Ohisalo puhuu kuin muistotilaisuudessa.
I come on your prostate!Jak sie masz!
Mitä ne nyt kiroilee tuolla kilpaa?
Jere pääministeriksi, Pormestari presidentiksi joo joo joo vittu!Kiroilu on politiikassa tämän päivän juttu. Jere näytti suuntaa tässäkin asiassa, vittu!
Tämä on kans eräänlainen saavutusHuhhuh, keskusta oikeasti hävisi Oulun persuille.
Itse oon kyllästynyt et vihreät puhuu kaikesta muusta kuin luonnonsuojelusta ja ympäristöteknologiasta, energiasta yms.Mahtaa harmittaa, kun iso osa äänestäjistä siirtyi demareiden tukijoiksi, ihmiset ovat alkaneet kyllästyä ympäristöpuheisiin sodan keskellä ja lisäksi kun vielä vaaliväittelytkin menivät penkin alle.
Yhtä kaikki, Keskustan äänestäjät eivät siis millään halua olla osana vasemmistolaisessa politiikassa. Näin sen on tulkittava.Toki Sipilän jälkimmäisellä yrityksellä jäivät jo 13,8% kannatukseen.
Aika raju tuo Keskustan sukellus. Sipilän aikana saivat n.21% kannatuksen ja Saarikko on maalissa 11% äänisaaliilla. Tippunu puoleen.
Ohisalo sanoi sanan "helvetti".Kuka on viimeisin kiroilija?
Neljä vuotta on toki erittäin pitkä aika sosiaalisen median kehityksessä. Yhtä kaikki, ajankohtaisimman somen kautta siellä on mahdollista menestystarinoita rakentaa.
Siinähän oli jotain muutakin pätkimistä ja tuolla Liike Hjalliksen valvojaisissa oli muutenkin yhteyshäiriötä pitkin iltaa.Jospa se Hjalmarin haastattelu oli pikaisesti mennyt editin läpi ja nämä oli suoria.
Sen verran kun itse tunnen vasemmistopuolueita äänestäviä, niin ei heille ole niin suuresti väliä, onko se puolue vihreät, vasemmistoliitto vai demarit. Puoluevalinta voi hyvinkin elää aina tilanteen mukaan.Mahtaa harmittaa, kun iso osa äänestäjistä siirtyi demareiden tukijoiksi, ihmiset ovat alkaneet kyllästyä ympäristöpuheisiin sodan keskellä ja lisäksi kun vielä vaaliväittelytkin menivät penkin alle.
Yhtä kaikki, Keskustan äänestäjät eivät siis millään halua olla osana vasemmistolaisessa politiikassa. Näin sen on tulkittava.
Itse oon kyllästynyt et vihreät puhuu kaikesta muusta kuin luonnonsuojelusta ja ympäristöteknologiasta, energiasta yms.