Sörsseli Tapparan miähenä varmaan osaa sit sanoa kuinka pitkään Rautakorpi olisi katsellut EE:n tasoista suorittajaa joukkueessaan? Itse arvelisin että E olisi heitetty hiuksista vit***n jo syksyn ekalla maaottelutauolla. Eihän Jukan (tai hallituksen) kärsivällisyys riittänyt McRaenkaan kohdalla, vaikka tuo nyt vetää Blyysissä ihan ok tasolla.
POrissa tuntuu kärsivällisyyttä riittävän niin alisuorittavan valmennusjohdon kuin pelaajienkin kanssa ihan liikaakin. Toivotaan vaan kädet kyynärpäitä myöden ristissä että syöksykierre oikenee ihan itsestään kunnes huomataan ettei se oiennutkaan ja joukkue on ulkona jopa sääläreistä.
Ihan alkuun täytyy sanoa, että ei aavistustakaan mitä Tapparassa olisi tässä tilanteessa tehty. Hyvä kun joku vastasti tuohon minun viestiin, niin tiedän että joku on ainakin sen viestin nähnyt. Ja toivottavasti näkee tämänkin.
Pakko tunnustaa, että olen Ässäfani henkeen ja vereen! Ennen nyt onnistunutta rekisteröitymistä, mää oon kahden vuoden aikana yrittänyt rekisteröityä tänne palstalle NELJÄ kertaa Ässä fanina!!!! Ikinä ei rekisteröitymistä hyväksytty. Nyt sitten rekisteröidyin Tappara fanina, niin onnistui. Luulen, että operaattorit ei haluu tänne enää enempää Ässien kannattaja, valtaavat vielä koko foorumin. Toivottavasti mun tunnuksia ei nyt tän takia poisteta, olis tosi hieno jos sais tulevaisuudessa ottaa osaa keskusteluihin. Ihan muutaman kerran on ohimosuoni tykyttänyt, kun ei ole Ässien pelin jälkeen tänne päässyt avautumaan.
Mutta jos mut tän Troijan hevos projektin takia potkitaan täältä pihalle, niin terkkuja ja hyviä kirjoitteluhetkiä kaikille Ässä faneille! Teillä on hyvä yhteisöhenki täällä päällä ja hienoa, että on paljon erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä. Mitä mieltä ootte palstalaiset, onko tossa rekisteröitymisten mielivaltaisessa rajoittamisessa jotain järkeä?
Mun mielestä pisteet on aina sitä kermaa mikä tulee hyvien otteiden seurauksena, tälläsillä ns. maalintekijöillä marginaalit hyvien ja huonojen otteiden välillä on vielä jotenkin pienempiä. Jos aatellaan, että Elo veti viime vuonna HUIPPUKAUDELLA epäonnistuneen(ei maalia) vedon ehkä joku 150 kertaa, jos hän oliskin epäonnistunut laukauksessa 160 kertaa, kovinkaan moni ei olis häntä hehkuttanut... no joo, mut tää ny on tämmöstä, joku vois jopa sanoa, että hirveetä pas** puhetta.
Hirveästi en Selänteen pelejä ole katsellut, mutta tuskin hänenkään otteet kuivalla kaudella kovinkaan maagisilta näyttää? Vaan silloin kun on vaikeaa, pelaaminen näyttää pelin ulkopuolella hiihtelyltä ja alaspäin tarvittaessa valumiselta. Saatan kyl ol väärässäkin.
Eerosta on sanottu Lukko fanienkin toimesta monta kertaa, että mies ei herää katsomokomennuksesta. Mutta kyllä täytyy todeta kolikon kääntöpuolena, että ei hän kyllä mitenkään erityisemmin tunnu syttyvän hyvästä roolistakaan.
Sitten kun Eerolla putki kulkee, annetaan parempaa paikkaa, ja enemmän vastuuta, ja sitten kun ei, niin pelatkoon vähemmän. Itse en välttämättä Eloa olisi potkimassa pihalle, varsinkaan kun ottajia tuskin hirveästi löytyy tuolla(ilmeisesti aika hyvällä??) liksalla.
EDIT: 1936 referoi aika hyvin mun viestin.