Eero Somervuori HIFK:hon

  • 52 393
  • 109

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Koska Eero Somervuorelle ei vielä näytä olevan omaa ketjua, perustetaan nyt tässä sellainen.

Somervuori siis saapuu Ruotsista kahden vuoden diilillä HIFK:hon. Miehen tulosta on vähän HMV-tunnelmat aivan kuin Haatajastakin pari vuotta sitten. Tie kannattajien sydämiin käy tietysti menestyksekkään ja tehokkaan pelaamisen kautta, mihin Somervuorella lienee ensi kauden vahvassa joukkueessa hyvät mahdollisuudet. Vaikka narritausta on jo varsin väljähtänyt, se on aina pienoinen rasite varsinkin joidenkuiden kannattajien mielestä.

Katsellaan... En Somervuoren tulosta suuresti riemuitse, mutten sitä suoraan tuomitsekaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tervetuloa Eero Somervuori HIFK:hon. Muistaakseni Eero pelasi U20 MM-kultajoukkueessa Olli Jokisen ja Niklas Hagmanin kanssa samassa ketjussa, joten on lähes adoptio-HIFK-pelaaja. Hymiöitä. Aleksis Kivi sanoisi, että "tervetuloa, pikku-Eero, liukas luikku (177/85), HIFK:n tiuskea rakki." Nyt löytyi jo hurtta-linkki Somervuoren ja HIFK:n välille. Somervuori oli ainakin nuorempana melko nopea menijä jäällä, varmaan vieläkin. Tervetuloa siis Eero Somervuori ja hyvä kausi 11/12.
 

stroh80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olisin selvinnyt ilman Somervuoren tuloa IFK:hon. Liikaa naapurin makua minun suuhun. Nyt on kuitenkin osa IFK:n 11-12 joukkuetta ja luonnollisesti tulen hurraamaan jokaiselle Eeron tekemälle maalille.
Hyvin muuten oli Metro-lehdessä todennut, että IFK:n ensi vuoden rosterissa ei kenellekkään roolia anneta, se pitää ansaita. Lähtökohtaisesti tykkään asenteesta.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Käy mulle.

Tervetuloa Eero mun IFK:n. Sopii erinomaisesti Haden paikkaajaksi. Uskoisin että Eero paukuttaa terveenä ollessaan 20-25 maalia, olettaen että pelaa 1-2 ketjuissa "sopivien ketjukavereiden" kanssa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tervetuloa Eero mun IFK:n. Sopii erinomaisesti Haden paikkaajaksi. Uskoisin että Eero paukuttaa terveenä ollessaan 20-25 maalia, olettaen että pelaa 1-2 ketjuissa "sopivien ketjukavereiden" kanssa.

Tervetuloa minunkin puolestani. Jokeri-kasvatti joo, mutta joku mainitsikin, että on viimeksi pelannut naapurissa 11 vuotta sitten. Joten ei ainakaan suoraan siirtynyt tänne.
Jos Eerosta ei haeta maalintekijää 1-2 ketjuihin, niin olla hankittu väärä ukko. Voi hyvin olla, että äijästä tehdään ykkösketjun laituri.
Varmahan ei voi olla, mutta uskon myöskin 20+ maalimäärään ensi kaudella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse olisin selvinnyt ilman Somervuoren tuloa IFK:hon. Liikaa naapurin makua minun suuhun. Nyt on kuitenkin osa IFK:n 11-12 joukkuetta ja luonnollisesti tulen hurraamaan jokaiselle Eeron tekemälle maalille.

Juuri näin. Olisi voinut olla omalta näppikseltäni.

Somervuori tulee -snif- Haatajan tilalle aika selkeästi ja pääsee pomminvarmasti hakemaan paikkaansa 1-ketjusta. Ennuste onnistumiselle on melko hyvä. Sentterinä on Micke, toisessa laidassa Ville. Muistan Somervuoresta hyvän liikkeen ja yleisen urheilullisuuden - sopii mainiosti HIFK:n ja Petun kuvioihin.
 

Carlos

Jäsen
Somervuori siis saapuu Ruotsista kahden vuoden diilillä HIFK:hon. Miehen tulosta on vähän HMV-tunnelmat aivan kuin Haatajastakin pari vuotta sitten.

Somervuori on lähtökohtaisesti kova vahvistus, koska mitä enemmän R-kirjaimia on nimessä, sitä ärjympi ja värikkäämpi on itse pelaaja. Eerolla on niitä yhteensä 3kpl. Juha-Pekka Haataja ei saanut koskaan siksi sankarinviittaa, koska hänen nimensä on tylsä kuin mikä, ei yhtään R-kirjainta.

Peruspsykologiaa, vähän kuin punainen väri herättää enemmän tunteita kuin sininen, joka puolestaan rauhoittaa.

Mitä itse pelaajan taustaan tulee, niin kyeessähän on narrien pitkäaikainen 1. korin prospekti vuodelta miekka ja kilpi, joka kuitenkaan ei ikinä narreissa saanut mitään aikaan. Ensimmäiset ns. läpimurtoon viittaavat teot tapahtui sitten jo jossain muualla.

Joka tapauksessa vaikka 11 vuotta on pitkä aika, on tässä(kin) hankinnassa silti vahva narrileima. Silti jollain tavalla kyllä olen aina tykännyt Somervuoren tyylistä, että odotan mielenkiinnolla mitä saa aikaan.

Ilman muuta tässä odotellaan 1. ketjun maalintekijää, katsotaan mitä saatiin. Voitaishan me tietty ottaa Eerosta maksimihyöty irti, eli antaa sille joulutauolla kenkää ja sitten nostaa paita tunteellisessa tilaisuudessa hallin kattoon.

Jotenkin kuitenkin luulen että Eero tulee tekemään kovaa jälkeä. Sitä odotellessa. Antaa palaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kultti-Eeron ketju ylös!

Vastaan BOLille tänne tulikuumaan ketjuun! Somervuori HIFK:hon on saanut aikaiseksi 7 viestin debatin ja edellinen merkintä on toukokuun lopulta....

Tämä on sikäli mielenkiintoinen tilanne, että IFK:n The Ykkösestähän on 2/3 ollut lukittu kiinni jo viime kauteen lähdettäessä. Viime kaudella siinä kokeilivat pääasiassa sekä Haataja että Lennu kolmantena lenkkinä. Joku hieman fiksumpi voisi kuvitella, että Eero Somervuori ei sovi siihen muottiin sitten ollenkaan, mitä Lennu ja Hade edustavat. Eli jo lähtökohtaisesti Somervuori on ollut täysin väärä hankinta. En väitä, että väärä hankinta koko joukkueeseen, vaan ainoastaan ykkösen toiseen laitaan.

No juurikin näin. Ei se selittelemällä parane, etteikö Somervuori olisi ollut Haatajan stuntti ja yllättävän nopeasti hänet ulkoistettiin ykkösestä. Toistaiseksi siis huono hankinta 1-ketjuun ja aika näyttää toimiiko muualla.

Eli tavallaan riskillä ollaan lähdetty ja toivottu, että kemiat kohtaa Villen ja Miken kanssa.

En haluaisi uskoa, että asia on näin. Mutta siltä se hieman haiskahtaa. Positiivista asiassa on se, että HIFK halusi samantien reagoida Haatajan lähtöön. Pleijarien pistepörssivoittaja kannattaisi kuitenkin korvata oletusarvoltaan kovemmalla pelimiehellä kuin Eero on. Mutta joukkuelajihan tämä on, enkä urppaa Somervuoresta ollenkaan, jos hän löytää paikkansa joukkueesta. Kyllähän Töykkäläkin löysi itsensä loppujen lopuksi ja oli pirun tärkeässä roolissa. Annan Eeron elää toistaiseksi, hän yrittää ja painaa lujaa ja juuri näistä ominaisuuksista tykkäsin Hadessakin.

Kun kerran Nyholm-Liivik-Pöysti on jo anyway rikottu, Nyholmille voisi hyvinkin antaa näyttöpaikan esim. juuri Kimin ja Somervuoren kanssa. Turre hoitaa kyllä neloskentän velvoitteet kunnialla himaan.

Aika lailla samaa mieltä tästäkin. Lisää poweria -ja mielellän ylöspäin suuntautuvaa poweria- Kimin ja Somervuoren rinnalle ja Nyholm olisi meikäläisenkin ykkösvalinta. En tosin vierasta Pöystiäkään, kyllä hänkin väläytteli viime keväänä. Tuomaisen oli varmasti tarkoitus myöskin olla ylempänä kuin nelosessa....Olen huomannut, että tässä on oikeasti hieman ikävä myös Wärniä, joka oli pohjimmiltaan pirun monikäyttöinen hyökkääjä.

Somervuoren asema hyökkäyshierarkiassa on merkittävä, sillä hän oli ensimmäinen iso hankinta ja suoraan ykköseen. Kun tämä ei ole toteutunut, näkyy se koko joukkueen muissakin ketjuissa tavalla tai toisella. Mun lääke siihen, että (oletettavasti) kallis hankinta isoon rooliin ei heti ota paikkaansa, ei ole se, että hänet ulkoistetaan tai dempataan alemmas. Mielestäni hänelle pitää antaa kuitenkin peliaikaa ja luottaa siihen, että ketsuppipullo aukeaa. Jos ei ykkösessä, niin sitten muualla. Muuten tämä menee ihan stigaukkoiluksi. Jos Somervuori menisi jossain vaiheessa myyntiin, mulla olisi parempi fiilis, jos hän ei todistettavasti olisi saanut mitään aikaiseksi isossa roolissa. Todistetuksi se ei voi tulla antamalla testiaikaa noin 3 matsin verran. Erikoinen valinta ES oli mielestäni alunperinkin, mutta potentiaali kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Omaan nenääni Somervuori haiskahtaa vähän paniikkihankinnalta. Ja siis puhun edelleenkin ykkösen laiturina. Nybondakselle on käynyt ilmi, että Haataja ei ole jatkamassa, joten joukkueeseen pitää hankkia Suomen mittakaavassa suhteellisen tunnettu rightin laituri.

Ei tuo nyt kovin suurelta paniikkihankinnalta vaikuta, kun kahden vuoden soppari lätkäistiin kouraan. Onhan tuo Haatajan lähtö ollut jo pidemmän aikaa selvillä seurajohdolla, joten ns. korvaavan pelaajan kartoitus on voitu aloittaa hyvissä ajoin. Se, ettei Somervuori istunutkaan Villen ja Mikken rinnalle harkkamatseissa, on aika pieni paha. KJ peluutti Haatajaa Villen ja Mikken rinnalla runkosarjan alun, vaikka homma ei toiminut. Pankki räjäytettiin vasta keväällä. Kyllä Kimin ja Eeron yhteispeli vaikuttaa jo tässä vaiheessa ihan hyvältä, he kuitenkin löytävät toisensa suht vaivattomasti kentällä. Tuosta puuttuu vain se kolmaslenkki, joka on otettu lähes jokaisessa viestissä esille parin päivän sisällä.

Siirrettiin Hirson ketjusta tänne, kun Somervuoreltakin löytyi oma ketjunsa jostain arkistoista :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuo nyt kovin suurelta paniikkihankinnalta vaikuta, kun kahden vuoden soppari lätkäistiin kouraan. Onhan tuo Haatajan lähtö ollut jo pidemmän aikaa selvillä seurajohdolla, joten ns. korvaavan pelaajan kartoitus on voitu aloittaa hyvissä ajoin. Se, ettei Somervuori istunutkaan Villen ja Mikken rinnalle harkkamatseissa, on aika pieni paha. KJ peluutti Haatajaa Villen ja Mikken rinnalla runkosarjan alun, vaikka homma ei toiminut. Pankki räjäytettiin vasta keväällä. Kyllä Kimin ja Eeron yhteispeli vaikuttaa jo tässä vaiheessa ihan hyvältä, he kuitenkin löytävät toisensa suht vaivattomasti kentällä. Tuosta puuttuu vain se kolmaslenkki, joka on otettu lähes jokaisessa viestissä esille parin päivän sisällä.

Siirrettiin Hirson ketjusta tänne, kun Somervuoreltakin löytyi oma ketjunsa jostain arkistoista :)

Kahden vuoden diili ei välttämättä ole kyllä ihan IFK:stä itsestään lähtöisin... Ja mun tarkoitukseni ei nyt ole dissata Eeroa, ainoastaan todeta, että jo lähtökohtaisesti hän on minun mielestäni täysin väärä hankinta IFK:n ykköseen, jos sen on ajateltu olevan muotoa Ville-Mikke + Mr X. Ja sitä en tiedä, miten aikaisessa vaiheessa IFK:lle tämä Haatajan lähtö on selvinnyt. Käsittääkseni IFK ei ainakaan kovin aikaisin Haatajan suhteen ollut liikkeellä. Mutta Haden lähtö ei liity tähän nyt sinänsä mitenkään, koska Hade palasi himaansa ja tällöin syyt ovat yleensä hieman moninaisemmat kuin perus-penailut.

Haatajaa ei sinänsä ole lainkaan mielekästä verrata Eeroon, koska kuten aikaisemmin on jo tuhanteen kertaan todettu, he ovat pelaajatyyppeinä täysin erilaisia. Eero on vikkelä pörrääjä, Haataja raataja, joka on osoittanut olevansa ns. suurten maalien mies. Jotkut ovat edelleenkin sitä mieltä, että Haataja oli/ on snaipperi, mutta itse olen eri mieltä. Eeron käyttökelpoisuus ei todellakaan ole ihan samaa luokkaa kuin Haatajalla, mutta sehän ei tee Eerosta missään tapauksessa huonoa pelaajaa.

Kunhan nyt heräisivät siellä penkin takanakin ja tekisivät jotain muutoksia aika pian. IFK tulee tarvitsemaan sekä Kimiä että Eeroa myös pisteiden valossa ja on sula itsemurha hidastaa onnistumisten syntymistä Turo Järvisen kaltaisen täysverisen duunarin peluuttamisella samassa ketjussa.
 

scholl

Jäsen
Haataja oli melkein kolme vuotta kolmosketjussa, joten kyllähän sillä perusteella Somervuori on juurikin hänen stunttinsa. Vai viitataanko nyt siihen Haatajan muutaman viikon suonenvetoon viime keväänä, jolloin hän olikin yht'äkkiä ykkösketjussa, eikä vetänyt joka kutia tolppaan tai ohi. Samalla tavalla Somervuorelle voi tulla epänormaalin suorittamisen ajanjakso.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haataja oli melkein kolme vuotta kolmosketjussa, joten kyllähän sillä perusteella Somervuori on juurikin hänen stunttinsa. Vai viitataanko nyt siihen Haatajan muutaman viikon suonenvetoon viime keväänä, jolloin hän olikin yht'äkkiä ykkösketjussa, eikä vetänyt joka kutia tolppaan tai ohi. Samalla tavalla Somervuorelle voi tulla epänormaalin suorittamisen ajanjakso.

Lähdetään nyt siitä, että laitat ensin faktat kuntoon. Kommentoidaan sitten.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
IFK tulee tarvitsemaan sekä Kimiä että Eeroa myös pisteiden valossa ja on sula itsemurha hidastaa onnistumisten syntymistä Turo Järvisen kaltaisen täysverisen duunarin peluuttamisella samassa ketjussa.

Olisikohan se ajateltu niin, että MaG ottaa Järvisen paikan tuosta kokonaisuudesta kunhan pääsee pelikuntoon tai sitten mahdollisesti tuleva laitahyökkääjä. Joka tapauksessa näen, että Turo Järvinen ei nyt kuulu joukkoon, ainakaan tohon ketjuun..
 

scholl

Jäsen
Lähdetään nyt siitä, että laitat ensin faktat kuntoon. Kommentoidaan sitten.

Ramun ketju oli aina 3. ketju riippumatta siitä, miten se pärjäsi. Kojo ei nostanut sitä kakkoseksi, koska numeroilla ei ole muka väliä ja kaikki ketjut saavat vastuuta. Ok, Mikke oli välillä siinä ketjussa myöskin, joten Haataja kokeili muuallakin, mutta periaatteessa KJ oli sen lukinnut 3. ketjuksi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramun ketju oli aina 3. ketju riippumatta siitä, miten se pärjäsi. Kojo ei nostanut sitä kakkoseksi, koska numeroilla ei ole muka väliä ja kaikki ketjut saavat vastuuta. Ok, Mikke oli välillä siinä ketjussa myöskin, joten Haataja kokeili muuallakin, mutta periaatteessa KJ oli sen lukinnut 3. ketjuksi.

Mitä sä nyt sekoilet?
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin paljon kuin opinkin Haatajaa arvostamaan viimeisen kevään aikana niin se on todettava, että Hade oli mielestäni täysin tuuliajoilla suurimman osan runkosarjan otteluistaan HIFK:n paidassa. Somervuorella on huomattavasti parempi askiin tuleminen kuin Haatajalla oli ensimmäisenä HIFK-vuotenaan jolloin mm. minä(suuri auktoriteetti...) kritisoin Raatajan otteita kovinkin sanankääntein. Minua viisaammat kirjoittajat tosin osasivat vakuuttaa Haatajan arvoa ja sitä saimmekin viime keväänä todistella paraatipaikoilta. Nyt samaiset nimimerkit ihmettelevät Somervuoren hankintaa, joten 1+1=?

Minä jollakin kierolla tavalla diggaan tuosta Somervuoren luikertelevasta pelityylistä, jota ei olla HIFK:ssa vähään aikaan nähty. Ei tuon tyylisiä kavereita tietenkään jengiin montaa halua, mutta kyllähän yksi tuommoinen taitavahobitti mahtuu minun HIFK:n milloin vain.

Lopuksi vielä sanottakoon, että eikö olisi ihan kohtuuden rajojen mukaista antaa Somervuorelle vähän useampi matsi aikaa näyttää osaamisensa? Nyt on kuitenkin vasta kaksi peliä takana...
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Olisikohan se ajateltu niin, että MaG ottaa Järvisen paikan tuosta kokonaisuudesta kunhan pääsee pelikuntoon tai sitten mahdollisesti tuleva laitahyökkääjä. Joka tapauksessa näen, että Turo Järvinen ei nyt kuulu joukkoon, ainakaan tohon ketjuun..

Ei mestaruutta puolustavan joukkueen materiaali voi olla niin kapea (edes alkukaudesta), että kun yksi hyökkääjä vakioporukasta loukkaantuu joudutaan hyökkäävissä kentissä peluuttamaan Turo Järvistä.

Somervuoresta tulikin jo vähän tuonne Hirson ketjuun kirjoitettua, mutta sanotaan nyt vielä täälläkin, että toivottavasti Eero löytää tehonsa tuossa Hirson vierellä, oletettavasti Somervuorelle kuitenkin maksetaan "ykköskentän" tasoista palkkaa ja pisteitä tuon palkan eteen on lupa odottaa.
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on luotto Eeroon. Sweduissa kuitenkin hyviä tehoja tehnyt ja ratkaisihan se jonkun mestaruudenkin, jatkoajalla tai jotain. Ei sellaisissa paikoissa kentälle mitään tyhjäpuntteja laiteta. Nopea kuitenkin edelleen, vaikkei mikään junnu olekaan.

Oon kyllä aika saletti että verorajalla joku kovan luokan tekijä rantautuu Nordikselle; eli onko Somervuorta alun perinkään edes kaavailtu Haden korvaajaksi? Tosin Haden paikka eli niin paljon ketjusta toiseen, että siihen nähden Somervuori on paikan täyttänyt. Kaikki kuitenkin muistaa kuinka paljon Rade-Hade tuhlaili mestoja vaikka oli toipunut loukkaantumisista ja täällä kirottiin. Somervuori 2ot 1+0. Kyllä se siitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei mulla ole yhtään mitään Somervuorta vastaan, pirteä alku. Enemmän mua vituttaa se, että hän ei heti istunut ykköseen, jonka ansiosta ketjuja sekoitettiin. Ja se on tosiaan materiaalin ongelma, jos on pakko laittaa Turo hyökkäävään ketjuun. Ei Eeron. Annetaan kaverin näyttää tehonsa Kimin rinnalla.

Haatajan "ohimenevät suonenvedot" ovat tuottaneet tällaista jälkeä ja HIFK:n vanhemman polven pelaajista ainoastaan Kiben ja Villen lukemat kehtaa nostaa rinnalle:

2006-07
Lukko
SM-liiga 56 27 + 32 = 59 52 min
Lukko
SM-liiga playoffs 3 0 + 0 = 0 2 min
2007-08
Lukko
SM-liiga 33 10 + 17 = 27 8 min
2008-09
Lukko
SM-liiga 58 24 + 26 = 50 26 min
Lukko
SM-liiga playout 7 0 + 2 = 2 4 min
2009-10
HIFK
SM-liiga 46 16 + 21 = 37 14 min
HIFK
SM-liiga playoffs 6 4 + 2 = 6 4 min
2010-11
HIFK
SM-liiga 52 16 + 22 = 38 26 min
HIFK
SM-liiga playoffs 14 8 + 8 = 16 4 min

Kauneimpana kruununa playoffit 2011, 8+8=16, pleijarien pistepörssin voitto ja kultamitali kaulaan. Pientä rispektiä. Jos saisin valita, ottaisin ennemmin playoffeissa loistavan pelaajan kuin runkosarjastaran. Mieluiten tietenkin pelaajan, joka dominoi molempia ja niitähän meidän liigassa riittää. Micke, MG, Mikael Granlund ja vanhempi Granlundeista.

Verrokiksi Eeron tehot Ruotsissa:

2007-08
Färjestads BK
Elitserien (SWE) 54 10 + 16 = 26 24 min
Färjestads BK
Elitserien playoffs 12 4 + 3 = 7 6 min
2008-09
Färjestads BK
Elitserien (SWE) 55 15 + 21 = 36 16 min
Färjestads BK
Elitserien playoffs 13 5 + 1 = 6 4 min
2009-10
Brynäs IF
Elitserien (SWE) 55 19 + 25 = 44 18 min
Brynäs IF
Elitserien playoffs 5 0 + 0 = 0 0 min
2010-11
Brynäs IF
Elitserien (SWE) 55 17 + 17 = 34 24 min
Brynäs IF
Elitserien playoffs 4 1 + 3 = 4 0 min

Kyllä tämä ihan pelimieheltä vaikuttaa.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ei mitään hätää, Eero on kolmosessa hyvässä 30 börsän tahdissa. Eikös 60 runkkaripeliä ole? Ykkösestä puuttuu laituri. Sille tontille ei ole riittävän harteikasta ja isosaappaista pelaajaa tällä hetkellä. Eero tarttee laidalle vauhtiin kiekkoja, jos Kimi ei niitä pysty tarjoilemaan vaan jäädyttää peliä, niin sitten Eerosta ei ole käyttöä. Hadesta sen verran, että mies olisi halunut jäädä Stadiin, mutta meillä venailtiin vähän liian pitkään.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ei mitään hätää, Eero on kolmosessa hyvässä 30 börsän tahdissa. Eikös 60 runkkaripeliä ole? Ykkösestä puuttuu laituri. Sille tontille ei ole riittävän harteikasta ja isosaappaista pelaajaa tällä hetkellä. Eero tarttee laidalle vauhtiin kiekkoja, jos Kimi ei niitä pysty tarjoilemaan vaan jäädyttää peliä, niin sitten Eerosta ei ole käyttöä. Hadesta sen verran, että mies olisi halunut jäädä Stadiin, mutta meillä venailtiin vähän liian pitkään.

Ykköseen varmasti saapuu kaveri jossain vaiheessa, meillä on ollut piipussa herrat Jere Karalhti, Jarkko Ruutu, Jesse Joensuu ja Teemu Laakso, eli panoksia on ja niitä myös käytetään. Eero halutaan toiseen hyökkäävään mitä luultavammin Hirson ja Killen kanssa, eli ykköseen on haku päällä. Rudy liian köykäinen ja huono, Joensuu karkasi kovalla diilillä Elitserieniin.

Maran stuntti on myös haussa, kyllä siellä hereillä ollaan.
 

AllStars

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eero <3 <3 <3

Oikein hyvää iltapäivää ystävät! Olen viimeksi näköjään kirjoittanut 4.4.2001, joten on aika palata tännekin. Olen suuri Eeron fani, ja hankinnan ehdoton kannattaja! Not.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Oikein hyvää iltapäivää ystävät! Olen viimeksi näköjään kirjoittanut 4.4.2001, joten on aika palata tännekin. Olen suuri Eeron fani, ja hankinnan ehdoton kannattaja! Not.

Oikein hyvää iltapäivää ja hyvä, että tämäkin tuli selväksi. Nyt voimmekin jatkaa päivän muihin, polttaviin puheenaiheisiin. Eli, tekeekö Eero maaleja huomenna Tapparaa vastaan? Veikkaus: pisteitä tulee 2+1 (Hirso syöttää molemmat).
 

AllStars

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaan, että Eero sutii tyhjästä maalista ohi Hirson (tai jonkun muun) nappisyötön saatuaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös