Itsellä täysin sama tunne. Olisko hiukan varovaisempi ja myös ehkä tottumattomuus akvaarioon? Pystyy parempaan.Otetaan ylös tätäkin kaiffaria.
Jotenki tuntuu haittaavan toi akvaario pelaamista.
Tosin ymmärrän että turvallinen edellä mennään.
Ja ne tuuletukset, omista ja muiden onnistumisista! Pelasi kyllä joukkueen eteen, kuten Pakarinen ja Rask.Jos Eetu lähtee, niin kaverista jää kyllä kaksitahoiset muistot.
Tuli isoon rooliin MVP-mestarina ja palauttamaan IFKia kultakantaan. Vuosia myöhemmin, ei saavuttanut IFK:ssa mitään. Sama alavire joka on vaivannut IFKiä vuosikausia, tarttui häneenkin ja oli "koneeseen kadonnut". Liittyi sarjaan "HIFK: hukatut tähtipelaajat -osa 235".
Mutta yritystä ja tunnetta oli, ei kahta sanaa. Pisti kaiken likoon ja omasi sydäntä, oli välillä todella liekeissä. Enempää ei voi vaatia. Epäonnekseen tuli sisään tässä vaiheessa, kun johto ja valmennus ei saa puserrettua joukkueesta oikeaa pelitapaa ulos, eikä tulosta. Aina vähissä tosin on ne aikaikkunat, kun tänne tullaan menestyksen hetkellä. Pari kertaa 40:ssa vuodessa.
Oikeassa valmennuksessa olisi ykköskorin pelaaja. Peltonen ei saanut mitään irti Eetusta.Ikävä tulee.
Erinomainen ja monipuolinen pelaaja.
Jos Eetu lähtee, niin kaverista jää kyllä kaksitahoiset muistot.
Tuli isoon rooliin MVP-mestarina ja palauttamaan IFKia kultakantaan. Vuosia myöhemmin, ei saavuttanut IFK:ssa mitään. Sama alavire joka on vaivannut IFKiä vuosikausia, tarttui häneenkin ja oli "koneeseen kadonnut". Liittyi sarjaan "HIFK: hukatut tähtipelaajat -osa 235".
Mutta yritystä ja tunnetta oli, ei kahta sanaa. Pisti kaiken likoon ja omasi sydäntä, oli välillä todella liekeissä. Enempää ei voi vaatia. Epäonnekseen tuli sisään tässä vaiheessa, kun johto ja valmennus ei saa puserrettua joukkueesta oikeaa pelitapaa ulos, eikä tulosta. Aina vähissä tosin on ne aikaikkunat, kun tänne tullaan menestyksen hetkellä. Pari kertaa 40:ssa vuodessa.
Perustuen mihin?Olisin kyllä Koivistoisen mielelläni täällä vielä pitänyt, mutta jotenkin jäi silti vaan sellainen fiilis, että tästäkään huipputyypistä ei ole tämä jengi saanut vielä ihan parastaan irti, vaikka monia hyviä pelejä onkin hänellä ollut.
Oikein hyvät määrät. En jaksanut kaivaa eli mites pudotuspeleissä tuli noita maaleja?Perustuen mihin?
Koivistoisen maali kausittain HIFK:ssa 19,20 ja 19. Vertailussa Lukko kausien maalit 17,10 ja 24. Olisi pitänyt taikoa yli 30 maalin mies?
Olisihan se kaivaminen on ollut raskas urakka. No minä kaivoin ne sinulle Eetu Koivistoinen at eliteprospects.comOikein hyvät määrät. En jaksanut kaivaa eli mites pudotuspeleissä tuli noita maaleja?
Kiitti ja sorry vaivasta.Olisihan se kaivaminen on ollut raskas urakka. No minä kaivoin ne sinulle Eetu Koivistoinen at eliteprospects.com
Painiminen se vasta kova urakka onkin. Eetun aikaa varjostaa epätasaisuus. Tuli tärkeitä maaleja myös, mutta varmaan itsekin kaipaa vaihtelua ja mahdollisuuden pelata mestaruudesta. Yllättävän hyvät maalimäärät kyllä joka kaudella kun ottaa huomioon, ettei ainakaan mulla jäänyt mieleen minään kliinisenä viimeistelijänä.Olisihan se kaivaminen on ollut raskas urakka. No minä kaivoin ne sinulle Eetu Koivistoinen at eliteprospects.com
Sinähän sen tiedät. Itse olen enemmän nyrkkeilymiehiä. Mielestäni Kodytek korvaa Koivistoisen kyllä.Painiminen se vasta kova urakka onkin. Eetun aikaa varjostaa epätasaisuus. Tuli tärkeitä maaleja myös, mutta varmaan itsekin kaipaa vaihtelua ja mahdollisuuden pelata mestaruudesta. Yllättävän hyvät maalimäärät kyllä joka kaudella kun ottaa huomioon, ettei ainakaan mulla jäänyt mieleen minään kliinisenä viimeistelijänä.
Eli ketkä? Ei ainakaan Lehterä ole taantunut, vaan oli pisteiden valossa samanlainen, kuin Tapparassa.Peltosen IFK:ssa taantuu ihan kaikki kärkipelaajat.
Lehterä on harvoja poikkeuksia. Ehkä enemmänkin voisi sanoa, että noista kavereista ei saada sitä irti mitä muualla saadaan. Koivistoinen oli Raumalla ihan ylikylän seppä, meillä ihan ok, Vesalainen pelaillut epätasaisesti, Rask veti hyvin, mutta ei saanut peliaikaa, Pakarinen tasaista puurtamista, paljon enemmän pitäisi saada irti, sama juttu Jäkyn kanssa, näkee että aineksia on niin paljon parempaan, mutta jokaisella jää suoritukset vähän vajaaksi.Eli ketkä? Ei ainakaan Lehterä ole taantunut, vaan oli pisteiden valossa samanlainen, kuin Tapparassa.
Koivistoinen teki huippukaudellaan 4 maalia enemmän kuin parhaalla HIFK kaudella. Koivistoisen maalit kausittain HIFK:ssa 19,20 ja 19. Ja tätä kutsutte taantumiseksi. Mites se Vesalainen pelasi Ruotsissa? Vesalainen teki huippukaudellaan HPK:ssa 44 peliin 39 pistettä. Viime kaudella HIFK:ssa Vesalainen teki 40 peliin 37 pistettä.Lehterä on harvoja poikkeuksia. Ehkä enemmänkin voisi sanoa, että noista kavereista ei saada sitä irti mitä muualla saadaan. Koivistoinen oli Raumalla ihan ylikylän seppä, meillä ihan ok, Vesalainen pelaillut epätasaisesti,
Vesalainen on ollut aivan tasan yhtä epätasainen, ailahteleva ja sooloileva käytännössä jokaisessa jengissä, missä on uransa aikana pelannut. Ja sitten Koivistoiseen:Koivistoinen oli Raumalla ihan ylikylän seppä, meillä ihan ok, Vesalainen pelaillut epätasaisesti,
Luulen, että oli Lukko-pestin viimeisen playoffs-ilotulituksen (MVP) jälkeen erityisen suuret odotukset siitä, että Eetun kehityskäyrä jatkuisi aina vaan nousujohteisena. Runkosarjan osalta taso on pysynyt aika lailla samana HIFK:ssa, mutta kevään peleissä Eetulla meni kaikki 3 HIFK-kevättä (25 ottelua) saavuttaakseen nuo em. MVP-mestaruuskevään (11 ottelua) pisteet.
Itse pitäisin epäröimättä Koivistoisen HIFK:ssa.
Pistemiehet korvataan kokonaisvaltaisuudella ja sitten möyritään vaan entistä huolellisemmin ja panostetaan vieläkin laadukkaampaan arkeen samalla käännellen kaikkia mahdollisia kiviä, myös niitä kaikkein suurimpia lohkareita.Onko Koivistoisen mahdollisesta pois siirtymisestä tieto olemassa?
IFK näyttää menettävän näitä tuloksen tekijöitä. Aika kovia ukkoja pitää tulla tilalle, jos Nättisen ja Koipan korvaavat. Sillee stigaukko-tavalla.
No toki kaikki on mahdollista mutta on erittäin lähellä / jo tehnyt paperin Luulajaan. Ruotsalaismedia uutisoi asiasta vastikään.Onko Koivistoisen mahdollisesta pois siirtymisestä tieto olemassa?
IFK näyttää menettävän näitä tuloksen tekijöitä. Aika kovia ukkoja pitää tulla tilalle, jos Nättisen ja Koipan korvaavat. Sillee stigaukko-tavalla.