EHT & EHC 2021–2022

  • 129 979
  • 1 678
Suosikkijoukkue
Ilves
Suomi lähti puolikokeellisella kokoonpanolla turnauksen voiton ratkaisevaan otteluun. Ite otin Ruotsin suoran voiton lapulle. Nyt jännätään vain osuuko jackpot kun tuloksista löytyy 1-3 ja 2-4. Eppäilen.. Tosin jos vedot alkaa meneen maalia kohti, on pieni mahdollisuus, että joku niistä menee sisäänkin..
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi kun olisi Kiira ja Teukka. Teukalla on kokemusta näistä jutuista ja Kiira voisi kerta mitä Rane olisi tehnyt
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heiskanen, Lindell ja Määttä. Selvästi kovemmat muissa joukkueissa.

Joku voisi olla Määtästä erimieltä esim. Timonen. Mut ehkä Heiskanen ja Lindell on edellä mut kuka olisi sellainen et voi sanoa että on niin selvästi Ristolainen edellä ettei Timonen voisi sanoa ettei kuulu top3.n?
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku voisi olla Määtästä erimieltä esim. Timonen. Mut ehkä Heiskanen ja Lindell on edellä mut kuka olisi sellainen et voi sanoa että on niin selvästi Ristolainen edellä ettei Timonen voisi sanoa ettei kuulu top3.n?
Aikamoista jankka-jankkaa.. Kymmentä vai kolmea parempaa haettiin? Päättymätön tarina. Joku voi olla jotain mieltä ja joku toinen jotain toista. Ite oon tätä mieltä. Oon toki usein väärässäkin, luultavimmin tässäkin monen mielestä. RR55 ei oo Jukan suosikkipoikia..
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No vihdoin! Josko pysyttäisiin jäähyboksista pois nii voitaisiin vielä jopa voittaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tallberg, noista saa tehdä!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aikamoista jankka-jankkaa.. Kymmentä vai kolmea parempaa haettiin? Päättymätön tarina. Joku voi olla jotain mieltä ja joku toinen jotain toista. Ite oon tätä mieltä. Oon toki usein väärässäkin, luultavimmin tässäkin monen mielestä. RR55 ei oo Jukan suosikkipoikia..

Top3 oli se mitä haettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös