Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 112 976
  • 2 109

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä puhe Sannalta.
Tuohon puheeseen tiivistyy hyvin Marinin suosio. Osaa puhua ja luoda uskoa omiin. Aivan järisyttävä ero esim. Ohisaloon tai edes Petteri Orpoon.

Muistetaan kuitenkin se Rinteen voittopuhe vuodelta 2019: "Me tehtiin se, pojat!"

"....ja tytöt!"
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jospa se Hjalmarin haastattelu oli pikaisesti mennyt editin läpi ja nämä oli suoria.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”Ohisalo sanoo helvetti, Li sanoo vittu, ei sensuroida. Mutku mä sanon vittu, se sensuroidaan. Miettikää perkele! Mä pyöritän täällä monen sadan, jopa tuhannen euron juttua, ja Yle tulee tänne naureskelemaan mulle.” -Hjallis
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olisi kiva saada Kärnän haastattelu ja vastaus kysymykseen: Miltä nyt tuntuu?
 

Tuamas

Jäsen
Neljä vuotta on toki erittäin pitkä aika sosiaalisen median kehityksessä. Yhtä kaikki, ajankohtaisimman somen kautta siellä on mahdollista menestystarinoita rakentaa.

Toki on, mutta trendit ovat jo pitkään olleet selkeät, Facebook alkaa olla kuollut vanhojen ihmisten some, twitter älykköjen rinkirunkkailua ja omien pierujen haistelua, instagram sellainen välimalli jossa visuaalisuus on se ykköshomma ja tiktokissa on nykynuoriso.

Tuo nykynuoriso on se, joilla ei vielä ole sementoitunutta äänestyskäytöstä ja joihin on isoin sauma vaikuttaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Persuissa on paljon kissoja. Aijai!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös