Olisi ihan mielenkiintoista jos persut voittaisi, jos epäonnistuisivat hallituksessa, ei sen jälkeen tarvisi politiikassa nähdä.Kyllä minä haluaisin aidosti nähdä Tynkkyset ja Taviot ministerin pallilla. Ja kuinka moneen osaan PS hajoaisi.
Olisi ihan mielenkiintoista jos persut voittaisi, jos epäonnistuisivat hallituksessa, ei sen jälkeen tarvisi politiikassa nähdä.Kyllä minä haluaisin aidosti nähdä Tynkkyset ja Taviot ministerin pallilla. Ja kuinka moneen osaan PS hajoaisi.
Persuja on kyllä aivan mahdoton kuvitella äänestävänsä, kun puolueessa suurin osa on ajatus- ja arvomaailmaltaan ihan vinksahtaneita.
Mihin tämä perustuu. Vuorotellenhan siellä lähes epäonnistutaan ja hetken perästä kavutaan takaisin.Olisi ihan mielenkiintoista jos persut voittaisi, jos epäonnistuisivat hallituksessa, ei sen jälkeen tarvisi politiikassa nähdä.
Kummalle?Millasta arvosanaa Jääkuningattarelle alustetaan?
Raahe mainittu, oma kotikaupunki. En silti äänestä Persuja.
Se on kyllä totta, mutta löytyykö luottoa persuille, jos pakka hajoaa täysin käsiin?Mihin tämä perustuu. Vuorotellenhan siellä lähes epäonnistutaan ja hetken perästä kavutaan takaisin.
Kylähulluja ministereiksi, sehän olisi sitä todellista demokratiaa.Kyllä minä haluaisin aidosti nähdä Tynkkyset ja Taviot ministerin pallilla. Ja kuinka moneen osaan PS hajoaisi.
Tämä on kyllä ihmisten aliarvoistamista. Ja varmasti vielä "suvaitsevalta" puolelta. Ihan tavallisia työtä tekeviä ihmisiä mahtuu miljoonaan ihmiseen.Persuja on kyllä aivan mahdoton kuvitella äänestävänsä, kun puolueessa suurin osa on ajatus- ja arvomaailmaltaan ihan vinksahtaneita.
Riikka=Elsa, Sanna=Anna.Kummalle?
Pitävät ja heitä löytyy liikaa.Olenko nyt ymmärtänyt siis oikein, että SDP:n talouspolitiikan keskiössä on työllisyyden lisääminen, mutta samaan aikaan halutaan kasvattaa kannustinloukkuja ja kiristää yritysten verotusta? Pitävätkö he oikeasti äänestäjiä noin tyhminä?
Kauneus on katsojan silmissä. Kuten myös rumuus.Kyllä mä väittäisin, että suurin osa on ihan tavallisia suomalaisia. Ihan niinkuin jokaisen ison puolueen porukasta suurin osa on.
Ulko- ja turvallisuuspolitiikasta tasan nolla kysymystä. Pettymys.Mitähän mieltä PS on Ukrainan suhteen. Lopetetaan kaikki apu sinnekin?
Marinin moposta alkaa bensa loppua, ja hyvä niin. Hetken aikaa keuli oikein kunnolla, mutta tällä menolla seinä tulee vastaan. Lisäksi tuo kaavamainen jankkaus vie kuulijan nopeasti maitohapoille.Nyt se nauraa jo omillekkin lupauksille. Luoja mitä paskaa.
Kylähulluja vai ihan normihulluja, siinäpä valinnan vaikeus.Kylähulluja ministereiksi, sehän olisi sitä todellista demokratiaa.
Kauneus on katsojan silmissä. Kuten myös rumuus.
Kato se kysymyksiin suoraan vastaaminen, se on ihan niin mennyttä aikaa. Boomerit (en tarkoita tässä sinua) ei tajuu tätä nykytyylii.Miten helvetissä Marin ei edes vahingossa vastaa yhteenkään kysymykseen suoraan?
Olenko nyt ymmärtänyt siis oikein, että SDP:n talouspolitiikan keskiössä on työllisyyden lisääminen, mutta samaan aikaan halutaan kasvattaa kannustinloukkuja ja kiristää yritysten verotusta? Pitävätkö he oikeasti äänestäjiä noin tyhminä?