Kimellä aavistuksen ehkä värittynyt kuva Ristolaisesta. Kuinka huonoja ne loput pakit änärissä on, kun RR on top3?
Varmaan tarkoitti Suomen top3.
Kimellä aavistuksen ehkä värittynyt kuva Ristolaisesta. Kuinka huonoja ne loput pakit änärissä on, kun RR on top3?
Varmaan tarkoitti Suomen top3.
Vielä on oljenkorsi.Nyt Talvisodan henkeä pukkarissa päälle! Kamoon jätkät, meillä on parempi korsi. Vielä voi tapahtua mitä vain.
Niin tarkoitin itsekkin.
Niin tarkoitin itsekkin.
Ei ole telkkaria. Enkä ehdi striimiltä kattoa.Tsekkaa TV5, sieltä näkee.
Anttila hävis 100-0 ton viimeisen Ruotsin maalin aloituksen.
Listaa kolme parempaa. Tai selvästi kolme parempaa... Heiskanen... Ja
Heiskanen, Lindell ja Määttä. Selvästi kovemmat muissa maajoukkueissa.Listaa kolme parempaa. Tai selvästi kolme parempaa... Heiskanen... Ja
Heiskanen, Lindell ja Määttä. Selvästi kovemmat muissa joukkueissa.
Aikamoista jankka-jankkaa.. Kymmentä vai kolmea parempaa haettiin? Päättymätön tarina. Joku voi olla jotain mieltä ja joku toinen jotain toista. Ite oon tätä mieltä. Oon toki usein väärässäkin, luultavimmin tässäkin monen mielestä. RR55 ei oo Jukan suosikkipoikia..Joku voisi olla Määtästä erimieltä esim. Timonen. Mut ehkä Heiskanen ja Lindell on edellä mut kuka olisi sellainen et voi sanoa että on niin selvästi Ristolainen edellä ettei Timonen voisi sanoa ettei kuulu top3.n?
Aikamoista jankka-jankkaa.. Kymmentä vai kolmea parempaa haettiin? Päättymätön tarina. Joku voi olla jotain mieltä ja joku toinen jotain toista. Ite oon tätä mieltä. Oon toki usein väärässäkin, luultavimmin tässäkin monen mielestä. RR55 ei oo Jukan suosikkipoikia..