Mainos

Eduskuntavaalit 2023

• 379 539
  • 4 394

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mulla on ikävä kulmuneita.
Tuntuu edelleen absurdilta, miten kevyillä perusteilla hän päätti irtisanoutua pestistään, vaikka Marinin hallituksen aikana nähtiin huomattavasti kovempia mokia toisten ministereiden taholta eivätkä nuo mokat johtaneet muiden ministereiden eroihin. Hyvin Kulmuni kuitenkin leiviskänsä hoiti, sen vähän aikaa, mitä hän niitä hommia teki.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marininkin maneerit alkaa tässä vaiheessa käydä kiusallisen tutuiksi. Melkein joka puheenvuorossa painokkaasti ”minun mielestäni”, ja joku ”on/ei ole oikeudenmukaista”, ”arvovalintaa” unohtamatta. Andersson nyt räikeimpänä vastaesimerkkinä sanoo varmaan jokaisessa puheenvuorossaan enemmän kuin Marin koko kampanjan aikana.

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Juuri tuota porukkaa siellä on ollut ja on varmasti vieläkin. Ehkä vähemmän nykyään, kun on näitä sinimustia liikkeitä ym. Tuo Kiemunki oli ainakin täysi pelle Tampereen kaupunginvaltuustossa.
Kiemunki ei ole ollut perussuomalaisissa kuuteen vuoteen. Eikä ole koskaan ollut kaupunginvaltuutettu. Tuskin pelleksikään on palkattu sinne.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos vertaat Anderssonin, joka on ns. samaa genreä, niin vie Marinia 100-0.
Valitettavasti vaan silti Vasemmistoliitolle annettu ääni on hukkaan heitetty näissä vaaleissa. Pitäisi antaa se ääni genretoveri Marinin puolueelle, jos oikein haluaa tämän pelata.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mä syytän vähän mediaa siitä, että katujengeistä ei uskalleta puhua. Ruotsin tie on niin pahamaineinen termi, ettei kovin moni halua samaistua siihen.

Marinilta kyllä huikea puheenvuoro, kuinka PS puhuttelee mamuja ulkopuolisena. Niin, mites noi vuorineuvokset ja sinimustat?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy