Tulee kyllä ihan se Kummelin sketsi mieleen: "missäs jermu on?" "lehdistötilaisuudessa" "voi perrrkele".Joka kerta, kun Antti Rinne sanoo, että "tähän on nyt pakko vastata", niin demarien puoluetoimistolla tuska lisääntyy. "Eikö me juuri sanottu Antille, että pitää turpansa kiinni?"
Nyt on Jussi läpiajossa. Saa nähdä, ehtiikö Antti heittäytyä jalkoihin.
Ei mene Antin papp-peli oikein hyvin nyt.
Taisi siitä maali tulla. Annetaanko me naistoimittajalle syöttöpiste? Tuli aika nätisti lapaan vaikka raitapaitojen ei pitäisi jakaa kenellekään tuommoisia syöttöjä.
Ei mene mutta houraileva pappa peli sujuu mainiosti.
Tuolla näytöllä saa hyvin ansaitun paikan Attendon tiloista.
Mä luulen että jos on, niin osittain siksi koska moni ei halua sitä viittaa persuille.Aina kun Antti puhuu mä laitan 10e lisää unibetille siihen, että SDP ei tuu oleen suurin puolue vaaleissa.
Ja aina kun mestari nielaisee kesken puheen, niin peliin osallistujat ottaa shotin..Tästä saisi aivan järjettömän kännibingon: joka kerta kun Rinne sanoo "no meidän täytyy tietenkin..." otetaan paukku ja sitten tätä debattia ei kukaan pystyisi katsomaan loppuun asti ilman sammumista.
Mä en siltikään voi käsittää että Michael Monroe on viisi kuukautta vanhempi kuin Antti Rinne. Ei tietenkään liity pätkääkään tähän tenttiin, mutta on se silti.
Siirtäisivätköhän ne EL-jalkapallopelejä jos pyytäisi kiltisti? Tämä on aivan liian viihdyttävää lopetettavaksi kesken kaiken.
Mä en siltikään voi käsittää että Michael Monroe on viisi kuukautta vanhempi kuin Antti Rinne. Ei tietenkään liity pätkääkään tähän tenttiin, mutta on se silti.
Ja aina kun mestari nielaisee kesken puheen, niin peliin osallistujat ottaa shotin..