Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 112 350
  • 2 109

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos tämä tilanne jää ennalleen, niin Orposta tulee kyllä varsin vässykkä pääministeri.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ennusteessa ihan jonkinmoisia eroja kolmen suurimman kesken. Tottakai kuva vielä tarkentuu, ja vaalipäivän äänten jakauma voi esim. alueellisten erojen takia, siis ajan funktiona, vaikeuttaa ennustamista.

Kyllä tämä alkaa Kokoomuksen ykköspaikalta vaikuttaa. Selkeä epäluottamuslause sosialistihallitukselle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SDP tippunut prosenteissa kolmanneksi. Kokoomuksen ja Persujen kaksintaistelu tästä tulee vielä.
Kun miettii onko parempi Kokoomus pm ja Persut vvm vai persut pm ja Kokoomus vvm niin jälkimmäinen olisi parempi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Riikka vittuilee Sannalle joka välissä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hetken olin poissa töllön äärestä ja Persut nousseet tässä välissä kaksi prosenttiyksikköä ja todennäköisesti nousevat vielä lisääkin...
Siis eiks tuo ole nyt se YLE:n ennuste, miten loppupeleissä tulee käymään?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minun äänestyspaikkani kaikki äänet on laskettu. En ollut ainoa joka äänisti ehdokastani vaan hän on saanut kaksi ääntä tässä äänestyspaikassa. Jotenkin olen luullut että tämä maalaiskylä olisi keskustalaisempi paikka mutta Persut veti kyllä täällä todella paljon ääniä (muihin puolueisiin verrattuna). Ne on ne varmaan muualta muuttaneet jotka persuja äänesti... ;-)

Siis oikeasti yllätyin että täällä Persut sai ~32% ja seuraava sai ~19%. Jos tämä vaalipiiri olisi koko Suomi niin Persut olisi vahvoilla hallitusneuvotteluissa.

Edit. Korjattu vaalipiiri äänestyspaikaksi. En tajua miten nuo sotkin. Hassu minä!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös