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös